5D CINEMA


Nedávno jsem Vám prozradila, že jsem dostala od sestry na Vánoce poukaz do 5D kina. Byla jsem z toho samozřejmě nadšená, protože jsem nikdy nic podobného nezkusila, a tak jsem tomu nechala volný průběh. Když jsem ale s úděsem o víkendu přišla na to, že poukaz platí už jen do úterý, rychle jsem vše potřebné zařídila a těšila se na dnešní den, kdy jsem 5D kino navštívila. A jak se mi tam líbilo? :)



Když jsme se sestrou přišly do 5D kina, jako první nás čekal výběr filmu. Doma už jsme projížděly nabídku a také na doporučení se nám nejvíce zalíbil film Runway. Milá paní prodavačka nás zavedla na místa a s 3D brýlemi jsme už nedočkavě čekaly, co se bude dít.


Chvíli jsme řešily, jestli mají sedačky pásy, ale brzy jsme to vzdaly, protože se začalo promítat.

Film šíleně rychle ubíhal, ovšem na efekty ochuzený opravdu nebyl. Nechyběly děsivé příšery, které na nás vyskakovaly co chvíli, nějaké ty prskance s vodou - ty byly pěkně otravné a co mě ovšem dostalo, tak byly různé pohmaty - představte si, že se díváte na strašidelný film a někdo Vás najednouc chytne za nohu, no nekřičely by jste až na lesy? :D No a mezi tím to s náma pěkně házelo - a to doslova. 

Pokud by Vás zajímalo, na čem jsme byly, můžete si pustit níže uvedené video. 


No a celkové hodnocení? 5D kino doporučuji rozhodně všem, kteří si chtějí okořenit ten běžný rutinní život. 6 minut a máte zážitek na celý život! :)

Dobrou noc! ♥

6 komentářů:

  1. Na necem podobnem jsem kdysi byla v Londyne a nebylo to teda nic strasidelneho ale bylo to super :-) Urcite bych to nekdy rada vyzkousela znovu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! Určitě vyzkoušej! :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Na tom jsem zase nebyla já, ale bude to asi něco podobného. :)

      Vymazat
  3. Kamarádka už taky několikrát byla v 5D kino a vždycky říkala, že si to užila :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥