ELF BRUSHES


Když jsem v sobotu dávala štětce od Elfu do pořádku, hlavou mi bleskl ihned nápad na článek. Recenzi jsem Vám přeci jenom slíbila, tak si je pojďme představit. :)

Štětce jsem si objednala společně se sestrou. Já jsem vsadila na bílou základní řadu ESSENTIALS a sestra na profesionální řadu STUDIO.


Začala bych tou mou sadou. Celkově mé dojmy před objednávkou byly rozpačité. Co můžete čekat od štětce za 40,- korun? Bude to nějaký pichlavý pelicháč, nebo objev roku? Teď když je mám doma, můžu s čistým svědomým říct, že ani jedno. Například tyto dva štětce na pudr. Velký štětec pouštěl štětinky ze začátku, poté přestal a jakoby "zjemnil". Momentálně ho používám ale neustále, práce je s ním rychlá a obratná. Menší štětec nepouštěl štětinky na začátku, ani teď. Štětinky jsou střední - ani tvrdé, ani moc měkké. Práce je s ním precizní, ale pomalejší. Oba štětce jsou za tu cenu fantastické, ale vůči dalším štětcům bych je hodnotila jako takový lepší střed. :)



Zkosený štětec na tvářenku či bronzer je podle mě skvělý. Rozhodně bych u něj nešetřila chválou. Nepelichá, není tvrdý, bronzer nanáší skvěle. Za to oprašovací vějíř - no :D, u mě je to takový funny brush, protože stíny sice opráší, ale žádná sláva. V poměru za tu cenu to není ale žádná katastrofa, no, podruhé bych do něj asi nešla.



Pokud bych ale měla jmenovat objev roku, aneb za málo peněz hodně muziky, tak ROZHODNĚ tento štětec. Stíny se s ním nanášejí jedna báseň, nepelichá, neškrábe - pokud budete objednávat, rozhodně ho přihoďte do košíku! :)



No a dostáváme se k profesionální řadě STUDIO, kterou si objednala má sestra.  Abych se přiznala, rozdíl je velký. Přece jen bílá řada je super a za skvělou cenu, ale pokud Vám nevadí si trochu připlatit, běžte do profesionální řady. Rozdíl je hlavně ve štětinkách  - jsou kvalitnější a na dotyk příjemnější.


Štětec na makeup s bílými štětinkami mám také a velmi ráda s ním pracuji. Dostane se všude kam má a nezanechá po sobě stopy. Totéž štětec na tvářenku - aplikace je s ním na jedničku, i když se musím přiznat, že ze začátku byl na mě trochu tvrdší.



Posledním v pořadí je velký štětec na tvář. Opět velká spokojenost. Při další objednávce si ho také zřejmě pořídím. :)



No a celkové hodnocení? V základní bílé řadě ESSENTIALS se najdou kousky, které rozhodně převyšují výkonem cenu. Jinak se základní řada hodí pro méně náročnější zákaznice, které si štětců raději koupí více za nižší cenu. Profesionální řada STUDIO sedne všem, ovšem je trochu dražší. :)

Já jen čekám, kdy budeme opět objednávat, protože to vidím na několik nových štětců do mé sbírky! :)

Co Vy a ELF? Objednáváte z něj, máte nějaké kousky, na které nedáte dopustit, nebo se s touto značkou setkáváte poprvé? :)

Přeje příjemný zbytek večera. :)

4 komentářů:

  1. Celkovo mám rada ich Studio štetce a z tých Essentia za zmienku stojí fakt len ten na tieňovanie. Ostatné odpovedajú kvalitou cene. :) Ale ako pokus je to dobrý a pre začiatočníčky, to môžu byť skvelé štetce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že kdo se nelíčí pravidelně, bude s nimi spokojený. :)

      Vymazat
  2. Já od elfu doma nic nemám, radši mám MUA :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase nic od MUA, musím vyzkoušet. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥