INSTA MONTH

Září bylo podle mě opravdu stresové. Neustále jsem něco zařizovala a pomalu jsem si ani nevšimla, že už je říjen. Některé okamžiky jsem ale stihla zachytit na instagram, a tak se na ně pojďme společně podívat. :)

1. Joy a první úlovek z Ebay 2. Báze pod řasenku, Cosmopolitan a Baby Lips!♥ 3. Arizona 4. Keep calm, and 

1. Nový bílý miláček 2. Jednou takhle navečer 3. Pracujeme s Evičkou 4. O:)

1. Špagetyyy 2. Pátek! 3. Palačinkové nebe 4. Mňam

1. Příprava článku 2. Gumičková mánie 3. VS♥ 4. Baby Lips♥

1. Neděle & cola 2. Nový, skvělý film 3. Aktuální DM slevy 4. Ebay 

A to by bylo pro dnešek vše! 

Jaký byl Váš měsíc? :)

Přeji pěkný den!

8 komentářů:

  1. Pěkný měsíc jsi měla :) já nestíhám nic :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ráda bych tě pozvala na můj blog, ke kterému jsem se nově vrátila. Jinak tě už delší čas sleduji, můžeš oplatit pokud budeš chtít ;) Děkuji :)
    http://lucieruzickova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To jídlo vypadá božsky, ale je to utrpení, protože mám zrovna šílený hlad :D A podprsenka je moc hezká :) Miluji černobílou kombinaci, ale sama žádnou takovou nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuju. :D :) Taky jsem milovník. :)

      Vymazat
  4. povedene fotky, jidlo vypada chutne, kosmetika barevne, vypada to, ze sis uzivala, to je dobre :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥