SEPTEMBER & OCTOBER CONSUMED


Minulý měsíc jste si mohli všimnout, že tradiční Spotřebováno tak nějak nebylo. Jednak produktů bylo málo a také mám naplánované celkem zajímavé články, tak ať Vás nezahltím klasikou. :)

Za ty dva měsíce bych toho čekala víc, ale i tak jsem ráda, že alespoň něco přežilo do focení. Původně krabička Spotřebováno obsahovala ještě o 5 produktů navíc, ale protože už tak nějak nadešel jejich čas (hlavně byly v dezolátním stavu :D), tak Vám je ukážu snad někdy příště. Z celkového množství se ale určitě dá vybrat pár kousků, po kterých bych příště šáhla znovu. Tak co to bude pro dnešek? :)

Dentalux ústní voda  - na blogu Vám vždy upřímně nabízím produkty, se kterými mám dobré zkušenosti, nebo které taky stojí za nic. Tato ústní voda spadá do druhé kategorie. Tuším že je z Lidlu, takže pokud nějaká špatnost z tohoto řetězce, tak tento produkt. Chutí připomíná pneumatiky (bez legrace :D) a to mi dokonce potvrdila i sestra. Účinek nic moc, takže určitě NEDOPORUČUJI.

Dove vyživující krémový sprchový gel - naopak u tohoto sprcháče asi ještě dlouho zůstanu. Voní klasicky po Dove, což mi vyhovuje. Nijak nedráždí, ani nic podobného a pokožka je opravdu víc hydratovaná - připomíná mi tělové mlíko do sprchy. DOPORUČUJI

SORAYA nealkoholické pleťové tonikum - opět Lidl, tentokrát kladně. Toniku dávám jako plus jeho vůni - neuvěřitelně mi voní a už za to bych ho určitě ocenila. Pleť čistí dobře, ale nezaznamenala jsem žádné zázraky. Takový lepší střed za super cenu. :) DOPORUČUJI

Cien jednorázová holítka - nevím, jak to máte Vy, ale já na pásky nechodím, v šuplíku mám dva roky neotevřený strojek a na jakákoliv jiná drastická řešení se necítím. :D A tak mi jako většině nezbývá nic jiného, než holítka. V tomto směru jsem ale poměrně vybíravá, a tak se asi shodnem, že ty pánské jsou prostě lepší. Za top ale považuji tyto z Lidlu. Rozhodně je DOPORUČUJI a Vy se v budoucnu můžete těšit na článek na tohle téma - myslím, že se všichni zasmějeme. :D


Dermacol sprchový gel s olejem z hroznových jadérek - není snad nikoho, kdo by si sprcháče od Dermacolu nezamiloval. Krásně voní, Vy po nich budete krásně vonět a slušně pění. Za mě palec nahoru a rozhodně koupím další. :) DOPORUČUJI

Sprchový gel Olive s provitamínem B5 - na Kaufland musím říct, že dobrý! :D Vůní je to takový olivový Dove, který ale dobře pění, nevysušuje pokožku a určitě bych do něj šla znovu. DOPORUČUJI

Palmolive máta - k tomuto šamponu se vracím už pár let. Vždy ho vypotřebuju, pak na něj zapomenu a třeba za rok si ho opět koupím. Ta vůně máty je prostě neodolatelná. DOPORUČUJI

Odol pasta - normálně bych s pastou asi na Vás nepřišla :D, ale o téhle se musím zmínit. (Bohužel v negativním slova smyslu). Jednu dobu jsem hledala pastu, která by měla lepší složení. Po uvážení, kdy už se mi v tom obrovském výběru opravdu nechtěl trávit čas, jsem vzala tuhle. Říkám si, má to dobrý složení, je to bylinkový, něco pro sebe dělám. :D V době, kdy jí byla si čtvrtka pryč, jsem ji chtěla normálně vyhodit. Pěnila pouze tehdy, když jsem si na kartáček daly půlku tuby a stejně to nebylo ono. "Pocit svěžesti" se podle mě dostavil tak na minutu a to byl asi hlavní důvod, proč mi tak vadila. Proto NEDOPORUČUJI

Vatové tamponky Penny, Lidl a DM - opět soutěž kdo z koho. Když ještě nedávno byly odličovací tamponky z Lidlu top, nevyzkoušela jsem ty z DM. Ty jsou snad ještě lepší - jemnější, nedráždí, neškrábou a řekla bych, že jsou i trochu větší. Proto bych DOPORUČILA zejména Iseree (Lidl) a ebelin (DM).


Timotei s Jerichovou růží - můj TOP nejoblíbenější šampon. Na to, že nemám barvené vlasy, mi fakt sedl. Byl to takový můj "víkendový oblíbenec". Skvěle se s ním umývaly mé maximálně zlakované kudrlinky po párty, dodal vlasům objem a lesk a hlavně po něm taak krásně voněly! :D :) DOPORUČUJI

Suddenly Madame Glamour - pokud už nějaký ten pátek v Lidlu nakupujete, rozhodně Vám nemohla uniknout tato vůně. Řekla bych, že teď je nejaktuálnější. Tím, jak je těžká a výrazná, se rozhodně hodí na podzim a zimu.  Sama jsem si ji moc oblíbila, a tak nebude překvapením, že další balení na mě čeká na poličce. DOPORUČUJI

Essence like the party of my life - strašně mě mrzí, že tahle limitka už není k dostání. Je to neuvěřitelně sladká vůně, která Vám rozhodně připomene nějaké cukroví. A ještě k výdrži - nebyl to parfém, jen toaletka a přesto ji bylo cítit i 7 hodin v kuse, což je klasika u parfému. Ale i tak doufám, že se v nabídce ještě někdy objeví, protože bych si jí určitě nakoupila do zásob. O:) DOPORUČUJI

Balea maska na vlasy - skvělá maska na vlasy, ke které se rozhodně vrátím! DOPORUČUJI


A to by bylo pro dnešek vše! :)

Co jste spotřebovali Vy za poslední dobu?

Přeji pěkné úterý!:)

6 komentářů:

  1. Timotei šampon mám teď taky a je fajn a odličovací tamponky z Lidlu si kupuju pořád dokola :) Já jsem zase byla s odol pastou spokojená
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovací tamponky z Lidlu jsou skvělé, tak i Timotei šampon. :)

      Vymazat
  2. Palmolive šampon si pamatuju z hodně dávné doby. Určitě jsem ho musela mít jako malá, protože si dokonce vybavuji i nějakou broskvovou vůni. Úplně jsem na tuhle značku zapomněla :D Musím se zajít čistě z nostalgie podívat do drogerky a aspoň očichat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, ten broskvový jsem si nedávno koupila. :D

      Vymazat
  3. Kromě odličovacích tampónků z Lídlů a sprcháče Dove, jsem nic z tvých spotřebovaných výrobků ještě nezkoušela. Ale ty dva výrobky jsou moje oblíbené, které kupuju pořád dokola.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥