SEPTEMBER SHOPPING


Minulý měsíc jsem spíše testovala, než nakupovala. Ale i tak se mi podařilo nakoupit pár kousků, které rozhodně stojí za zmínku


Nejvíce zvědaví budete asi na Baby Lips. V DM probíhá skvělá akce - koupíte tři, zaplatíte dva. No a to bych nebyla já, kdybych neskoupila všechny. Ani jednoho ale nelituji, protože jsou skvělé! Brzy čekejte recenzi. :)


Další skvělá věc je tato nová báze pod řasenku od Essence. Ze začátku jsem byla na pochybách, co si o ní myslet. ale momentálně je to věc, kterou používám při každodenním líčení. Také se o ní brzy dozvíte více. :)




Efektový lak od Essence byl jako příloha v časopisu JOY. Je celkem pěkný a pokud máte rádi světlé laky, tak ho rozhodně vyzkoušejte na bílý. Připomene vám sněhovou pokrývku, která se každoročně brzy připomene.



Nový sprej od Baley mi přivezla jako dárek sestra. Po aplikaci ucítíte vůni buď dětských vitamínů (marťánků :D), nebo jednoduše nějaký energický nápoj Až se vůně trochu uvolní, na povrch vyplyne sladké kiwi. Rozhodně zajímavá vůně, ale sama bych si ho asi nekoupila.



Poslední kosmetický výrobek je tento deodorant z Lidlu od značky Cien. Vždy mi kosmetika z Lidlu vyhovovala a nenašlo se snad nic, co by mi nesedlo. U tohoto spreje ale nejsem spokojená s vůní - v obchodě jsem ho nezkoušela, a tak jsem byla doma nemile překvapena, když mě zahalil závan této vůně. A jaká že vlastně  je? Výstižné je spojení "pánská vůně v dámském provedení". Za mě tedy ne, snad příště. :)


No a nakonec bych nakupování uzavřela novým mobilem. Chystám recenzi jak na něj, tak na různé vychytávky, které si Vy i Váš mobil zamilujete. :)


Jaké jste měli září Vy? Udělali jste si také radost a koupili si něco? :)

Dobrou noc!

6 komentářů:

  1. Já jsem v září spíš nakupovala oblečení :)) Škoda, že ti nesedl ani jeden z deodorantů,zrovna si ho dneska musím jít koupit :D

    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Baby Lips jsou boží x) Taky bych chtěla všechny xD Ale koupila jsem si jen jeden...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdo ví, třeba to ještě přijde! :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné nákupy :) BL jsem našla v DM boxu cherry me - super barva, vůně, ale za mě hydratace tedy žádná :(
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) No, bohužel všem nesednou, tak třeba jiný překvapí. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥