NEW YEAR'S EVE STEP BY STEP


A je to tady! Rok uběhl jako voda a opět je tady Silvestr! S ním přichází ale spousta otázek, kam půjdu? Co na sebe? A mnoho dalších.
Alespoň s těmi základními Vám dnes, doufám, pomůžu. A protože myslím i na ty, kteří zůstanou doma, najdete různé tipy. Aneb vítejte v Silvestrovském speciálu! :)

1. Oblečení

Pokud si outfit na večer nachystáte jako první, máte většinu starostí za sebou. Takže, kalhoty, nebo šaty? Já jsem za šaty a to nějaké barevné. Černou cpeme každý do všeho, a tak alespoň na Nový rok to můžeme změnit. Celý outfit doplňte výrazným psaníčkem, přidejte si centimetry pěknými lodičky a nezapomeňte na parfém! :)


Pokud volíte raději klidný Silvestr doma, pak určitě šáhněte po boyfriendkách. V kombinaci se zlatou budete vypadat šik a přitom se cítit pohodlně. :)

2. Vlasy

Když je příležitost a člověk má delší vlasy, měl by něco vymyslet. Já jsem vybrala několik rychlých návodů, které se mi líbí nejvíc, ale sepnuté kudrlinky se prostě nezapřou. O:)


3. Make up

Silvestr je skvělá příležitost na využití třpytek. A není snad lepší možnost, než je spojit s kouřovkami. :) Pak už záleží jenom na vás, jestli půjdete do tmavší varianty, či světlejší. :)


4. Nehty

Milovníci nehtů si na Silvestra určit přijdou na své. Já dávám opět přednost třpytkám, především kombinaci pastelových barev a zlaté. 


5. Jídlo

Ať už nějakou Silvestrovskou párty pořádáte, či chcete překvapit doma rodiče, určitě vyzkoušejte pár nápadů. (:


6. DIY

Máte chuť a čas si něco vyrobit? Vsaďte na zlaté korunky a nápadité řetězy! :)


7. FILMY

Nevíte na co se podívat a sháníte inspiraci? Co takhle Šťastný Nový rok, Bláznivá, zatracená láska, Prázdniny, Ai a Noc plná zázraků? :O)


A já jen doufám, že jsem Vám pomohla. :)

Na závěr bych Vám Všem chtěla popřát. Hodně štěstí, zdraví, úspěchů a ať je příští rok alespoň tak dobrý, jako ten nynější.

Užijte si Silvestr! ♥


6 komentářů:

  1. Anonymní16:19

    Krásné tipy!
    A jak si strávila Silvestra ty? :)

    PS: Šťastný nový rok!
    Lili

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jak jsi nakonec oslavila prichod noveho roku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S rodinnou a přáteli. Lepší být nemohl. :) A ty? :)

      Vymazat
  3. Ten makeup a nehty vypadají nádherně :) Krásný nový rok
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥