30 BEAUTY QUESTIONS TAG

Jak jste zvládli pololetní stres z uzavírání známek? Já jsem byla včera už opravdu vyčerpaná a nemůžu si vynachválit klidný víkend. A protože je čas na blogování a Vy jste určitě zvědaví, co jsem si pro Vás dnes přichystala, přivítejte dnešní Beauty TAG! :)

1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?

Bohužel ne. Sestra se začala malovat jako první, a tak jsem s ní chtěla držet krok. Ale i tak bych to tipla na nějaký balzám, či "super kup" z Bravíčka. :D

2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?

Perfektní řasenka, dle mého, by neměla řasy slepovat. Měla by řasy dobře natočit, prodloužit a poskytnout majiteli uhrančivý pohled.

Já jsem svou perfektní řasenku ještě nenašla, ale jako za hodně nadprůměrnou považuji určitě Studio a Millionaire Lash od Miss Sporty. No a nesmím zapomenout na Essence, protože tam se alespoň dva kusy rozhodně najdou - například Big!


3. Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále jsi se k ní nedostala?

Ještě jsem toho hodně nezkusila, takže rozhodně Benefit, Bobbie Brown, Kiko, Milani, Nars, Clinique, MAC, Chanel, YSL a mnoho dalších. 

4. Oblíbená značka z drogerie?

Nejraději chodím nakupovat do DM, takže takové ty klasiky - Esence, Balea, L'Oréal, Alverde.

5. Nosíš umělé řasy?

Ne. Navíc se dokážu pořádně vzteknout, když mám hotové kouřovky a řasy ne a ne nalepit :D a vše mi rozmažou. Asi to chce cvik.. :)

6. Je nějaký druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš ven z domova?

Trošku záleží na to, co se myslí tím "ven z domova". Jestli se jedná o vynesení koše, tak to klidně vyjdu jako nějaký pobuda a je mi to jedno. :D Ale například do školy rozhodně ne, to si zakládám na komplet líčení. :)

7. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho, jako mimino?

Mí top oblíbenci se často mění, ale teď od Vánoc vede na plné čáře můj milovaný Tangle Teezer. Vlasy skvěle rozčeše, netahá a je jednoduše skvělý. 


8. Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se ti nakupovat makeup po jednom nebo jít na nákup jen jednou za čas a nakoupit produktů víc?

Bohužel se musím přiznat, že jsem "do toho spadla". :D Tudíž nakupuji pořád něco, i když v poslední době brzdím, protože mě začíná víc a víc bavit Ebay.

9. Máš "kosmetický rozpočet" nebo utrácíš, jak se ti zachce?

Snažím se mít určitý limit, který nepřekračuji.

10. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?

Kupóny a slevy využívám určitě. Proč by ne? :)  No a slevy jak kdy, ale asi bych lhala, kdybych řekla, že ne.

11. Jaký typ kosmetiky asi nakupuješ nejčastěji?

Krémy, rtěnky, balzámy. ♥

12. Jaké krytí preferuješ u makeupu?

Snažím se vždy zvolit zlatou střední cestu. S BB si nevystačím, ale snažím se to nepřehánět. Pokud to máte stejně, určitě vyzkoušejte Imperial od Dermacolu, protože ten si nemůžu vynachválit.


13. Upřímně, existuje značka, kterou nemůžeš absolutně vystát?

Každá značka má podle mě své mouchy, ale že bych k nějaké cítila odpor, to ne. :)

14.  Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?

DM. 

15. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky, nebo si ráda uchováváš svou rutinu?

Mám svou rutinu, kterou neměním a je stejná už nějaký ten pátek. Ovšem když se objeví nějaká novinka, musím ji vyzkoušet. Takže je to nerozhodně. :)

16. Oblíbená "bath and body" značka?

Balea a Lush.

17. Kdybys mohla od teď používat a nakupovat už jen jednu značku, jaká by to byla?

Lush.

18. Oblíbená high-end značka?

Victoria's Secret. ♥



19. Jaká značka má dle tvého názoru nejpovedenější obaly?

Určitě Benefit a limitky od MAC.

20. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?

elfkosmetika.cz

21. Pět tvých oblíbených youtube beauty gurus?

Na líčení koukám bohužel náhodně, ale ráda si pustím Petru a MamaLifestyle. :)

22. Snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení (jako je olovo, sulfáty, parabeny,...)?

Asi jak se to vezme. Je dobré vědět, že příroda není jen za okny, ale že my jsme příroda a že když do sebe budeme cpát chemikálie je to stejné, jako kdyby jste strom zalévali colou. Nedávno jsem tak dospěla k názoru, že základy složení by měl znát každý, takže krůček pro krůčku se snažím přejít na přírodní kosmetiku.


23. Jaká celebrita má vždy skvělý makeup?

Nina Dobrev, Kim Kardashian,  Mila Kunis.

24.Máš ráda multifunkční produkty, jako stainy, lips and cheeks, shimmer bricks, atd.?

Ano.

25.Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?

Jak jsem již zmínila, s nalepovacími řasy nejsem kamarádka. :D

26. Používáš primer pod oční stíny?

Každodenně. Zatím jsem vyzkoušela od Essence a Elf a doporučuji rozhodně ten od Elfu! :)


27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?

Jestliže se obyčejný den rozumí tehdy, kdy si vlasy neumývám, tak pouze sprej proti vysoké teplotě, když jsi jdu žehlit vlasy a lak + olej do suchých konečků. :)

28. Zvažovala jsi někdy navštívit makeup kurz?

Rozhodně! Doufám, že brzy!

29. Co použiješ první - korektor nebo makeup?

Korektor.


30. Co na makeupu miluješ obecně?

Je to jako kreslit umělecké dílo. Hrajete si s barvami, kontrasty, tóny. Vytváříte něco, čímž se můžete plně projevit a přitom vám to nikdo nevezme. Je to něco, co není nejdůležitějšího, ale je u toho dobré začít.

Doufám, že se Vám článek líbil a přeji Vám dobrou noc! 

4 komentářů:

  1. Moc skvělý tag, docela o něm přemýšlím také.
    Pár odpovedi mame spolecnych. :-) chtel jsem se zeptat, jaky je ten make up od alverde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda. :) Jinak makeup od Alverde je spíš klasické BB, ale pěkně voní. :)
      A děkuji! ♥

      Vymazat
  2. Zajímavé a tu řasenku od Miss sporty mám taky velmi ráda!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥