INLIGHT


Nedávno jsem se zapojila do výzvy, která proběhla na stránce Blogerky.cz. Jednalo se o testování přírodní kosmetiky značky Inlight. Celý měsíc jsem produkt pilně testovala a dnes Vám nabídnu recenzi. Tak co jsem si to vlastně nechala poslat?


Na výběr byly hned 4 produkty. Dva oleje, jeden balzám a regenerační tělové máslo. Protože si zimu neumím představit bez voňavého olejíčku a produkty s Arnikou jsem ještě nikdy neměla možnost vyzkoušet, volba byla jasná. Vybrala jsem si tedy Bio tělový olej s Arnikou, který jsem si zamilovala. ♥

Popis výrobce:

"Oleje, použité v tomto vyživujícím masážním přípravku, bohaté na vitamín E a nezbytné mastné kyseliny, byly smíchány jedinečným způsobem, aby vyživovaly a omlazovaly pleť a zároveň zvyšovaly její pružnost. Léčivé účinky vybraných bylin napomáhají proti otokům a zánětům. Díky tomu se tělový olej s arnikou Inlight osvědčil při všech druzích masáží i terapeutických masáží. Olej dokonale připraví tělo na sportovní aktivity, je vhodný i po úrazech."


Jak už popis napovídá, olej Vám přijde vhod nejen při úrazech a sportovních aktivitách, ale také tehdy, když toužíte po relaxaci. Božská kombinace horké vany a poté uklidňujícího olejíčku je Vám určitě známa a tento olejíček onu úlohu opravdu plní. Ale pojďme si ho trochu přiblížit.

Barva olejíčku je jemně žlutá, což je taková klasika. Dobře se roztírá, přičemž Vám poskytne příjemnou masáž a rychle se vstřebává. Bylinná vůně je dost výrazná. Najdete v ní stopy arniky a meruňkového oleje. Tady musím dodat, že jsem byla sama překvapena vůní. Většinou mi voní pouze něco sladšího a jemnějšího. Arnika je ale natolik výrazná, že se její vůně po aplikaci příjemně rozloží a nabuzuje pocit harmonie a klidu. A přesně po něčem takovém o Vánocích toužíme, ne? :)


Celkový dojem z tohoto testování je rozhodně kladný a já si budu užívat olejíčku do poslední kapky!

Pokud nevíte, co dát svým blízkým na Vánoce, rozhodně by jste si od této značky vybrali. Záleží už jen na Vás, jestli dáte přednost tomuto olejíčku, který najdete v této vánoční sadě,  či něčemu jinému z jejich katalogu, který najdete tady.

Zároveň děkuji za zaslání čokoládové masky, kterou během vánočních svátků rozhodně využiji!

A co Vy, milí Čtenáři, máte s touto značkou zkušenosti? :)

Přeji příjemný zbytek pondělí! :)

2 komentářů:

  1. Se značkou zkušenosti nemám, ale olejíček vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥