RUN WITH TCHIBO



Jóga a běhání vládne světem. Ať už se podíváte na jakýkoli film, přečtete jakoukoli knihu, vždy se najde někdo, kdo dělá jógu nebo běhá. Sama jsem našla kouzlo v obou dvou, ale pro dnešek se zaměříme na ten běh.

Tchibo uvedlo na svět novou kolekci "Poběžte s námi", že mě natolik zaujala, abych o ní napsala článek. Nabízí pro běžce komplet od hlavy až k patě, a tak jsem vybrala pár kousků, které se mi líbí nejvíc.

Přeci jenom podzim se nám už ukázal v celé své kráse a promrznout během jednoho běhání nechce nikdo. Nastává ale problém co s ušima, pokud nechcete čepici a co s vlasy. Abych se přiznala, já vždy nadávám kvůli vlasům. :D Cop se mi rozpadne, drdol spadne a měnit to každé dvě minuty - na to nemám nervy. Proto mě velmi zaujalo toto běžecké termotriko s kapucí, které se nabízí v korálové a šedé barvě. Sice si moc neumím představit, jak bych v něm vypadala, ale funkci by splňovalo, což je hlavní. Za mě body nahoru a rozhodně se na něj půjdu do Tchiba podívat. :)


Sportovní prádlo se Tchibu celkem povedlo, ale čekala bych odvážnější barvy. Vzhledem k tomu, že je kolekce určená zřejmě na podzim se výběru ale nedivím. Za mě vede šedá, protože si korálovou na sobě neumím moc představit, ale ještě bych šla i do černé, kterou najdete v jejich nabídce. 


Z triček asi tyhle dvě petrolejové, protože opět - korálová se mi líbí, ale ne na mně za sportovních podmínek. :D Na blondýnkách ale bude vypadat skvěle. :)



A konečně kalhoty! Tady je nabídka asi nejširší a já jsem zvolila obtahlé termokalhoty. Nejen že budou skvěle izolovat teplo, ale také mi připomínají jedny podobné z Hunger Games a to už je sám o sobě důvod ke koupi. :D


Pokud chodíte běhat na čerstvý vzduch se západem slunce, rozhodně se vám bude hodit nějaký ten neon. Mě si získala vesta, protože horní stříbrná část je podle mě skvěle řešena a pokud bych si pod ni dala černé termotriko, šla bych i do rukavic. Jednak takové ještě nemám a jednak musí vypadat bezva. O:) A jestli nedáte dopustit na nějakou tu blbůstku, tyhle klipy s LED na boty musí být vaše. Já už po nich pokukuju od té doby, co jsem kolekci viděla a pokud bych si měla vybrat jednu věc, tak je!


No a poslední a snad nejdůležitější věc na běhání jsou běžecké boty. Jsou mi celkem sympatické, ale protože končí dámská velikost na hranici 41, můžu se jít klouzat. No jo no, jsem moc velký náfuka, abych si koupila pánské. :D


Celou kolekci nejdete tady.

Jak se Vám líbí tato kolekce? Chodíte běhat? Vybrali by jste si něco? :)

Rozhodně mi napište do komentářů! :)

Přeji pěkný zbytek dne!

2 komentářů:

  1. Věci na běhání potřebuji už dlouho z téhle kolekce bych si určitě pár kousků vybrala :)

    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥