NOVEMBER & DECEMBER FILMS TIPS

Po dvou měsících přicházím opět s filmovými tipy, které nesmíte přehlédnout. Na co se podívat a na co naopak ne? Tak to pojďme zjistit!

1. The Interview - asi nejvíce kontroverzí komedie všech dob. Upřímně, který stát by pomalu nevyhlásil válku, když je zesměšňován jejich vůdce? (I když, nevím, jak by to bylo se Zemanem u nás :D :D). Ale vraťme se k filmu - ještě když byl zakázaný, tak mě extra lákal, protože už jenom to byla výzva. No a když byl pak uvolněn do kin, bylo to nevyhnutelné. Ze začátku jsem si říkala, že to bude pěkná blbost, ale pak se prostě našly scénky, které jsou opravdu povedené. :D Film jsem už viděla 2x a v podstatě bych ho doporučila, i když, určitě bych ho neoznačila za film roku 2014.


2. Hunger Games Mockingjay, Part 1 -  byla jsem na premiéře a stále jsem víc než unešena. Skvělé herecké výkony - Jennifer mám hrozně ráda a jde vidět, že ona k Hladovým hrám jednoduše patří. No a písničku The Hanging Tree už známe snad každý nazpaměť. 


3. Qu'est-ce-qu'on a fait au Bon Dieu? - Co jsme komu udělali je rozhodně typ filmu, který by Vám neměl uniknout. Najdete zde humor, trochu rasismu :D a vtipně podaný průběh děje. 


4. I Origins - pokud chceme klást důraz na kvalitu, tak Výchozí bod. Posledně mě tak nadchla Lucy a Výchozí bod mě opravdu bavil. Je to kombinace inteligentního filmu, který nám ukáže, co se stane, když spojíme těžkého racionalistu s duševně vyspělou osobou. 


5. Predestination - zajímavě zpracovaný film na tématiku cestování v čase a lidského bytí. Asi bych se na něj znovu nepodívala, ale myšlenka byla dobrá.


6. The Signal - film vám dává jistou představu, co se stanu, když se "omylem" ocitnete v Oblasti 51. Asi nejvíc mi vadí, když se točí filmy u strašidelných chat - nemám to ráda :D a takové filmy ihned vypínám. Protože ale zvítězila zvědavost, dodívala jsem film do konce. Mám z něj smíšené pocity, protože jako scifi mi to moc nepřijde a podobá se to spíš nějakému psychologickému hororu. Každopádně pointu měl, dle mého, ale špatně zpracovanou.


7. How I Live Now - na filmu mě baví přeměna hlavní hrdinky. Z klasické "teen" se v průběhu filmu, kde dochází k třetí světové, stává postava, na níž závisí ostatní životy. Film nebyl špatný, ale opět na mě působil tak nějak "divně". Takže nedoporučuji.


10. The Deflowering of Eva Van End - do trojice divných filmů patří rozhodně tento. :D Je z roku 2012, není vůbec dobrý a rozhodně s ním nemarněte čas. I když chápu, že někomu se líbit může.



9. Let's Dance All In - tyhle Let's dance mi přijdou už všechny stejné, ale stejně mě baví. Hlavní hrdina je nesympatický, ale film není špatný. :)


10. Dracula Untold - další tématiku, po které se může utlouct, jsou rozhodně upíři. Na zpracování Draculy jsem byla moc zvědavá a podle mě se povedl. Mouchy by se možná našly, ale za doporučení stojí. :)


Co Vy a filmy? Viděli jste některý z výše uvedených? :)

Přeji pěkný pátek! :)

8 komentářů:

  1. Ze všech jsem viděla kdysi jenom nějaký díl Let´s Dance. Na tyhle taneční filmy moc nejsem, ale vždycky, když něco podobného vidím, je mi líto, že taky nedělám něco takového a nemám tak super postavu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a to jsem myslela, že jsem jediná :D, když si potom říkám, že mít nějakou takovou skupinu by bylo super. :D :)

      Vymazat
  2. Neviděla jsem ani jeden, ale pár jsem jich zaznamenala, že jsou v kinech :) ale neláká mě ani jeden :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na The Interview jsem koukala vcera na trailer a budu si to muset pustit :D Koukala jsem predtim uz na sousedy a to bylo taky neco :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sousedy se musím podívat, děkuji za tip! :D :)

      Vymazat
  4. No jsem hrozná, ale filmy vůbec neznám :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥