REVIEW BABY LIPS


Protože jsem udělala malé změny v publikaci článků, tak se můžete těšit každou středu na recenzi. Ostatní dny mají také svůj štítek, ale ten se dozvíte až příště. A co může být lepší volba na první recenzi v roce 2015, než Baby Lips? (:


Baby Lips patří určitě do přihrádky kosmetiky, která se řešila, řeší a myslím, že i řešit bude. Někdo si je zamiluje a nic jiného nechce, druhý jimi pohrdne. Já, abych pravdu řekla, jsem spíš něco mezi. Nedá se říct, že bych proti nim něco měla, ale ani je nepovažuji za kosmetický klenot. Ovšem na některé, na ty mám opravdu slabost. Tak schválně, uhádnete? :) Ale jako první si je pojďme všechny představit.

První v pořadí je červený Baby Lips v oranžovém obalu. Přesněji mluvíme o CHERRY ME. Před jeho koupí jsem četla desítky recenzí, u kterých převažovalo kladné hodnocení. Počítala jsem tedy s dobrou pigmentací a příjemnou vůní.


Splnil má očekávání? Abych řekla pravdu, spíš na půl. Co je fakt, že krásně voní - všechny Baby nádherně voní, ale každý trochu jinak. Tenhle mi připomíná z dětství sladké žvýkačky Hubba Bubba, kterých jednoduše nikdy nebylo dost. Takže vůni chválím. Co pigmentace? Tu jsem čekala větší. Nedá se říct, že by CHERRY ME nebarvil, spíš byla má očekávání zřejmě vysoká. Hydratace je ovšem dobrá, dovoluji si říct velmi dobrá a na rtech i chvíli vydrží, ale 8 hodin rozhodně ne. Ale i tak bych si CHERRY ME koupila znovu, protože ta vůně je prostě top. ♥



2. INTENSE CARE - chrání citlivou pokožku rtů a obsahuje ochranný faktor. Skvělá volba tedy k vodě, nebo na hory. Podle mě je jako stvořený na léto, koupaliště a horké dny. V zimě ho ale určitě taky využiji, i když dávám přednost barevnějším rtům. Celková výdrž je +- 2 hodiny, ale za zázračného si ho označit netroufám.




Tady si můžete prohlédnout pigmentaci jednotlivých balzámů. I když to foťák možná úplně nezachytil, nejlepší pigmentaci má rozhodně PINK PUNCH.


3. MINT FRESH - mentolový balzám jsem vždycky chtěla, ale nevěděla jsem, kde ho sehnat. A když jsem si přečetla, že ho nabízí právě Baby Lips, byl jasný. Za pozitivní se dá určitě označit to, že nechutná po mentolu, takže alespoň nehrozí, že si ho "slížete". Stačí ale promluvit a ucítíte mentol. No a se žvýkačkou je to dokonalá kombinace. Takže i když je bez pigmentu, tak je prostě boží.




4. HYDRATE - rty jsou po modrém Baby hydratované opravdu dobře a tady si nemůžu stěžovat. Navíc v něm cítím stopy po sladkém citrónu, který mi nepřekáží, ba naopak, kvůli němu jsem si ho oblíbila. Je to takový můj víkendový balzámek. Konečně můžu říct, že se poprvé něco kvalitně podobá mé milované vazelíně od Ziaji! ♥




5. PEACH KISS - máte rádi broskovou vůni? Pak neodoláte tomuto Baby Lips. Nádherně voní a na rtech vám vykouzlí nude barvičku. Akorát výdrž se mi osobně zná nejmenší. Ale ty broskve za to stojí!




6. PINK PUNCH - na růžovou mám slabost a to i v kosmetice. Navíc je tento odstín nejvíce pigmentovaný, a tak si určitě zaslouží pozornost. Výdrž není špatná a myslím, že to bude právě ten Baby Lips, který budu kupovat stále dokola. ♥




7. SRIKE A ROSE (electro) - tenhle Baby Lips jsem si koupila ve Vídni a taky ho mám hrozně ráda. Je dobře pigmentovaný, rtům dodá zdravou barvičku a výdrž je zhruba stejná, jako u předchozích Baby - tedy ucházející. Jenom mi teda asi nejmíň voní, ale to už je detail. O:)




Tak co, uhádli jste, který je teda můj nejoblíbenější? Abych pravdu řekla, mám je ráda všechny, ale růžový je růžový! O:)

Co Vy a Baby Lips?


18 komentářů:

  1. Vlastnám ten Intense Care a musím uznať, že fakt nič moc to nie je. Nejak extra pery nehydratuje, nič proste s nimi nerobí. Ešte aj Balea balzámy sú lepšie ako toto. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že TOP to není, ale podle mě nejsou až tak špatné. :)

      Vymazat
  2. Já mám už asi čtvrt roku broskvové a použila jsem ho jen párkrát. Popravdě jsem docela zklamaná. Vůně mi přijde chemická, pigmentace malá a výdrž a hydratace taky na nic. Chtěla jsem to růžové, ale neměli ho. Jinak doporučuji Labello, to se taky vyrábí v mentolové verzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad by alespoň růžový zabodoval. :) Jinak moc děkuji za tip! Už se ho snažím sehnat! :D

      Vymazat
  3. Já mám zatím tři BL a to: Cherry me, Intense Care a Pink Punch. Cherry me i Pink Punch používám a ráda. Líbí se mi to jemné zabarvení a používám je především ve dnech, kdy nemám chuť na rtěnku, ale nějaká ta barva mi chybí. A Intense zatím šetřím a nenačínám :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super. :) Snad ti sedne i Intense. :)

      Vymazat
  4. Já vždycky přemýšlím, zda si ho koupit nebo ne . ale asi už si nějaký pořídím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň jeden určitě stojí za to vyzkoušet! :)

      Vymazat
  5. Já mám Pink Punch ale teda nevím no, hydratace nic moc ale zase ta barva a skvělá vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daly by se najít asi i lepší hydratační balzámy, to je pravda, ale ten odstín je podle mě perfektní! :)

      Vymazat
  6. Mentolový a hydratační patří mezi oblíbence :-))

    OdpovědětVymazat
  7. No já tomu nijak nepropadla, ale spíš jsem asi líná si je jít koupit. Vyhrála jsem nedávno v giveaway EOS balzám, tak zatím jsem spokojená s ním. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/
    YouTube kanál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EOS bych chtěla moc vyzkoušet, tak snad brzy. :)

      Vymazat
  8. Já mám mentolový a mám ho ráda :) krásně mě "štípe" na rtech :D

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkně barevný článek :) Mám cherry me a ta vůně je fakt krásná, akorát když si ho dám na pusu, tak po chvilce mě hned začnou pálet rty, protože mi rty nijak nevyživí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak jedině zkusit jiný. :) Jinak děkuji! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥