OCTOBER SHOPPPING

Vždy jsem měla ráda podzim - chladné večery v županu, sychravé počasí a člověk jen vymýšlel, co koupí na Vánoce. V roli blogera se ale vše otočilo, a to k vůli jedné věci - focení. Jak už jsem psala na FB, světlo mě trápí a na tmavé fotky si moc nepotrpím. Dnes se ale ukázala příležitost něco vyfotit, a tak jsem po ní ihned skočila. A tak si užijte článek, i když přišel s malým zpožděním. :)



Jako první Vám chci představit tuto roztomilou Vánoční sadu od značky Balea, kterou jsem dostala na svátek. Obsahuje dva sprchové gely, balzám na rty, mycí houbičku a vše je zabaleno v růžové kosmetické taštičce.

Top je podle mě balzám na rty. Klasický bezbarvý, který příjemně voní a rty skvěle hydratuje. Další jsou sprchové gely, které voní opravdu svěže a sladce. Ještě že jsou dva, už mám půlku u prvního pryč! :)


K svátku jsem dostala i několik dalších věcí, jako například novinku malinový sprej od Baley a sprchový gel od Bourjois, který je jednoduše báječný! ♥ Ta jedinečná pomerančová vůně je prostě jako dělaná na unavená rána, kdy se Vám nechce z postele. Rozhodně ho doporučuji a můžu Vám slíbit, že se o něm ještě zmíním v jednom článku, který si na Vás už delší dobu chystám. O:)

Suddenly Madame Glamour je velmi specifická vůně, která obletěla svět blogerek. (A nejen těch) Dá se sehnat v Lidlu za necelou stovku a pokud by jste trochu pátrali, přišli by jste na to, proč je tak oblíbená.

Bi-es Paradise jsem dostala k svátku. Celkově už mám takovou malou sbírku a musím říct, že tahle voní snad nejlíp! Znáte značku Bi-es? :)


A co nového z Lidlu? :) Jedno kokosové máslo do zásob, které je prostě boží a modrou pleťovou vodu, která mi sedí snad víc, než ta růžová pro citlivou pleť.


Z Lidlu je nový ještě tělový olivový peeling. Z počátku jsem se ho trochu bála, protože olivovou kosmetiku moc nemusím. Doma jsem byla ale ráda, že jsem si ho dala do košíku. Skvěle čistí, má účinky tělového mléka do sprchy a - skvěle voní! Určitě se po něm podivte, měla by to být totiž limitka! :)

A když už jsme u těch oliv, stojí za zmínku i šampon od Palmolive. Vlasy skvěle umyje a za poslední dobu je to můj favorit.

Sprchový gel od Baley krásně voní a určitě by Vám neměl uniknout. Opět je to limitka a za tu cenu je to skvělý kup! :)

Fa Luxurious Moments - z tohoto spreje mám asi největší radost za poslední dobu. Připomíná mi totiž parfém, který jsem měla před dvěma roky z Oriflame. Bohužel už jsem o něm neslyšela a tak byl milé překvapení tento sprej. Zařadila jsem ho už do mých stálých výrobků a vidím to tak, že dokud se bude vyrábět, budu si ho kupovat! :) No a fialové stíny jsou od MS v odstínu 105 Motion - pigmentově na tom nejsou vůbec špatně, ovšem ta výdrž.


Od Miss Sporty jsem dostala ještě řasenku, která mě nadchla O:), lesk, který mě moc nenadchnul :D, ovšem není lepkavý a červený lak. I když by oba laky měly být dlouhotrvající, je to spíš takový průměr.

Rtěnky od uma mi přivezla sestra při příležitosti otevírání nové Tety. Asi jsem si slibovala mnohem více, protože mi nesedly. Jednak je pigment ta tam, takže nic moc a také nic nevydrží. Určitě je to škoda, protože obal je skvělý a barvičky vypadají lákavě.



A teď část, na kterou budete určitě zvědaví. :D Ebay štětce.


Když jsem je objednávala, nevěděla jsem, do čeho jdu. Jednoduše se mi líbily, byly za příznivou cenu, a tak proč je nezkusit. Dorazily za dva týdny, sice v chatrném obalu, ale přece. :D Byly trochu menší, než jaké jsem je čekala, ale protože jsou určeny na práci na oči, nevidím v tom problém.

Skvěle se s nimi pracuje, na víčku jsou heboučké, a tak nehrozí nějaké to podráždění. Pokud přesně nevíte, na co je štětec určen, je to na něm anglicky napsané. Na obrázcích se mi sice přetočily, ale název je opravdu na každém. :) No a při čištění nenastal také žádný problém a já už vybírám další. Sice mě obavy při objednávání z Ebay neopouští, ale pro dnešek to dopadlo dobře. O:)


A to by bylo za minulý měsíc vše! :)

Čím jste si v poslední době udělali radost Vy? :)

Přeji příjemný zbytek víkendu

22 komentářů:

  1. já si koupila pár drobností, ale hlavně stín od MAC , taky maličkost :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, od MAC už delší dobu plánuju rtěnku, ale vždy mi na ni nezbyde. :D

      Vymazat
  2. Já jsem si udělala radost pár věcmi, které si nechávám pod stromeček, takže nemohu prozrazovat :-D Tyto věci jsou parádní!! :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bude alespoň tajemné odhalení. :D :) Jinak moc děkuji! :)

      Vymazat
  3. Pekny nakup.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty štětce jsou boží, taky nutně nějaké potřebuji :) A už konečně musím vyzkoušet něco od Cien, bohužel Lidl nemám nikde poblíž a jsem líná cestovat po Praze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, štětců není nikdy dost. :) Jinak snad se ti poštěstí návštěva Lidlu, kosmetiku mají fakt bezvadnou! (A nejen tu! :))

      Vymazat
  5. Pleťovou vodu Cien jsem si před časem také pořídila za tu cenu je fakt super. Pokud narazím na ten peeling, tak bych ho ráda vyzkoušela :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vody jsou skvělý, jinak peeling rozhodně vyzkoušej! :)

      Vymazat
  6. S tou tmou to je fakt hrůza! Přijde mi, že ani dvě lampy a lustr mi nezaručí, abych něco viděla a popř. něco mohla vyfotit:(
    Balea sada je úžasná:) Už jsem o ni četla, ale v DMku jsem ji ještě neobjevila:(
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, focení, to je děs. :D Jinak ta sada není v každém DM - včera jsem se po ní dívala ve 3 DM, (hledala jsem něco jiného, ale chtěla jsem mít přehled) a normálně ji měli až v tom třetím. Tak nevím, jestli byla vyprodaná, nebo jestli jí někde vůbec nezásobují - kdo ví.

      Vymazat
  7. Limitku sprchového gelu od Balei jsem koupila sestře k svátku, voní krásně :). Značku Bi-es znám, dostala jsem 1 vůni od sestry a druhou od kamarádky a jsou fajn, líbí se mi jak jsou malé, že je můžu brát s sebou
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu v tom, že jsou takové malé, skladné, taky to mám na nich ráda. :) Člověk je může hodit i do psaníčka a je po starostech. :)

      Vymazat
  8. Tie štetce mám aj ja ale málokedy po nich siaham. Fakt som čakala niečo lepšie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám momentálně výhrady jen k některým. Ale ještě je musím pořádně otestovat, zatím je mám doma krátce. :)

      Vymazat
  9. Už dlouho dobu přemýšlím i štětcích z eBay, tak možná, že si některé objednám. Jinak pěkné věcičky, některé mám doma také ;)
    Zároveň bych tě tímto chtěla pozvat na mou GIVEAWAY: http://lucieruzickova.blogspot.cz/2014/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a na Giveaway určitě mrknu. :)

      Vymazat
  10. Ten malinový sprej bych taky chtěla, ale nikde jsem na něj ještě nenarazila!!! x( A ten dárkový set od Baley vypadá suprově x)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Jinak snad na sprej narazíš, já jsem teď taky všude viděla jen ten zelený. :D

      Vymazat
  11. Ta darkova sada Balea vypada opravdu skvele :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥