EBAY SHOPPING


Vždy jsem řadila Ebay do něčeho, co nikdy nezkusím. Jednak jsem se bála, jestli mi vůbec zboží dorazí, ale hlavně, neměla jsem účet. Jednoho rodinného večera se ale vše změnilo. Zjistila jsem, že tam účet máme a bylo to pro mě něco, jako když Kolumbus objevil Ameriku.


Samozřejmě jsem nevěděla co dřív, jestli jít hned do oblečení, nebo nějakou pěknou kabelku, ale nakonec jsem to zkusila u náhrdelníků. Výběr je opravdu obrovský a pokud je ještě poštovné zdarma, je to bomba.

První výběr padl na tento perlový. Kombinace zlaté a perel mi přijde skvělá. Hodí se jak k večerním šatům, tak na denní nošení. Po upozornění přátel jsem také zjistila, že úplně stejný má Caroline z Dvou Socek. Protože to netrvalo dlouho a já se do toho seriálu naprosto zamilovala, určitě si umíte představit mé nadšení. Přece jen, mít stejné doplňky s někým, na koho koukám každý večer na noťasu, to se mi jen tak nepodaří. :D

Pokud by jste měli o náhrdelník zájem, kupovala jsem ho od tohoto prodejce, s kterým byla skvělá domluva. :)



Další výběr byl také poměrně jednoduchý. Něco masivnějšího, ale přitom ženského, a to v kombinaci výrazného zlata. Přijde mi, že obzvláště tento dodá kouzlo snad všemu. Jednoduše báječný. O:)

Náhrdelník můžete koupit tady. S prodejcem byla skvělá domluva a balíček přišel do dvou týdnů. :)



Poslední náhrdelník byl za dobrou cenu, líbil se mi, a tak proč ne. Sehnala jsem ho u tohoto prodejce a opět se nevyskytl žádný problém. :)



Pryč od náhrdelníků a ráda bych Vám představila mé krásné hodinky! No nejsou naprosto úchvatné? ♥ :D Dala mi je sestra ke svátku a upřímně jsem byla opravdu překvapená. Přesně takové jsem chtěla už delší dobu, ale čekala jsem, jestli se podobné nevyskytnou na Vánoce v obchodech. Teď už je mám doma, ale pokud by jste o ně měli zájem i Vy, seženete je opět u tohoto prodejce.



No a poslední zastávka budou tyhle "ťupky" do mobilu. Slouží jednak k tomu, aby se Vám neprášilo do dírky od sluchátek, ale také pro design. Ebay jich nabízí neuvěřitelné množství, a tak byl nadlidský úkol omezit se jen na čtyři. Chtěla jsem něco jednoduchého, což byla jasná volba pro stříbrno - růžový kamínek. Nikde nepřekáží, je pěkný a mobil krásně doplňuje. :)

Sehnala jsem ho od tohoto prodejce a kamínek byl do 3 týdnů doma. :)




Druhá dekorace je tahle květinka, aneb má malá Daisy. Společně s králičími oušky ji můžete sehnat tady.




Poslední jsou tyto křídla, která jsou možná trochu nepraktická, ale já mám z nich největší radost. Je to jedna z těch maličkostí, která vám zvedne náladu, už jen když je vidíte.

Seženete tady.

Jenom bych chtěla dodat, že při nakupování těchto ozdob je lepší si vybírat gumové konce - jacky. Jaký je důvod? Už před objednávkou jsem se bála, aby si mobil nemyslel, že mám zapojené sluchátka. Naštěstí nic takového nenastalo, ale jak Evči, tak dalším holkám z jedné diskuze to opravdu dělá. Záleží na Vás, ale víte jak, gumový konec můžete odstřihnout, s kokovým už to půjde hůř. :D :)



A to by bylo pro dnešní nakupování z Ebay vše!


Co Vy a Ebay? Jste častými zákazníky, nebo se v tom nevyznáte? :D

Přeji příjemný zbytek večera! ♥

16 komentářů:

  1. tie náhrdelníky su krásne. Musím ist zabludit na ebay, už som tam dlhšie nenakupovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem tomu už propadla a jak říkáš, člověk neví, co dřív. Zatím jsem u levnějších položek, ale už jsem nakupovala od září několikrát, zatím nebyl žádný problém. Musím na to taky udělat článek :) Kupovala jsem např. štětce, tvářenku, náhrdelníky, věnečky do vlasů, kryt na mobil, post it papírky, washi pásky, záclonu, organizér na rtěnky, kartáč na vlasy, hodinky, naušnice, šátek atd atd..... :D a vše za pár kaček s poštovným zdarma.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tý jo, tak to už máš pěknou Ebay sbírku! :D A nebojíš se té kosmetiky? Já z toho mám pořád trochu strach, i když možná zbytečně. :)

      Vymazat
  3. Náhrdelníky jsou krásné a ty kočičkový hodinky roztomilý ♥
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Ty nahrdelniky jsou naprosto uzasne! Hlavne ten prvni, krasa ♡ A tyhle blbustky na mobil uz jsem taky videla, me se moc libila takova maslicka :) Jinak ja na eBay sama jeste nenakupovala, zda se mi sympatictejsi Aliexpress, lepe si mi tam vyhledava zbozi a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) A Aliexpress vůbec neznám, ale děkuji za tip! :)

      Vymazat
  5. Perličkový náhrdelník se mi moc líbí :)
    Já jsem si objednala "zlaté" hodinky, prstýnek a naušnice. Tak se těším, až mi to přijde :)

    Monča z Like Lady ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) "Zlaté" hodinky mám taky v plánu objednávat, doufám, že co nejdřív. :)

      Vymazat
  6. Na ebay nakupuji často, ty "plugy" do telefonu mám také. Z náhrdelníků se mi nejvíce líbí ten poslední. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Wow neskutočne nádherné vecičky,závidím :D

    pozývam ťa na moju giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Ty hodinky jsou boží xD x)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥