BEST OF BEAUTY 2014


Každý začíná koncem roku rekapitulovat, co vlastně za to stálo a co ne. Ani já nebudu pozadu a ukážu Vám výběr nových oblíbenců za rok 2014. Pojďme se do toho dát. :)

Asi největší haló způsobila na poli micelárek a všeho odličovacího tahle růžová micelárka od značky Garnier. Já jsem si ji sice pořídila nedávno, ale souhlasím se všemi klady. Nepálí, neštípe, nijak nevoní, takže Vás neomrzí a balení je celkem velké, tak Vám i chvíli vydrží. Nenašla jsem snad žádnou negativní vlastnost, a tak ji doporučuji všemi deseti. :)

Další věc, do které jsem se tento rok zamilovala, je žluté máslíčko od Alverde. Je melounové a nádherně voní! ♥ Škoda jen, že to byla limitka. Doufám, že příští rok se nám ještě ukáže!

Laky od Rimmel jsou prostě klasika a každý rok něčím překvapí. Tento rok jsem ale našla dva jasné výherce - laky Rita Ora, zvláště ten bílý, a Sweetie Crush. (Jak jinak, než růžový O:))

Z balzámů rozhodně růžový od Baley, který jsem našla ve vánoční sadě a neopomeneme ani Baby Lips. Ze všech vyzkoušených mi nejvíce vyhovuje růžový Pink Punch, který dodá rtům krásnou narůžovělou barvu a dobře je chrání před vysušením. 


Druhá oblíbená Baby se jmenuje Strike a Rose. Má nádech do červené a podobně jako ostatní, i ona chrání rty a dodává jim šťavnatost. No a protože jsem si všimla, že podrobný článek o těchto kráskách se zde ještě neobjevil, čekejte ho brzy! :)

Extra Lasting rtěnky od Avonu patří momentálně mezi mé nejoblíbenější. Speciálně na odstín Pretty in Pink mám opravdu slabost. Momentálně jich má sbírka sčítá 10, takže po novém roce čekejte info. :)

Krém na ruce od Dermacolu vyzkoušel snad už každý, ovšem já speciálně na ten višňový nedám dopustit. O:) Nádherně voní a i v tak hrozivé zimě, jaká nám panuje za okny, Vám připomene léto s višňovou zmrzlinou! ♥

Sprchový gel Wake me! od Bourjois by měl zakotvit snad v každé koupelně. Na unavená rána jako dělaný, protože ta vůně pomerančů Vám jednoduše dodá chybějící energii pro start do nového dne. 

Řasenka od Astoru Seduction Codes NO2 Volume & Curve se stala jednou z mých stálicí. Někteří tvrdí, že je to jen její starší sestra v novém obalu, ale já si stojím za tím, že není. Řasám dodá skvělý objem, dobře je natočí a neslepuje. Takže za to body nahoru! :)

Parfém od Beyoncé RISE je smysluplný, ženský a pokud jste ho ještě nezkusili, šup, šup, utíkejte si ho čichnout do nejbližšího DM, či parfumerie! (:


Dále tady máme dva produkty, na něž jsem změnila názor.

První je vychvalovaný Dermacol a druhá je rtěnka Zuii.

Makeup od Dermacolu Imperial byl na mě poněkud příliš mastný a špatně krycí. Tak nějak jsem ho proto zařadila do škatulky "až změním názor". A stalo se. Chladné počasí si žádá jinou péči a v tomto makeupu jsem našla záchranu. S dobrým transparentním pudrem tvoří skvělou dvojici, a proto rozhodně patří do top produktů za tento rok.

Rtěnka od Zuii je dost specifická. Opět trvám na tom, že zalézá do vrásek, ale to by bylo z negativního hodnocení asi vše. Přišla jsem na chuť její skvělé pigmentaci, vůni a musím také podotknout fakt, že hodně podobný odstín má Audrey Hepburn ve Snídani u Tiffanyho, což bude hlavní důvod, proč je jí nyní o půlku míň. :D

Řasenka od Miss Sporty Milllionaire All In One se stala také mou oblíbenou. Dělá krásné dlouhé řasy a za tu cenu skvělá koupě. Aneb jak se říká, za málo peněz hodně muziky. :)

Další dva produkty od Baley, které jsem si naprosto zamilovala, jsou tyto. Deodorant Street Art, který jednoduše nádherně voní a kakaové máslíčko, které je to pravé kakaové! ♥


A nezapomenu zmínit samozřejmě i novinky z Lidlu! :D

Za peelingy je to rozhodně tenhle s olivy. Krásně voní, pokožka je po použití hydratovaná, a tak trochu mi připomíná tělové mléko do sprchy. :)

Modrá pleťová voda je sice s alkoholem, ale vyhovuje mi víc, než ta růžová pro citlivou pleť. Tato pleť dobře vyčistí a s Garnierem patří mezi mé oblíbence. :)

A na závěr deodorant od Fa Luxurious Moments, který mi autenticky připomíná můj ztracený parfém. ♥


A jaké výrobky si za rok 2014 nemůžete vynachválit Vy? :)

Dobrou noc! ♥

14 komentářů:

  1. Určitě se nechám inspirovat při příštím nákupu, některé produkty vypadají vážně zajímavě :-)
    To melounové máslíčko jsem nedávno dodělala a bohužel moje verze smrdí, nevím, jak to :-( Cítím z něj alkohol a seno :-D
    Článek o nejlepší kosmetice mám také už rozepsaný ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda. :)
      A fakt? :D Já jsem ho včera schválně vytáhla, jestli z něj cítím seno, ale ne. Jenom nějaké sladké cukroví. :D :) Tak nevím, jestli tam třeba mně nedali něco jiného. :D
      Jinak určitě mrknu. :)

      Vymazat
  2. Lash Millionaire bola dlho mojou obľúbenou riasenkou :-) A tiež som na svojom blogu nedávno písala o svojich obľúbených produktoch:-) DAY BY DAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt je dobrá. :) A určitě mrknu. :)

      Vymazat
  3. Anonymní0:37

    Mam rada obyc rtenky od MUA:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty jsem ještě nezkusila, snad příští rok! :)

      Vymazat
  4. Bílý lak od Rimmelu mám taky a je super, vydrží mi na nehtech dlouho :). Řasenku od Astoru mám taky a sice mi řasy neslepuje, ale nevykouzlí mi nějaký krásný pohled :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty řasenky sedí prostě asi jak komu. :) Já jsem z ní nadšená, ale za poslední dny jsem četla na ni dost negativních hodnocení, tak to má asi každý jinak. :)

      Vymazat
  5. Garnier micelárka je fakt super. Odporúčam. :)

    OdpovědětVymazat
  6. lak na nehty od Rimmelu Sweetie je skvělý, mám ho hrozně ráda a Babylips zbožňuju! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Babylips mám ráda, okud máš ten černý?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je z Vídně z DM. Ale seženeš ho podle mě více méně v zahraničí, v ČR ho neprodávají. :) Nebo vyzkoušet nějaký eshop. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥