WINTER WISHLIST


Už jste napsali Ježíškovi na Vánoce? Protože ten můj seznam Vám představím právě dnes. :)

1. Béžová čepice - omrzlá ouška nemá asi nikdo rád. Nejsem sice moc čepicový typ, ale jednu pořádnou bych si koupit měla.
2.Béžová šála - poslední dobou jsem si krémově béžovou moc oblíbila. Působí tak nějak čistě, upraveně a hodí se skoro ke všemu. :)
3. Zlaté hodiny - MK to ještě nebudou, ale na Ebay jsem našla několik velice slušných. Tak uvidíme. :)
4. Černý klobouk - kdysi dávno jsem měla jeden růžový, proti kterému nic nemám, ale černý, je černý. Výběr je veliký, takže s pořízením snad nebude problém . :)
5. Ozdobná gumička - určitě jste si všimli, že je tento wishlist dost založený na Ebay. Ať už mluvíme o této roztomilé gumičce, nebo o krásných náhrdelnících, nevím, co si vybrat jako první.
6. Hodinky - láska na první pohled, aneb mé vysněné hodinky. Ještě tedy rozmýšlím mezi hnědými a bílými - kterou variantu by jste zvolili Vy? :)
7. Party psaníčka - jó, tak ty prostě objednat musím! :D. Jsou nejen že úchvatné, ale také za neuvěřitelnou cenu.
8. Avon Extra Lasting rtěnky - tahle řada rtěnek se Avonu vážně povedla. Nemůžu na ně říct křivé slovo, a tak nebude asi divem, že jsem si jich objednala (na Vánoce) dalších 7. :D
9. Balea olej - vychválená novinka tohoto roku a já ji ještě nezkusila. To musím napravit!
10. Peněženka - slibovala jsem si, že už nějakou vyberu v létě a bohužel to nedopadlo. Nicméně, teď už mě ke koupi tlačí má krizová situace, neboť moje fialová kráska je absolutně v rozkladu.:D Jenže já si prostě nemůžu žádnou vybrat. Včera jsem strávila půl dne výběrem na internetu, ale nakonec jsem se rozhodla, že na to kašlu a že si jednoduše pořídím nějakou pastelovou v kamenném obchodu. Tak mi držte palce! :)
11. Avon Little Black Dress - tady mám takové tušení, že má drahá sestřička ji už skladuje ve skříni. O:) Já jí tam samozřejmě hrabat nebudu, ale Vy se můžete těšit na poVánoční info! :D :)
12. Tangle Teezer - že bych si ho už nakonec koupila i já? :) Sice se stále nemůžu rozhodnout nad barvou, protože se mi líbí jak růžový, tak modro růžový, ale doufám v to, že vyberu dobře. Nebo že by černo zlatý? Ten je taky krásný. ♥
13. Ebay řetízky - v závěru jsem vybrala "jen" 20 odkazů s řetízky, které se mi líbily nejvíc. Sice nevím, jak to teď rozseknu, protože všechny jsou opravdu moc pěkné, ale řešení se snad najde. :)
14. Transparentní pudr - ten budu muset koupit jako první, protože už mi dochází. Ale co, dárky od sebe pro sebe jsou stejnak nejlepší! :D
15. ? - Jeden bod si nechávám jako rezervu, protože se příliš často ocitám v situaci, kdy se mi líbí něco jiného víc, než to, co mám ve wishlistu.

Co Vy a Vaše vánoční přání? Už jste pilně poinformovali své blízké, nebo se rádi necháte překvapit? :)

Dobrou noc! :)


8 komentářů:

  1. mohu se zeptat, pod jakým názvem mám hledat na ebay ty ozdobné gumičky? :) děkuji ! krásný wishlist, brala bych vše :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, na Ebay bych to hledala pod Hair Band Cuff Wrap Pony Tail. :) Jinak děkuji moc! :)

      Vymazat
  2. Máš moc pěkný wishlist :) Náhrdelníky jsou krásné a little black dress voní moc pěkně
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný wishlist, moc se mi líbí ta čepice! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si říkala, že bych si mohla udělat na Vánoce radost tangle teezerem x)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, prostě stojí minimálně za vyzkoušení. :D :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥