AUTUMN WISHLIST ✓


Podzim vystřídala zima, a tak je ten správný čas Vám ukázat vyplněný podzimní wishlist. Už dopředu musím říct, že se mi podařilo sehnat téměř vše, i když za kryty na mobil bych byla stále vděčná. :)


Asi se shodneme, že nejdůležitější položka byl nový mobil. Původně to mělo být LG, ale protože se typ, který jsem chtěla, prodával pouze na 2 pochybných internetových stránkách, rozhodla jsem se jinak. Zvolila jsem novější značku Kazam Trooper 2 5, se kterým jsem nadmíru spokojená. Pěkně fotí, neseká se a hlavně - je bílý! ♥ 



Další položkou byly obaly, kryty - příslušenství. Sice už mám bílý obal z prodejny, ale chtěla bych nějaký pěkný z Ebay. Bohužel jsem nenašla zatím žádný, který by odpovídal rozměrům mobilu, takže si budu muset ještě chvíli počkat. No a o "ťupkách" si můžete přečíst v minulém článku. :)


O těchto štětcích jsem se zmínila v Nakoupeno. Ze začátku jsem s nimi byla spokojená, a tak jsem se vrhla na jedno náročnější líčení. Na to už štětce bohužel nestačily a celkově se mi zdá, že jsou dost tvrdé. Zlaté štětce od Essence.


A jak sami určitě víte, šály jsou (nejen) podzimní nutností. Příjemnou huňatou šedou šálu jsem sehnala v Takku a tartanový šál ve slevě v Tescu. :)


Poslední věcí na seznamu je černá (školní) kabelka se zlatými detaily. Povím Vám, rozhodnout se bylo těžší, než vybrat mobil. :D Jednak jsem chtěla takovou, aby něco vydržela - sníh, těžké věci a aby ji neměli všichni. Původně jsem našla jednu v H&M, ale protože tahle z Tesca je na určitých částech ze stejného materiálu, jako mé rukávy na kabátu, byla to láska na první pohled. ♥


A co Vy, už máte také nakoupeno Vaše podzimní must-have? :)

Přeji příjemné úterý! :)

12 komentářů:

  1. Mobil mě inspiroval, taky nějaký sháním už aspoň rok, ale furt se nemůžu rozhodnout. Musím tuhle značku líp prozkoumat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda. :) Dobře vyber! :)

      Vymazat
  2. Je ještě tartanová šála k sehnání v Tescu? Nutně ji potřebuji, je skvělá! :3
    www.beauty-an.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko, nejspíš by měla, ale slíbit to nemůžu. :/ Já jsem ji našla na jedné velké hromadě :D, kde byly zlevněné šály, čepice, rukavice a tak, ale třeba se ti taky podaří podobný výprodej v Tescu najít! :)

      Vymazat
  3. Stejnou kabelku jako máš ve wishlistu jsem také chtěla a pak jsem ji jednou viděla na slečně, která ji měla naprosto zdeformovanou tím, jak v ní tahala kupu krámů a najednou mě přešla chuť:)
    Jinak ta kabelka co sis nakonec koupila vypadá vážně dobře. A moc se mi líbí ta červená šála, Podobnou krásně teplou měli v H&M, ale dost mě odradilo za ni dát skoro 20 euro:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jéjda, ale třeba něco stěhovala. :D :D Každopádně moc děkuji a po šále se doporučuji podívat jinde, jsou na ni celkem slevy - např. Terranova. :)

      Vymazat
  4. Kabelka, mobil, obal i šály jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem si kupovala kabelku v Tescu...myslim,ze jsem se rozhodovala mezi touto a jeste jednou (no bohuzel jeste nemam pripravene new in,kde se objevi), cela je z materialu jako je ta tvoje uprostred a ma takovy cestovni tvar,pro me do skoly jako delana a jeste kdyz me zrovna stala necelych 300 :D Jinak moc pekne nakupy :) Taky jsem zatizena na elektroniku v bile barve :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyy jo, možná i vím, kterou myslíš! :D A děkuji moc! :)

      Vymazat
  6. Jsi šikovná, že jsi sehnala všechno. Já většinou když si udělám nějaký wishlist, tak si z něj nekoupím pranic a nakoupím samé kraviny. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se to snažím dodržovat, i když teď u Vánočního vše asi neseženu. :) A děkuji moc! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥