LOVELY GIVEAWAY


Když jsem nedávno na Instagramu viděla tyhle krémy, říkala jsem si, že Benefit má opět krásné obaly. Pak jsem se ale podívala pozorněji a zjistila, že je to Balea! Nevěřila jsem vlastním očím, a tak jsem se šla přesvědčit do DM. A? Byly tam! Tak jsem vzala od každého kusu jeden, ale říkala jsem si, že o takový objev se musím podělit. No a protože nám nedávno skončila vánoční Giveaway, je právě čas na další! :)

Co udělat, jestliže chcete tyto půvabné krémy vyhrát? :)

1. Být stálým čtenářem na blogu.
2. Být stálým čtenářem na mé FB stránce.
3. Být z ČR, nebo SR.
4. Napsat mi Váš mail, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat.
5.Na závěr mi napište, jaký článek by jste si rádi přečetli na blogu. :)

Giveaway ukončím o půlnoci na Valentýna (14. února) a výherce bude vylosován pomocí Randomu.

Přeji hodně štěstí! ♥


62 komentářů:

  1. Jé, to jsou krásné obaly :)
    Sleduji Tě zde přes GFC i na FB
    VeruKru@seznam.cz

    Mě by se líbil článek třeba o kosmetice, které produkty Tě za poslední dobu nejvíce překvapily a které zklamaly :).

    OdpovědětVymazat
  2. Krémy mě taky zaujaly, ale bohužel u nás v DM už nejsou :-( Tak se ráda zúčastním této soutěže a budu si držet palce :-D Sleduji jako Sedmikráska, FB Lenka Kalašová. Mail mám na seznamu: USedmikrasky.

    Co se týče článků, tak já čtu každý tvůj článek, takže těžko vybírat... Líbí se mi kosmetické i outfitové posty a hlavně máš krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Gfc ervulenka, ervulenka@seznam.cz
    Fb eva Richterova
    Outfit

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem je viděla na instagramu a jelikož jsem pod tím měla příspěvek od Benefitu, uvažovala jsem úplně stejně. :D
    U nás bohužel DM není a já v nejbližší době asi na žádné nákupy nepojedu, proto mě tvá giveaway moc potěšila. Jak se znám, až já pojedu někdy zase nakupovat, budou ty nejlepší věci z DM vyprodané. :D
    Sleduji už delší dobu, jako Lenka Ungrová. Na FB sleduji přes stránku mého blogu SLA Warehouse. :)
    Email: ungrovalenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. GFC: Klara Zakova
    FB: Klára Žáková
    klara.zakova1@seznam.cz
    outfity, DIY :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty obaly jsou parádní..to logo DM apod. je na nich nalepené a jde sundat nebo je to proste celej potisk?
    Dík,
    Michael
    www.ontheleaf.net with --$100 Giveaway--

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem z těch krémů úplně unešená, akorát u nás už není k sehnání ten levandulový, který jsem tak chtěla. No tak zkusím štěstí u tebe :)
    Sleduji na FB i na GFC :)

    A mám strašně ráda články, v kterýc na sebe blogerka něco práskne:.) takže ten bych moc uvítala :)

    PruchovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. sledujem ťa cez FB aj GFC pod týmto menom :) Tie krémiky majú krásny obal :) Rada čítam v podstate všetko, najviac sa mi však páčia články o kozmetike :)
    razcestie69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají opravdu úžasně :)
    GFC: Julie Kročová
    FB: Julča Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. krásné obaly! :)
    gfc i fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Cokoliv o kosmetice. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty krémy mají opravdu krásné obaly, zrovna dneska jsem byla v DM, ale úplně jsem zapomněla se po nich podívat :) Tvé články mám ráda, přečtu si cokoliv, ať už o kosmetice nebo něčem jiném :)
    GFC : Whatever
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - https://www.facebook.com/kikina.kosulicova
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    Třeba nějaké tvoje nej produkty za rok 2014 :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty obaly jsou fakt krásné ).
    GFC: Kristina Uhrová
    FB: Kristy Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz
    Mám ráda recenze :)

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Třeba outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava :) FB: Denika Abomination

      Vymazat
  16. moc krásná GA a balení mě taky zaujalo ;) moc krásný nápad
    sleduji jako sistershoods
    sistershoods@gmail.com
    líbí se mi články s recenzemi, ve kterých je opravdu vidět autorský názor a šmrnc

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Lucie Meluzínová
    FB: Lufi Meluzínová
    lufipeace@gmail.com
    Jsem blázen do rtěnek, takže třeba nějakou recenzi na rtěnku nebo balzám na rty x)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj :) Tak ty obaly jsou luxusní :)

    FB: Lucka Rendlová
    Mail: Lucccka.r@seznam.cz
    Tip na článek? Co třeba nějaký outfit? :)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní13:02

    Ahoj milá slečno,
    moc bych chtěla tyto krémy vyhrát! A další článek? Třeba o tom, co by jsi chtěla dělat v budoucnu? Chtěla by jsi se nějak více věnovat módě a kosmetice?

    FB: Kristýna Martincová
    Mail: ky1ky2na3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC - Dendy
    FB - nemám ( snad nevadí )
    Mail - denisa.sebestova@email.cz

    Určitě outfity ! :) moc krásné krémy, ještě je nevlastním, ale moc se mi líbí..

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní19:38

    Ahojky, krémy vypadají úžasně :-)
    Fb: Tereza Kráčmarová
    E-mail: kracmarovatereza@seznam.cz
    Uvítala bych článek o outfitu, určitě i více fotek outfitů, protože do školy chodíš vždy krásně oblečená, tak mi přijde škoda to zde neukázat :-).

    OdpovědětVymazat
  22. GFC Jana Marcinová
    FB Janka Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk
    rada ci prečítam nejaku recenziu, diy clánok alebo new in :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ráda bych se trochu podrobněji dozvěděla něco o tobě, zatím jsem si sice nepřečetla všechny tvé články...Zajímalo by mě třebas tvé studium, budoucí vize a podobně... :)
    everoniczka@seznam.cz
    GFC: Veronika FB: Veronika We

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj! Příště bych si ráda přečetla něco o tvých o tvých oblíbených věcech co máš doma :)

    mail: jikgf@centrum.cz

    FB, GFC: Lucie Spěváková

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Veronika
    FB: Veronika Nováková
    mail: veronika-novakova@centrum.cz
    Ráda bych si přečetla DIY článek..:)

    OdpovědětVymazat
  26. Zrovna jsem na ně včera v DM koukala - taky se mi hrozně líbil obal, ale chvátala jsem a dnes koukám na giveaway právě o tyhle balzámky, to už musí být znamení.
    Takže ráda zkusím své štěstí, sleduji na FB i GFC pod jménem Klára Komrsová, email - k.komrsova@gmail.com

    Ráda čtu recenze na kosmetiku - od dekorativní po šampony :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Naprosto nádherné obaly! Sleduji jako Mycakestyle1. :-) kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám ráda nejraději péči o vlasy a účesy:) Sleduji přes GFC, fb nemám:)
    live-a-little@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  29. mám najradšej recenzie a new in .)
    micka185@azet.sk
    fb: Lucia Kvaššayová

    OdpovědětVymazat
  30. jana.svobodova97@seznam.cz
    Nejradši si čtu o recenzích :)

    OdpovědětVymazat
  31. Přes GFC i na fb sleduju jako Iveta Skutková
    Líbil by s emi třeba nějaký ten outfit post nebo třeba nějaký kosmetický tag :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Obojí sleduji jako Veronika Tomášková. :)
    Email: fakynn.blog@centrum.cz
    Ty obaly jsou vážně super!
    Já bych ocenila možná nějakou recenzi na odličovací krém nebo vodu. Už dlouho se mi nedaří sehnat nějakou podle mých představ.

    OdpovědětVymazat
  33. Obojí jako Teri Vopatová:)
    email--> terinkav.7@seznam.cz
    zkus nějaké outfity ráda se inspiruju:)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, ráda bych si přečetla něco o tom jaké pochoutky a pití máš ráda:)

    FB a GFC: Anežka Koroze

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. OOTD :)
    email mimabn2@azet.
    gfc: mim lou
    fb: mim beranová

    OdpovědětVymazat
  36. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Ja by som rada nejaký outfit a DIY článok. :)

    OdpovědětVymazat
  37. :) tvoje zbierky kozmetiky :)gfc tento ucet
    fb Nikola Benková
    n.princess@azet.sk

    inak mila ga , po tychto vecičkach som už pokukovala :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, keďže mám rada inšpiráciu, na Tvojom blogu by som rada našla new in a diy články.
    Sledujem všade
    email: katinka.slezakova2@gmail.com


    Budem rada, ak aj ty navštíviš môj blog :)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  39. co třeba nějake DIY? gfc Kristýnka, fb Kristýna Mencová, email mencovakristyna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Šárinka Dvořáčková na obou :)
    cherry.nqa@email.cz
    outfity :)

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com
    Já si ráda přečtu recezne na cenově dostupnou kosmetiku, a také různé outfity:)

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: Saki
    FB: Tereza Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz
    Nechtěla bys napsat článek, jak to děláš, že máš tak kvalitní blog? :D To by mě zajímalo.

    OdpovědětVymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  44. GFC: Dodka K.
    FB: Leo Fox
    e-mail: dodko.dodka@gmail.com
    Na blogoch mám najradšej recenzie - ale také čo mi aj niečo dajú - buď že je niečo totálne úžasné, alebo naopak, totálne zlé. :)

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: Cecílie Kročová
    FB: Cecílie Kročová
    mail : cecilkakrocova@gmail.com
    Asi nějaké DIY :)

    OdpovědětVymazat
  46. * sleduji jako Terezka.
    * facebook bohužel nemám, z důvodu, že ho nemám ráda, ale sleduji Tě na instagramu (teruunkaa)
    * brodska.tereza1@seznam.cz
    * na blozích ráda čtu měsíční ulovky + zhodnocení a taky velmi ocením ochotu a chuť poradit se s ostatními lidmi o některých skvělých slevách, akcích atd :)

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj sledujem cez GFC: Ivana Šujanová
    FB: Ivka Iwulik Šujanová
    email: ivka.sujanova374@gmail.com
    Najradšej mám recenzie, prípadne nejaké hauly z nákupov :-)a krémiky by potešili veru :-)

    OdpovědětVymazat
  48. FCB Markéta Králová, co třeba recenze na kosmetiku MOJE ;-) macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. GFC a FB : Dominika Grešová
    yourdominica@gmail.com
    Rada by som si prečítala starostlivosť o vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  50. sleduji jako Jijinka Horáková :)

    jirina.h1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. GFC: Barborka
    FB: Barbora Bačíková
    bacikova.b@gmail.com
    Rada by som prečítala nejaký rebríček tvojich najobľúbenejších kozmetických výrobkov :)

    OdpovědětVymazat
  52. GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz
    spotřebováno,nákupy,nej produkty z každého článku si člověk něco vezme radu,nápad,ponaučení

    OdpovědětVymazat
  53. GFC, Fb: Kačka Šusterová
    e-mail: Susterova.Katerina@seznam.cz
    Miluju různé DIY články! :)

    OdpovědětVymazat
  54. FB:Dana Vyky,GFC:V vyky email: dainny@seznam.cz
    -------------------------------------------------------------------------------) DIY :)

    OdpovědětVymazat
  55. GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    Rada by som si prečítala nejaké recenzie alebo DIY články :)

    OdpovědětVymazat
  56. GFC FB: Lucie Salačová
    calwen.cz@email.cz
    http://readerspublicdiary.blogspot.cz/
    Přiznám se, že na tvůj blog jsem narazila až teď přes stránku giveaway.cz, ale obecně nejraději čtu recenze, ty si vždycky ráda přečtu :).

    OdpovědětVymazat
  57. Zdravím a přeju krásný den plný úsměvu. Už teď si držím palečky jako blázen, abych vyhrála :D Sleduju tady i na fb jako Dullsinea a kontaktovat mě v případě výhry můžeš na dullsinea@seznam.cz :) doufám, že k tomu dojde :D No, já mam nejraději články typu Diy jakéhokoli druhu :)

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduji přes GFC i FB jako Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz
    Ráda čtu recenze, nákupy a spotřebováno :)

    Rise and shine sleepy heads!!!

    OdpovědětVymazat
  59. Na tvůj blog jsem narazila dnes, musím ho více prozkoumat :) Jinak tedy sleduji tady i na fb pod svým jménem. Nejradši mám ale porovnávací recenze více produktů, např. která řasenka z nějakých 5ti ti nejvíc vyhovovala a podobně.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  60. GFC + FB: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    Nejraději mám recenze a je vlastně úplně jedno na co :)

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj, tady i na FB sleduju jako Lenka Rajníková.
    Přečetla bych si ráda nějaké recenze, nebo DIY. :)
    lenka.rajnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥