CHRISTMAS GIVEAWAY


Jak jsem v měsíci slíbila, mám pro Vás nachystané malé překvapení. Chtěla bych Vám Všem už dopředu popřát krásné Vánoce. Ať se splní Vaše tajná přání, užijete si s rodinnou vánoční atmosféru a hlavně, ať jste zdraví! :)

No a protože se to samozřejmě neobejde bez dárku, můžete si zasoutěžit o tři krásné laky značky Rimmel.

A jaké jsou podmínky této Giveaway? :)

1. Být stálým čtenářem na blogu.
2. Být stálým čtenářem na mé FB stránce.
3. Být z ČR, nebo SR.
4. Zanechat mi v komentářích Váš mail, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat.
5. Můžete mi napsat, co si přejete na Vánoce, či jaké předsevzetí si dáváte do Nového roku. O:)

Giveaway ukončím o půlnoci v neděli 4. 1. 2015 a výherce bude vylosován pomocí Randomu.

Přeji hodně štěstí krásky! ♥


43 komentářů:

  1. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz
    Letos si na Vánoce přeji ipad mini, už na mě sám opuštěný čeká ve skříni, jinak takovou tu klasiku - hlavně spokojenost a taky bych si přála aby byl další rok daleko lepší :) Předsevzetí nemám zatím žádné,ale myslím ,že do konce roku něco vymyslím :)

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Elysia
    FB: Katka Kimi.chan Krchová
    elie.krios@gmail.com
    Letos si nepřeju nic velkého, spíš očekávám takovou tu klasiku - oblečení, možná nějakou kosmetiku. Na druhou stranu to je pro mě přesně to ideální. :D

    OdpovědětVymazat
  3. gfc Kristýnka, fb Kristýna Mencová, mencovakristyna@email.cz, k vánocům jsem si nic nepřála :)

    OdpovědětVymazat
  4. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz
    Na Vanoce si preji tablet :)

    OdpovědětVymazat
  5. sleduji přes GFC jako Luci
    na FB pod stránkou Lover of accessories Blogspot
    lucisa.n@seznam.cz
    Já si přeji takovou tu klasiku, abychom byly celá rodina pohromadě a přálo nám zdraví a trochu to štěstí! :) A předsevzetí.. no já nevím, snad jen, že se konečně už ponořím do školy a nebudu to flákat! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásná soutěž Silvi :).
    Sleduji jak na FB, tak přes GFC (Veru/Veronika Pařízková)
    VeruKru@seznam.cz
    Já si přeju keep cup a huňatý župan a předsevzetí už si nějaký ten rok nedávám :)

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji přes GFC i na FB už dlouho :-) Mail mám na seznamu: USedmikrasky.
    Předsevzetí jsem si zatím žádné nedala :-) Ještě jsem o tom nepřemýšlela. K Vánocům bych chtěla rychlovarnou konvici do kanceláře a župan :o)
    I tobě krásné svátky ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Janie Reinde
    FB: Jana Pelíšková
    janiereinde@seznam.cz
    Přeju si hlavně tunu oblečení a kosmetiky, protože jsem zjistila, že toho hromadu potřebuju. Pak chci takový drobnosti jako svíčky, čaje, deku, termosku ... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, zde i na fb sleduji jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Předsevzetí mám neoriginální - začít hubnout :)))
    Přeji i tobě krásné vánoce!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  11. vypadají moc dobře:)
    GFC i FB pod tímto jménem:) terinkav.7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC pod timto jmenem:)
    tecernare _ seznam.cz
    Předsevzeti si zadne nedavam, nechavam vse plynout a ponecham to nahode

    OdpovědětVymazat
  13. gfc:tento učet
    fb: Lucia Kvaššayová
    micka185@azet.sk
    prajem si iba take obyčajne veci nič extra hlavne veeela ponožiek :D

    OdpovědětVymazat
  14. gfc i gfc-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz
    Jinak Vánoce mám moc ráda a chtěla bych ti popřát hezké svátky :)

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Hannah Nguyen
    FB: Ngujenová H.
    Mail: leorise@seznam.cz
    Na Vánoce si nic extra nepřeju, takže... :D Jinak ti přeju pěkné svátky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, předsevzetí si nedávám, ale ráda bych zlepšila životosprávu a cvičila:) Taková klasika:))
    GFC: Anežka V.
    FB: Anežka Koroze

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, moje predsavzatia budú asi ako každý rok a to menej hrešiť a viac cvičiť :D prajem Ti šťastné a veselé! :)
    Sledujem ťa všade ako Patrícia Klimentová :)
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Nic konkrétního si nepřeji. :) Předsevzetí mám, ať zvládám školu a jinak abych byla co nejdéle s přítelem :) jinak se uvidí ještě :D

    OdpovědětVymazat
  19. GFC i FB. Veronika Tomášková
    email: fakynn.blog@centrum.cz
    Moje předsevzetí je, že dám na konci roku vyznamenání, nebo alespoň bez trojky, ale když to vidím teď, tak budu ráda, když tam nebude čtyřka.:D

    OdpovědětVymazat
  20. GFC i FB: Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz
    Chtěla bych hlavně hodně knížek a nové tenisky by se taky hodily. :D

    OdpovědětVymazat
  21. monika.hudlikova@gmail.com
    Předsevzetí si už radši nedávám, ale pod stromečkem bych ráda našla kosmetiku, oblečení nebo knížku..prostě nic extra:) Veselé Vánoce i tobě!:))

    OdpovědětVymazat
  22. FB: Veronika We
    GFC: Veronika
    everoniczka@seznam.cz
    Předsevzetí si dávám každý nový měsíc( vždycky ho po 2 dnech zazdím, ale třeba teď od ledna si dám, že projdu třeťákem, to bude fakt výzva, u tohohle se budu muset sakra snažit... :D )

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Martina Homoláková
    FB: Marťa Homoláková
    mail: martina.homolakova@gmail.com
    Na Vánoce si přeju svetr, nějak nepotřebuju nic jiného :). Co se týče předsevzetí do nového roku, tak určitě lepší známky, pravidelný workout a věnovat se více blogu :). Moc pěkná giveaway! Veselé Vánoce:)

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Pett T.
    FB: Petra Turoňová
    pett.turonova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Klara Zakova
    FB: Klára Žáková
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GFC a FB : Dominika Grešová
    yourdominica@gmail
    Na Vianoce si želám kabát

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    Předsevzetí si v poslední době moc nedávám, ale momentálně se chci zapojit do 52 kroků ke změně :) (http://knihy.zenhabits.cz/wp-content/uploads/2014/12/52_kroku.pdf). Přeji nádherné Vánoce :)
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Mycakestyle1, kostkova.pavla@centrum.cz. K Vánocům si nejvíc přeji polaroid. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji přes GFC jako slovakovairca95
    Fb Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz
    Přeji Šťastné a Veselé Vánoce

    OdpovědětVymazat
  30. FB: Julča Kročová
    GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Sledujem ako Dominika Hírešová
    dominika.hiresova@gmail.com
    Kásne sviatky :)

    OdpovědětVymazat
  32. GFC : Tereza brambůrka
    FB : Nahlásit Nevhodný Profil
    bramburecek8@seznam.cz
    Na Vánoce jsem si hrozně přála bělící prášek na zuby a ten jsem včera dostala :D takže nadčenost :)

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduji na GFC i na FB jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com
    Na Vánoce jsem si přála hlavně mobil, který se mi pokazil, a taky jsem ho dostala...
    Jinak novoroční předsevzetí si určitě dávám, ale to je tajné. :)) :'D

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji už déle GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Mé přání se mi splnily. :) Dostala jsem kosmetiku,vysněnou mikču cocaine & caviar, polštářek s jednorožcem a hlavně diář. :) Chci si dár do Nového roku předsevzetí, že budu milejší. :D

    OdpovědětVymazat
  35. FB: Lufi Meluzínová
    GFC: Lucie Meluzínová
    lufipeace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. ahoj :) na vianoce som si priala novy mobil ktory ešte len dostanem :D
    a fb Nikola Benko
    gfc tento účet
    n.princess@azet.sk
    krásna ga :)

    OdpovědětVymazat
  37. Sledujem cez GFC ako Barborka, cez FB ako Barbora Bačíková a cez IG ako barborka157 :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Gfc jakod dendyss
    Fb Denisa Sebestova
    Denisa.sebestova@email.cz

    Me prani se mi splnili a predsevzeti si nechavam pro sebe :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, přes GFC tě sleduji jako Domilla a na fb jako Dominika Lančová, no a na vánoce jsem si přála žehličku na vlasy a předsevzetí si nedávám :)

    OdpovědětVymazat
  40. 1. GFC - Veronika
    2. FB: Veronika Nováková
    3. z ČR
    4. veronika-novakova@centrum.cz
    5. Do nového roku si předsevzetí nedávám, jsem toho názoru že když chci s něčím začít, nebudu čekat na nový rok.:)

    OdpovědětVymazat
  41. sledujem ťa cez FB aj GFC :)
    razcestie69@gmail.com :)
    na Vianoce so si nepriala nič, predsavzatia si nedávam, pretože to považujem za hlúposť :D

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: Adéla Něničková
    FB: Adél Něničková
    3. z ČR
    4. ada.nenickova@seznam.cz
    Předsevzetí jsem si dala - častěji cvičit, pít víc vody, jíst víc zeleniny, nepřejídat se :)

    OdpovědětVymazat
  43. GFC : Kristýna Košuličová
    FB - https://www.facebook.com/kikina.kosulicova
    ČR
    Email -tynka.kosulicova@seznam.cz
    moje předsevzatí zhubnout a mít zdravější život :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥