OCTOBER - BOOK TIP - INFERNO

Víkend opět uplynul jako voda, a tak bych Vám chtěla nabídnout nějaké to zpestření na neděli. Dnes se bude jednat o první článek svého druhu - aneb oficiální knižní tip. Pokud Vás tyto články lákají, možná se budou objevovat pravidelně každý měsíc. Ale nechci mluvit moc dopředu, proto se pojďme podívat, jakou knižní premiéru jsem si pro Vás dnes přichystala. :)

Pokud alespoň trochu sledujete dění ve světě, určitě Vám nemohlo uniknout toto dílo. Jedná se o knižní bestseller, který obletěl svět nakažlivou rychlostí. Ano, pro dnešek to bude Inferno od Dana Browna. 

 

Ke knize jsem se shodou náhod dostala přes školu. Byla nám doporučena, a protože mám tohoto autora moc ráda, byla jsem upřímně zvědavá, v čem tví to tajemství, díky kterému se dílo dostalo do předních žebříčků celého světa. 


Kniha nás hned na začátku zavádí do prostředí Itálie, přesněji Florencie. Hlavní hrdinou je známý inteligentní profesor Robert Langdon, který má osud světa ve svých rukou. 

Obsah

Po probuzení v nemocnici zjišťuje Robert Langdon, že trpí poraněním hlavy společně s amnézií. Shodou náhod se tam setkává s další hlavní postavou - Siennou Brooksovou. S její pomocí se dávají na útěk. Při zastavení v Sienninem bytu nalezne Langdon v tajné kapse svého tvídového saka obal, který značí, že se uvnitř skrývá možná biologická hrozba. Po otevření se ale ukáže, že je to malý projektor s Dantovou mapou pekla - a ne jen tak ledajakou. Nacházejí indície, které je zavedou k Dantově posmrtné masce, k Baptisteriu a po sléze odjíždějí do Benátek, pátrat po hrobě dóžete. Tam je ale rozdělí agenti. Sienna se dává na útěk a Langdon je zajmut a zaveden na Consorcium. Tam je mu předložena pravda, kdo vlastně jeho společnice je, jak nebezpečný je její milenec Bertrand Zobrist a také to, že někde v hlubinách Istanbulu je propustný sáček, obsahující vektorový virus. Jeho hlavním úkolem je způsobit neplodnost třetiny světové populace a vyřešit tak problém přelidnění. Langdon zděšen touto zprávou se vydává s ředitelkou WHO, Elizabeth Sinskeyovou a Proboštem, ředitelem tajné společnosti Consorcium, do Istanbulu. Tam bohužel zjišťují, že vir unikl a je jim už týden nakaženo celé lidstvo. Sienna proto nabízí svou pomoc WHO a společně doufají, že naleznou lék.

The new novel 'Inferno' by author Dan Brown is displayed in a Waterstones book shop on May 14, 2013 in London, England. The  new book by the prize winning author is anticipated to one of the years best sellers.

Kniha se mi upřímně moc líbila. Měla zajímavý námět, který si Vás rozhodně získá. Pro mě byla možná až moc napínavá - jsem hrozně netrpělivá, a tak už na 5. straně jsem měla sto chutí to celé přelistovat a podívat se až na konec. :D Jsem ale ráda, že jsem tak neudělala. Vychutnáte si jak velké napětí, tak slavné italské památky a když budete chtít, můžete si odnést i pár italských slovíček - přece jen, je jich tam požehnaně. :) 


Knihu proto rozhodně doporučuji a kdo ví, třeba v ní naleznete pravdu, kterou se jinak nedozvíte.

Přeji pěknou neděli! :)

10 komentářů:

  1. Díky za tip, kupovat ji asi nebudu, ale kouknu, jestli už není u nás v knihovně :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Je to naprosto úžasná kniha, čtu ji nyní podruhé, ale mám ji z loňského roku s jiným obalem :-)) všem vřele doporučuji :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, nominovala jsem tě na Liebster Award tag. Podívej se na můj blog :).

    http://extraordinary-amber.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc, bohužel jsem ho už ale dělala. :)

      Vymazat
  4. Túto knihu som už dávnejšie čítala a je fakt skvelá ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem ji četla, je to skvělá knížka! x)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥