CHRISTMAS NEWS

Hou Hou Hou...


Tyto Vánoce se opravdu povedly a vyplatilo se to celoroční čekání! O:) Protože mě stále drží prvotní nadšení, rozhodla jsem se Vám ukázat část dárků. Jedná se především o kosmetiku, ale neobejde se to bez nějakého toho soba, či různých klasik.

Tak co mi letos přinesl Ježíšek? (:


Micelárka od Garnieru je vyhlášená novinka tohoto roku a já s kladným hodnocením mohu jen souhlasit. Nepálí, neštípe, skvěle odlíčí a zdá se mi, že i pleť je po ní lepší! :) Bridget sice moc nesleduju, ale podívám se na ni ráda. No a konečně, copak je ta "malá" kulička? :) Luxury Lush Pud jsem dostala od Evičky na Vánoce a nemohla jsem věřit svým očím. Jednak jsem to nečekala, ale hlavně, taaak strašně voní! ♥  Recenze na tuhle balistiku se objeví brzy, tak trpělivě čekejte!



Dost vánoční dárků tvořily věci z wishlistu, jako například peněženka, čímž jsem byla velmi mile překvapena. Velkou radost mi udělal Tangle Teezer. Na rozčesávání vlasů je opravdu jednička, ale to až příště. Gumičky jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a na masku od Garnieru si teď v průběhu volna jistě udělám čas. :)



O knize Lady Fuckingham už nějaký ten pátek vím. Nebyla jsem si jistá, jestli by to byl můj šálek čaje, ale když ji mám teď doma, určitě si ji přečtu. Na recenzi to ale nevidím. :D 
Little Black Dress jsem měla také ve wishlistu a nevím, jestli mě uchvátila více vůně, nebo jednoduchý, ale roztomilý flakonek. O:) Playboy toaletek mám doma několik a nedá se šáhnout vedle. Všechny krásně voní. :) No a v bižuterii se u mě konečně objevil zlatý náramek, na který jsem řádně pyšná. A vzpomínáte na Hermionin otáčeč času? :D Tak ten mi ve veškerém tajemství předala sestra a upřímně, poprvé jsem o něčem doopravdy nevěděla.


Fialová vůně (parfém?) je z Lidlu a vybrala jsem si ho sama na Vánoce. Krásně voní a je cítit ještě i večer. Pokud budete mít cestu do Lidlu, rozhodně na něj mrkněte. V nabídce najdete ještě jednu dámskou vůni a dvě pánské. :) Sprcháč Nivea je klasika a opět voní snad všechny. :) No a z poukázky do Camaieu plánuju koupit kabelku, nejlépe krémovou. O:)


Mezi novinky tohoto roku jistě patří skvělé Dermacoly. S těmito dvěma už mám celou řadu višní a rozhodně neplánuju zůstat jen u nich. Z dárkové kazety jsem zvědavá především na řasenku, protože mě tato značka s nimi mnohokrát mile překvapila. A dárkový poukaz? Hurá do 5D kina! ♥


A Vánoce bez sobů? To by snad ani nešlo! :D A tak se jednoho dne v sobí krabičce ukrýval extra voňavý vosk Yankee Candle. ♥ Těším se, až si ho rozpustím, protože on taak voní. ♥♥



A že by jsem já, milovník rtěnek, nedostala ani jednu rtěnku? Ale kdepak! :D Rovných 7 a Vy se těšte na článek! A z upíří kuchařky už plánuju recepty na Silvestra, tak Vám také nějaký nabídnu. :)


Paletku z Tchiba jsem dostala i minulý rok, tentokrát se jedná ale o zcela jinou. Jsem na ni zvědavá, protože ta minulá byla moc fajn. Drdolové vycpávky jsou z H&M a naušnice NY. Aneb děkuji sestřičko. O:)


A to nejlepší nakonec! Určitě si všichni vzpomínáte na kolekci 50 Shades z Tesca. Má radost neznala mezí, když jsem našla škrabošku pod stromečkem, a když mi došel saténový župan z Ebay. Určitě se časem objeví článek, ale to asi až v příští roce. :)


Jaký byl Váš Ježíšek? :) Z čeho máte největší radost? :)

Užijte si páteční večer!!

20 komentářů:

  1. Koukám, že Ježíšek byl opravdu štědrý :o) Krásné dárky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou opravdu super dárky, hlavně ty sobí věcičky! :) A tuhle micelárku používám taky a jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) A micelárka je rozhodně top! :)

      Vymazat
  3. Tyto dárku musely skutečně srdíčko velice potěšit a i dušičku, mě se nejvíce líbí rtěnky a pak hlavně krásný vánoční hrníček a vosk YC. :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Pekne darky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dostala jsi plno nádherných dárečků :). Já dostala taky od Dermacolu 2 sprcháče a melounové tělové mléko :). Ta škraboška je krásná, mám podobnou saténovou. Teda a tolik rtěnek
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Jinak to melounové musím vyzkoušet, dostala ho ségra, tak si ho půjčím. O:)

      Vymazat
  6. to jsou krásné dárečky, musely tě moc potěšit :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. no fuha, ty si toho dostala. Hlavne tej kozmetiky - zásoba na celý rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, budu se muset činit. :D A děkuji! :)

      Vymazat
  8. 7 rtěnek? Aaaach..♥ Já teda dostala jen jednu, ale myslím, že v rámci povánočních nákupů si půjdu pořídit nějaké další :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, navíc po Vánocích, to by byl hřích si alespoň ještě jednu nekoupit! :D A děkuji! ♥

      Vymazat
  9. Krásne darčeky, niekto tu asi celý rok poslúchal...:-) DAY BY DAY

    OdpovědětVymazat
  10. Páni to je dárečků! Musím říct, že se mi všechny moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥