WHAT IS IN MY BAG!


Po roce jsem si pro Vás přichystala update oblíbeného článku "co je v mé kabelce". Doufám, že se Vám bude líbit, ale pojďme se už podívat! :)

Vybrala jsem pro Vás víkendový obsah kabelky, tedy ten, který si většinou beru na nákupy. Takže, co nesmí chybět? :)

Většina z nás je bez mobilu jako bez ruky. Ať už se to týká základních funkcí, hudby, či her, je to nutnost. Tak jako pro mě například brýle, bez kterých je nakupování opravdu jedna radost. :D Diáře nosím pořád sebou, protože Elle slouží pro blog a hnědý pro všechno ostatní - škola a jiné.


K brýlím samozřejmě nosím obal, což mi připomíná, že už bych se konečně měla podívat po nějakém novém. Máte tip? :) No a u klíčů je to jako u mobilu - vždy spolu.


V peněžence nosím různé doklady, a tak se mi víc hodí veliká. (Hlavně kvůli hloupé veliké občance! :D) Bez antibakteriálního gelu nikam nejdu a krém na ruce je v zimě k nezaplacení. No a žvejky a kapesníky, tak to je klasika.


Kosmetiku se vždy snažím nechat doma, protože jednak - bude to těžké a nezbude místo na nové věci :D a ještě něco ztratíte. Neodpustím si nevzít ale Victorii, Baby Lips, růžovou rtěnku, hřeben a gumičky. Věci, s kterými nic nezkazíte a nezaberou ani moc místa.


No a jako poslední sluneční brýle, nákupní tašku a nějaké ty kupony, protože ty se vždy hodí. :)


Co nesmí chybět v té Vaší kabelce?

Přeji pěkné pondělí! :)

11 komentářů:

  1. Taky se snažím netahat kosmetiku, jen mám vždy balzám na rty a případně rtěnku, kterou mám ten den na rtech. Jinak je to taková klasika jako u tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdůležitější je ten základ. :)

      Vymazat
    2. Anonymní15:01

      Dekuju

      Vymazat
  2. moc pěkný článek a koukám, že máš taky pěkně plnou kabelku ;)
    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásnou kabeku i peneženku :) Mě tam nesmí chybět pití, balzám na rty, zrcátko, hřeben, klíče, mobil, peněženka :) když to vezmu tak rychle
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Jinak pití jsem zapomněla, to vždy beru samozřejmě taky! :)

      Vymazat
  4. Máš krásnu kabelku ♥ A ten zápisník som chcela, ale bohužiaľ mám znova kalendár v mobile;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba příští rok. :) A děkuji! ♥

      Vymazat
  5. Taky mám ještě tu velkou občanku a občas mě dost štve, už abych měla novou...:D Jinak taky nosím z dekorativky v kabelce jen minimum podobně jako ty, hlavně balzám nebo rtěnku a občas pudr :) Moc pěkný článek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad budeme mít brzy obě novou! :D
      A děkuji! ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥