CIEN


Jak si užíváte volna? :) Já jezdím s rodinou na výlety, pomalu nakupuji na Vánoce a do toho se dívám na filmy a čtu. Jednoduše klidně strávené prázdniny. Samozřejmě myslím ale na blog, a proto jsem se rozhodla Vám konečně představit novinky od značky Cien z Lidlu. Užijte si článek! :)

Jako posily do kosmetické nabídky Lidlu přibyly tyto dvě plěťové vody. Modrá je určena pro normální a smíšenou pleť a růžová pro suchou a citlivou pleť.



Asi bych se nejprve zaměřila na rozdíly. Konzistenčně i barevně jsou úplně stejné, ale vůní se trochu liší. Řekla bych, že to bude tím alkoholem v té modré, která navíc ještě trošičku pění. Problémy se štípáním, zarudnutím, či čímkoli jiným jsem nezaznamenala. Řekla bych, že je to takový klasický průměr + mých odzkoušených pleťových vod. :)

Za co ale přidávám body nahoru, je balení. Většinou je to klasická lahvička, která má možná okouzlující design, ale dávkovač nijaký. U těchto dvou pleťových vod je to ale jiné. Mají skvělý dávkovač, na který jednoduše přiložíte vatový tamponek a zmáčknete. Pokud není dávkovač stlačený, můžete ho otáčet vzhůru nohama a nic se nestane. Možná mám trochu obavy co do budoucna, až bude vodičky málo. Bude pořád dobře "pumpovat"? I kdyby nakonec ne, pořád to může člověk klasicky odšroubovat, takže řešení se určitě najde. :)




Celkově bych pleťové vody určitě doporučila. Stojí okolo 40,- korun a při  balení 250 ml je to rozhodně skvělá koupě! :)


No a dalším výrobkem je čistící pleťové mléko. Hned na začátku je asi dobré upozornit, že je určeno opravdu na pleť, nikoli na oči. Já jsem si to na vlastní kůži zkusila nedávno, když jsem si s ním omylem začala odličovat kouřovky. Odlíčilo dobře, ale víčka mě pálila jako čert, proto opravdu apeluji na ostatních, ať se drží toho, k čemu je určené. :D Makeup ale odličuje dobře, pěkně voní a konzistenčně je tak akorát - ani moc hustý, ani moc tekutý. Obličej po něm nezůstává ani přehnaně mastný, ale na micelárku nezapomínám nikdy. :)



No a opět skvělý dávkovač! :) Teď už klasická pumpička, která mě nadchla a nedám na ni dopustit. Několikrát už mi odličovač spadl a nic se neulomilo :D, takže hádám, že bude i bytelný - a to se co - to se vyplatí! :D


Pokud na vás udělal dojem, seženete ho v Lidlu za cenu okolo 50,- korun. :)


Už jste vyzkoušeli tyto novější produkty? Co na ně říkáte a s čím jste nejvíce spokojeni?

Přeji pěkný den! :)

14 komentářů:

  1. mám odličovací mléko a modrou pleťovou vodu a jsem VELICE spokojena :), za tu cenu super kauf a budu se do Lidlu pro odličovací pomůcky vracet (plus jejich tamponky na odlíčení jsou samozřejmostí) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu rozhodně. :) Jinak tedy tamponky na odličování mi přijdou z Lidlu bezkonkurenční! :)

      Vymazat
  2. To modré tonikum či pleťovou vodu jsem si před časem koupila, ale ještě na něj nepřišla řada. Tak snad budu taky spokojená.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej! :) Myslím, že budeš mile překvapena. :)

      Vymazat
  3. Už jsem po tom číhala, ale ještě nevyzkoušela .. Napravím to :)))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  4. já se budu muset jít asi podívat do Lídlu :D ještě jsem nic nezkoušela, ale musím to napravit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já budu za chvíli chodící reklama na Lidl. :D Už mi chybí snad jen nějaké krémy. :D

      Vymazat
  5. Miluju ty dávkovače, jsou si na odlakovačích, což oceňuji ještě víc než u těchto vod. :) Já zatím používám jen máslo a jsem spokojená.
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dávkovače jsou skvělé. :) Odlakovač ještě nemám, takže musím pořídit! :)

      Vymazat
  6. Toto vyzerá fakt dobre, ja Cien väčšinou obchádzam, neviem, nejako to vo mne vzbudzuje nedôveru, ale tak zase spočiatku som bola skeptická aj k Balei a dnes si ju neviem vynachváliť. Navyše produkty majú fakt pekný obal, zo Cienu som skúšala len krém na ruky s bambuckým maslom, ale nebolo to nič moc, vôňa mala podľa mňa od sladkého bambuckého masla dosť ďaleko. Navyše v Lidli je vždy hrozne veľa ľudí, takže ma ten obchod celkovo neláka plus nikdy tam nejako neviem nič potrebné nájsť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém na ruce mám taky a vůbec mi nesedl - cítím v něm jar. :D Jinak mi teda přijde ale Cien jako značka taková skvělá, za málo peněz hodně muziky. :) Vyzkoušej třeba jejich tělové másla - ty jsou bezkonkurenční! :)

      Vymazat
  7. V poslední době si Cien kosmetiku všichni chválí, asi taky něco vyzkouším x)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥