HAPPY HALLOWEEN! BLACK & SILVER LIPSTICK


Tyto dvě rtěnky jsem naposledy zmínila v červencovém nakoupeno. Všichni byli zvědaví, jak vypadají, ale já jsem se stále tak nějak nemohla rozhoupat je vyzkoušet. Přece jen, chodit s černou, nebo stříbrnou pusou - to chce příležitost! Nebo ne? 


Objevila jsem je ve výprodeji v Trenčíně. Tehdy byly jedna za euro, a tak se mi to zdála dobrá sranda. :D Když jsem přišla k pokladně, chudák mladý prodavač dvakrát kontroloval kód a nakonec se i zeptal, jestli vím, jaké to jsou odstíny. Prvně jsem chtěla prohodit nějaký ten vtip, ale rozhodla jsem se, že ho nebudu trápit. A tak jsem si domů vezla mé první rtěnky, které mají do přirozeného odstínu pěkně daleko.


No a teď to nejpodstatnější! Jaké že rtěnky jsou? Začala bych odstínem stříbrné 185. 


Rtěnka má bílý čtvercový obal, který je klasický pro značku s-he. Po otevření na vás čeká krásná pigmentovaná rtěnka, kterou si zamilujete. Na rtech se nerozpíjí, nezalézá do vrásek a překvapivě i vydrží! Původně jsem si myslela, že budu rty přemalovávat každou půl hodinu. Taková barva přece vůbec nemůže držet, ne? O to jsem byla více překvapena, když na rtech držela i po dvou hodinách! Stále bych ale zdůraznila to, že je to barva přece jenom trochu ojedinělá. Ze začátku jsem se bála, že budu vypadat jako chodící reklama na alobal. :D Díky bohu že ne, jen je to prostě něco méně všedního, něco, co vám rozhodně alespoň trošku promění tu denní rutinu.



No a teď bych Vám, milý čtenáři, chtěla představit moji druhou blbůstku. Jedná se o černou rtěnku.

Obal stejný, značka stejná, ale rtěnka se neliší pouze v odstínu. Ale tak začněme u odstínu. Minulý rok - a to vím stoprocentně - bych na sebe dala s těží červenou rtěnku. A teď? Červená rtěnka hadra! :D Sice nevím, jestli bych si dokázala touhle černou kráskou malovat rty každý den, ale už teď vím, že to nebude pouze Halloweenská záležitost. Ono už tak nějak musíte počítat, že se na vás lidi budou dívat jinak. Já žiju v maloměstě, kdy už jste odsuzováni za červenou rtěnku, tak co teprve černou, že. :D Člověk pochopí, že se nad to všechno musí povznést, protože mu stejnak nic nezbývá a hlavně. Nosí to on.

Černá rtěnka je na udržování ale opravdové zlo. :D Každé půl hodiny se musí přemalovat, jinak vám hrozí, že budete vypadat jak z The Walking Dead. Už tak ale máte sakra blízko k Addamsnově rodině, tak si vyberte. :D Jinak tedy je rtěnka krémovějšího rázu a tato černá má navíc sklony vysušovat a zalézat do vrásek - i když, s tím už jsem počítala. Ale i tak je to kousek, který se myslím neobjeví v každé kosmetické sbírce. :)



A to by byl dnešní Halloweenský speciál! :)

Co Vy a barevné rtěnky? Máte doma všechny odstíny, nebo tuto zálibu necháváte jiným? :)

Užijte si Halloweenský večer!



10 komentářů:

  1. No ty jo, to jsi odvážná :-D Já nějak netradičním barvám rtěnek nepřišla na chuť. Sleduju, že teď frčí i zelené nebo modré rty, ale já asi zůstanu u klasiky - červená, růžová, fialová :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak modrou bych chtěla zkusit taky! :D Ještě mě láká lahvově zelená, ale tu nikde nemají.

      Vymazat
  2. Taky bych chtěla zkusit nějaký neobvyklý odstín .. ale asi bych v tom nikam nešla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to trochu nezvyk, ale po chvíli ti to ani nepřijde. :)

      Vymazat
  3. Tak to je naprostá paráda! S tou stříbrnou bych možná i do normálního dne vylezla, líbí se mi a v malé vrstvě by to mohlo být super oživení. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ta stříbrná vypadá dobře x) Černou rtěnku bych chtěla už dost dlouho, i když vím jistě, že bych ji nenosila xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) :D Tak třeba nakonec změníš názor. :D :)

      Vymazat
  5. tak na tieto by som odvahu nemala:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥