DRIVER LICENSE

Přeji pěkný večer!

Určitě jste si všimli, že za poslední dobu bylo publikováno málo článků, za což bych se Vám chtěla omluvit, ale také uvést důvod. Několik týdnů už totiž chodím do autoškoly a tento týden byl ten hlavní. Asi Vám nemusím vyprávět, pod jakým stresem jsem byla, však to už někteří znáte a kdo ne, ten to jistě někdy zjistí. A protože jsem nic nechtěla nechat náhodě, učila se co to šlo, a proto šel i trochu stranou blog. No a jak jsem dopadla? :)

Ráno v osm jsem udělala testy, (díky bohu, byla jsem z toho fakt vedle :D), a pak následovala jízda. I když jsem se snažila nervozitu odložit stranou, stejně se mě držela. No a v takové situaci neexistovalo snad nic jiného, co bych chtěla raději slyšet, než když mi komisař na konci jízdy oznámil PROSPĚLA. O:)

No a protože je vše úspěšně za mnou, můžete se těšit na napínavé a očekávané články. To budete koukat.


Tak co, už víte, o co půjde? O:)

8 komentářů:

  1. Gratulace :) Já už mám řidičák skoro tři roky, ale neřídím protože sama bych do auta nevlezla a táta je moc velký cholerik :D Ale musím se překonat a začít jezdit. Na autoškolu vzpomínám nerada, instruktorka byla nesnesitelná, ale díky bohu jsem testy i jízdy dala na první pokus (i když těsně).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to má hodně lidí, nejdůležitější je překonat ten strach, pak už to půjde. :) A děkuji! ♥

      Vymazat
  2. Gratuluji :) Já zatím ještě řidičák nemám a to jsem tedy zvědavá, co to bude za články
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji :-) Já jsem zvědavá na sebe, jak mi to půjde, až si ho budu dělat :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju, taky mě to co nevidět čeká xD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥