QUICK & EASY

Vánoční úklid už máte za sebou, ale nevíte, co ještě napéct? Pustit se do složitých receptů, nebo vyzkoušet nějaké ty "rychlovky"? Dnes Vám nabídku to, co jsem tento rok napekla já a co mělo (má) :D úspěch! :) 



1. Cookies - jednoduše celoroční klasika, která proste nezklame. Upečte klasické cookies (recept najdete tady), zalijte horkou čokoládou a posypte vločkami. Uvidíte, než se otočíte, budou ze stolu pryč!  :)


2. Kokosové kuličky - ty dělá snad každý a vždy zabodujou. Dá se najít dost zajímavých variant - mandle vyměníte za jakékoli ovoce, které máte rádi. Já ale zůstávám u klasiky a osvědčený recept můžete najít tady. :)


3. Domácí přítel - tohle "cukroví" si pamatuju ještě jako malá. Nikdy jsme ho přes rok nedělali, jen na Vánoce a vždy se bylo na co těšit. Domácí přítel je opravdu výborný a pokud by jste chtěli recept, (který najdete tady), ještě něčím vylepšit, přidejte do závinu sušené švestky, či hotového přítele pomažte povidly. O:)

4. Vosí hnízda - pokud máte na pečení čas, doporučuju vosí hnízda. Návod vypadá přinejmenším složitě, a proto ho mám trochu upravený. :D Nemám ráda máslové náplně, takže udělám jednoduše těsto, z něho vosí hnízda a až vše vychladne, plním až po okraj nutelou. Mňam! :D (: Recept na těsto najdete tady, ale já vynechávám kakao. :)


5. Kokosky - pokud máte rádi kokos, budete se rozplývat blahem. Recept najdete tady.



Jak jste na tom s cukrovím Vy? :) Už máte napečeno, nebo cukroví kupujete zásadně v obchodě?

Přeji pěkný zbytek večera! :)

4 komentářů:

  1. My iba pečieme, tie z obchodu proste nie su také chutné. U nás su to väčšinou linecké koláčiky, strojčekové, či nejaké plnkové ako metrový koláč, grilážky... atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ty klasické peče hlavně babička :) Ale z obchodu mi taky nechutnají, přijdou mi úplně jiné. :)

      Vymazat
  2. U nás peče mamka, ale až budu bydlet sama, tak si budu péct sama :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jednu stranu to bude určitě změna, ale alespoň se člověk naučí něco nového! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥