LA RIVE CUTÉ - CHLOÉ?


Stojím v řadě u pultu v Tetě a chci si něčím zkrátit chvíli. Vystavené testery mě zaujmou, obzvlášť stříbrný flakonek. Vůni vyzkouším na zápěstí a zůstanu stát jako opařená, "Vždyť to je Chloé!".


Aneb jak jste si právě mohli přečíst, objevila jsem nového miláčka. Dopředu bych si chtěla ale něco ujasnit. Vždy, když někdo napíše článek, ve kterém se jedná o podobný produkt druhému produktu, strhne se válka haterů a to tady opravdu nechci. :D Takže, pro začátek, není to fake Chloé. Ten si můžete koupit na Ebay za pár šupů, nebo kdekoli jinde. Je rozdíl mezi fakem a značkou, která se INSPIROVALA vůní. Takže, i když vím, že jsem si právě nasadila obrátku na krk, držme se prosím toho, že je to inspirovaná vůně, ne fake.

No a pojďme už k samotné Cuté.


Jak už jsem zmínila, vůně se u nás v Tetě objevila teprve nedávno. Podobu s Chloé stihlo ale už určitě objevit pár zákaznic, protože regál je pravidelně vybraný. :D
Vůně samotná má ale opravdu nádhernou vůni. Oproti Chloé je trošku více výraznější a těžší, i když mnozí nenajdou rozdíl.

Hlava - pivoňka, liči, frézie
Srdce - magnólie, růže, konvalinka
Základ - cedr, jantar, pižmo




Když pomineme vůni, která je nádherná, musím rozhodně zmínit výdrž.

Na obalu je uvedeno, že se jedná o parfémovou vodu. V parfémové vodě je podíl vonných látek 12 - 15 %, což  je taková hranice mezi parfémovou vodou a parfémem. Nějak se mi to nechtělo zdát, protože jsem si říkala, že to bude určitě taková ta pětiminutová vůně. Světe div se, je to jinak! Vůni jsem aplikovala než jsem šla do školy a po 7 hodinách byla stále cítit! Dokonce ji cítím i na šátku, který jsem měla na sobě, a protože ho mám pověšený u dveří, tak vždy když kolem něj projdu, ovine mě nádherná vůně Cuté. ♥

A protože skoro vždy u něčeho najdu nějaké negativum, tak pro dnešek to bude flakónek. Co přesně myslím - kombinace skla a stříbra vypadá dobře, o tom žádná. Ovšem vršek flakonu se při používání uvolňuje a to mi zrovna moc nelichotí. Za to všechno je to ale detail, se kterým se dokážu smířit.


Cena téhle voňavé krásky se pohybuje okolo dvou stovek, se slevou i míň. Takže pokud ještě nechcete investovat do dražšího parfému, či máte omezený rozpočet, určitě La Rive Cuté vyzkoušejte. Nemáte co ztratit a za tu cenu je to skvělý kup! :)

Dobrou noc! ♥

12 komentářů:

  1. Zní to zajímavě :) možná se v Tetě zastavím... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě vůně Chloe vůbec nevoní :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká koláž :-) Mně Chloé moc nevoní, na mě je moc lehká. Myslím, že je ještě nějaká Chloé Intense nebo něco takovýho, a ta je lepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Intense voní taky moc pěkně. :) A děkuji! :)

      Vymazat
  4. Tak po téhle se budu muset mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevypadá vůbec špatně :-) Jinak já si taky všímám docela hodně, že dost lidí asi nechápe význam slova fake :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tak ta vypadá slibně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥