SEPTEMBER - NEW FILMS TIPS

Po roce opět zjišťuji, jaké je to kvalitně nic nestíhat. V podstatě mi ani nevadí být tolik vytížená, ale vadí mi nedostatek času. I přesto se snažím ale blog udržet v chodu, proto omluvte mé malé pauzy mezi články. :) Každopádně dnes pro Vás mám tipy na filmy! Když je nějaký ten večer volný, ráda se podívám na jakoukoli novinku, která právě běží v kinech. Někdy sice šáhnu i po něčem starším, ale to se dozvíte už za chvíli, tak se pojďme do toho dát. :)

1. Labyrint: Útěk - Málo kdy se stane, že na nějaký film čekám a počítám každou minutu, až ho budu moci vidět. Posledně to byl myslím Twilight, ale od té doby nic. Pak přijde zmínka o tom, že Dylan O'Brien bude hrát ve filmu Labyrint a už to bylo! Hltala jsem každou minutu filmu. To napětí bylo opravdu zničující, ale vyplatilo se. Skvělé herecké výkony, (hlavně Dylan, že jo :D) a za grafické příšery dávám také palec nahoru. Kdo neviděl, rozhodně doporučuji!


2. Dárce - další film, který mě ohromil. Filmy o budoucnosti mám celkově moc ráda (v dnešním článku jich bude víc). Tento byl ale něčím jiným. Měl své kouzlo, které ve vás prostě zanechá dojem. Ať už se jednalo o barvy, hudbu, či cokoli jiného - vše bořilo hranice jednotvárnosti, která byla pro jejich svět základem. No a taky co vám budu vyprávět, hlavní postava Jonase, kterou ztvárnil Brenton Thwaites, na mě rozhodně udělala dojem. :D


3. Absurdistán - úsměvná komedie co by kdyby, aneb trochu jiná verze filmů o budoucnosti. Nenajdete zde žádné vymoženosti v podobě stroje času a dokonalé roboty, ale jednodušší civilizaci, která si neví rady se základními problémy. Za mě asi ne, ale někoho by rozhodně mohl bavit. :)



4. Jíst, meditovat, milovat - další film je sice z roku 2010, ale rozhodně stojí za zhlédnutí. Hlavní roli ztvárnila Julia Roberts, která se do své role opravdu vžila. Pokud tedy nevíte kudy dál, třeba se v tomto filmu najdete. :)


5. Ninja Želvy - aneb mé oblíbené korytnačky. :D Na film jsem se původně vůbec neměla dívat, ale protože jsem se při žehlení nudila, tak jsem si ho pustila. A světe div se, byla jsem mile překvapená! Roztomilé želvy si vás získají a i kdyby ne, stále je tu Megan Fox!


6. Bestiář - aneb původní česká verze Christiana Greye. Abych pravdu řekla, Rodena vůbec, ale vůbec nemám ráda. :D Tak nějak na mě působí blbě a stejně vždy hraje negativní role, tak se není čemu divit. :D Celkově se film ale moc povedl, až mi bylo líto, že premiéra 50 Odstínů je tak daleko!


7. Zloba - Královna černé magie - no, nevím jak Vy, ale já si vílu rozhodně s rohama nepředstavuji. :D Další mínus vidím v tom, že než se stihnete zorientovat kdo je na straně dobra a zla, vše je jinak. Co ale musím pochválit, tak Angelininy dokonale namalované rty!


8. Sex Tape - no, tak tady se asi moc vypisovat nebudu. Film mi přišel jako úsměvná blbinka, která bohužel u mě neobstála. :)


9. Equilibrium - film má myšlenku a osobně si mě získal. Kdyby se v něm ještě míň střílelo, patřil by rozhodně do mých oblíbených. :)


Jaký film jste za poslední dobu viděli Vy?

Rozhodně mi napište do komentářů! :)

Přeji pěkný zbytek neděle! :)

2 komentářů:

  1. Labyrint jsem viděla a líbil se mi, i když.. nebylo to úplně 'wow'.. :D na Maleficent se chci podívat a Dárce si chci přečíst.. Jinak ty želvy ninja - v životě to nechci vidět, nelíbí se mi to ztvárnění želv ninja a to přitom tu původní kreslenou verzi mám ráda, ale ta grafika to tady zkazila.. No a Bestiář teď dávali v telce, ne? :D Viděla jsem, ale moc mě to nenadchlo a to přitom mám Rodena ráda - skvělý herec!! Ale z celého toho seznamu to teda u mě vyhrál Labyrint - i mě nejvíc zaujal, předtím než jsem ho viděla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Roden je super xD Toho já mám právě ráda xD Ale jinak jsme z toho nic neviděla, jedině Sex Tape a taky si nemyslím, že by to byl buhvijak super film ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥