LUXURY LUSH PUD


Na Vánoce jsem dostala opravdu moc krásných dárků. Ať už se jednalo o věci z wishlistu, či jiné nečekané dárky, za všech jsem měla obrovskou radost. S čím jsem ale opravdu nepočítala, byl tento vánoční balistik, který jsem dostala od Evičky. ♥ Samozřejmě jsem byla hrozně zvědavá, protože jsem nikdy nic podobného doposud nevyzkoušela a hlavně - balistik tak nádherně voněl! ♥ A tak přišel den D a já ho konečně vyzkoušela! A jaký byl? To se můžete dočíst níže.


Jak už jsem říkala, balistik nádherně voněl. Zřejmě za to může kombinace levandule a ylang ylang, která tvoří skvělou kombinaci. Barevně je na tom také velmi dobře. Ještě aby ne, když je růžový! :D K tomu musím podotknout, že jsem si ve vaně uvědomila, že do červeného balistiku bych asi nešla - přece jen, je to trochu morbidní. :D Zato když se rozpustil tento balistik, nejen, že byl barevně skvělý, ale na hladině byly vidět malinkaté třpytky. Takže hádáte dobře, pokud myslíte na to stejné, co já - ano, budete se po koupeli třpytit. O:) Hlavně budete ale vonět, což u firmy Lush určitě není výjimka.


Balistik se rozpouštěl poměrně dobře, ale na to už se sami můžete podívat na videu. Užijte si video a přeji pěkný zbytek dne! ♥


video

12 komentářů:

  1. To je úžasný, jak se ten balistik rozpouští :) To by se mi líbilo
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně se mi tyhle balistiky líbí, ale za tu cenu bych si to sama nekoupila, ale dárek je to boží :) Já dostala od kamarádky něco podobného, akorát od značky Bomb cosmetics, ale ještě jsem se nedostala k vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je sice vyšší, ale podle mě to za to stojí. :) Jinak na značku jsem koukala, určitě brzy něco objednám! :)

      Vymazat
  3. V tom videu to vypadá opravdu skvěle! Už delší dobu si plánuji z Lush něco objednat, ale zatím jsem se k tomu nějak nedostala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji vyzkoušet! :) Jinak děkuji moc! ♥

      Vymazat
  4. mít tak doma vanu a ne jen sprcháč, tak si taky něco takového koupím :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba někdy až ve své vaně. :)

      Vymazat
  5. Vypadá krásně :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jsem žádnou balistiku nikdy nevyzkoušela a po shlédnutí videa a načerpání tvých dojmů zvažuji její koupě. Působí to kouzelně a určitě to i takové je.
    Ráda bych přivítala více podobných článků, máš krásný blog. A i ty sama působíš jako velice sympatický člověk. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥