INSTA MONTH

Říjen utekl jako voda, a tak mám pro Vás tradičně nachystaný insta článek. Tento měsíc byl plný výletů a nákupů, ale na to se můžete podívat už sami. Užijte si článek! :) 

 
1. Kosmetika k svátku 2. Ebay shopping 3. Sweater weather 3. Svátek ♥

1. Kroměříž 2. Novinka, která vůbec není dobrá :D 3. Selfiee 4. Phone decor

1. Happy Halloween! 2. Ebay shopping 3. Wine time 4. Vamp

1. Gaudeamus 2. Shopping ♥ 3. Top kabelka a peněženka ♥ 4. Svátek

1. Selfiee 2. Dort 3. Phone decor 4. Ebay Shopping

1. +2 . Kosmetické novinky 3. Úklid 4. YR

1. Luhačovice 2. V-Birthday 3. + 4. Shopping

Jaký měsíc jste měli Vy? :)

Přeji pěkný pátek! :)

8 komentářů:

  1. Fakt je to Frisco hnus? :D Tuhle jsem na něj koukala v obchodě, ale pak jsem si řekla, že počkám, až ho zkusí někdo jiný :D Teda já vlastně nepiju, jenom výjimečně víno nebo nějaký koktejl, ale Frisco jsem pila jedno léto s kamarádkou pár let zpátky dost často, tak jsem si řekla, že bych ho zas zkusila :D Takže dík, ušetřím :D Jinak hezké fotky a moc pěkné nákupy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já piju právě taky tak to víno, ale to původní Frisco mi chutná, tak jsem si řekla, že to vyzkouším. Nějak jsem nad tím nepřemýšlela a pak se napiju a - jsem se málem poblila. :D Tohle se jim fakt nepovedlo, chutná to jako nějaký hodně nedobrý kmín. :D

      Vymazat
  2. Anonymní17:44

    Opravdu super nový věci !! :O máš skuteně úžasný vkus :O :-) ! Viděla jsem v minulém příspěvku, že sis objednala voňavku Victoria´s secret společně s nějakou Evčou..a jaké ste si konkrétně objednaly voňavky ty i Evča :-) jaké jsou jejich názvy ? :-) děkuji..a ste se všema spokojené obě ? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, prvně děkuji moc. :) Mám doma Pure Seduction, Love Spell a Strawberry & Champagne. Všechny moc voní, výdrž je taky skvělá a pokud budeš objednávat z Parfums, určitě dobře vybereš. Vyjde to tam myslím i nejlevněji. :)

      Jinak jsem o tom psala samostatný článek, když tak tady. :)
      http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2014/09/victorias-secret.html#comment-form

      Vymazat
  3. Krásné fotky :) Ty náhrdelníky jsou nádherný a ty kočičkový hodinky taky a dort se moc povedl
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ten prvni nahrdelnik z Ebay je uzasny :) Nemela bys prosim odkaz? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, chystám článek i na další řetízky s odkazy, měl by se objevit v průběhu týdne :).

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥