OCTOBER FILMS TIPS

Protože momentálně vládne anti počasí pro focení, rozhodla jsem se ještě pro jeden článek před Nakoupeno. Zvolila jsem Filmové Tipy a myslím, že ty rozhodně k sychravému počasí patři! :)

1. VEJŠKA - film jsem viděla sice s hodně dlouhým zpožděním, ale přece. Našly se v něm opravdu dobré scény, při kterým jsem se popadala za břicho, ale jinak nic moc. Gympl byl rozhodně lepší, ale třeba se jim povede něco příště. :)



2. CO MY JEN VÍME!? - pokud se Vám líbil film Lucy, rozhodně se Vám bude líbit i tento. Pro někoho možná trochu sci-fi, pro dalšího denní chléb. 


3. AUTÓMATA - filmy s pokrokovou technologií mám celkově v oblibě.  V hlavní roli s Antoniem Banderasem to byl dobrý odpočinkový film, u kterého se mi, mimo jiné, skvěle žehlilo. :D



4. V JAKO VENDETA - sice trochu starší film, ale pointu rozhodně má. Hlavní postavu Evey ztvárnila Natalie Portman, která je sama o sobě třída. Takže ano, doporučuji.


5. ANOMÁLIE - také jste platonicky zamilovaní do Iana Somerhaldera? :D ♥ Je to podle mě herec, který patří do top žebříčku vůbec! A tak nebude asi divem, že jsem se jenom kvůli němu dívala na tento novější film. Je to sice sci-fi, ale mě moc neokouzlil. Prostředí se jim sice povedlo, ale zmatek mi kazí dojem z celého filmu. Každopádně Ian nezklamal :D ♥, takže pokud ho máte rádi, určitě omrkněte a pak mi napište! :)


6. DOBRODRUŽSTVÍ PANA PEABODYHO A SHERMANA - pěkně zpracovaný animáč, který rozhodně stojí za zmínku. Mimoni podle mě vedou a kdo ví, jestli je vůbec něco v animované kategorii překoná. Mě film sice moc nebavil, ale brášku jo, a tak si získá zalíbení asi u těch menších diváků. :)


7. GODZILLA - nelíbily se mi původní díly a nelíbí se mi ani tento díl. Příliš mnoho paniky, pointa taková nijaká a herecké výkony taky slabší. Ale snaha se cení. :)


Na co jste se v říjnu dívali Vy? :)

Přeji příjemný zbytek dne! :)

4 komentářů:

  1. Dobrodružství pana Peabodyho a Speermana jsem viděla taky, jinak nic :). Já jsem za poslední dobu viděla 100 letého staříka, 21 Jump Street a pak když mám volnou chvilku, tak sleduju Zoufalé manželky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zoufalé manželky jsem kdysi zbožňovala. :D :) Chci se na ně opět celé podívat, i když, to bude asi na dýl. :)

      Vymazat
  2. Já mám tedy nejraději horory ^^ Ale zatím jsem neměla moc času se na nějaké z těch nových podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tý jo, tak to jsi dobrá. :D Já jsem viděla dohromady jeden horor a stačilo mi. :D Ovšem AHS - Coven, to je bomba! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥