YVES ROCHER LIPSTICKS


Značka Yves Rocher představila před nedávnem nové lesklé rtěnky. A jaké jsou? To Vám prozradím právě dnes!


Na rtěnky mám obecně slabost. Podle mě jich není nikdy dost a sami dokáží oživit lec které nudné líčení. Proto pro vás nebude velké překvapení, když se vám přiznám, na co jsem uplatnila slevu z mého narozeninového kuponu do Yves Rocher.


Rtěnky mají klasický plastový obal se stříbrným nápisem. Nic mu vytknout nemůžu a navíc díky červené barvě rtěnku ihned najdete.


Po vysunutí na vás čeká nejen krásný odstín, ale také vůně. Připomíná mi třešňový čaj, rozhodně je ale velice příjemná, nevtíravá a člověk si na ni ihned zvykne. Rtěnky jsou podle mě přesně na podzim. Mají krémovou konzistenci díky 100% třešňovému oleji, takže rty nevysuší, ba naopak. Budou krásně hydratované a jemně se lesknout. Pigmentace rtěnek je takový střed - možná trochu míň, ale mně vyhovují.


Má první byla 62. SIENNE. Čekala jsem opět nějaký zombie odstín a světe div se, byla to absolutně dokonalá podzimní barvička, která není v jedné vrstvě moc výrazná, ale ve druhé moc pěkná. Druhý odstín byl trochu risk 22. CORAIL DOUX, protože přece jenom - s korálovou rtěnkou se buď trefíte, nebo budete vypadat jako mrkev. :D U této to byla naštěstí ta první varianta a na rtech působí v první vrstvě neviditelně, v druhé opět velmi pěkně.


Celkově si můžete vybrat z 12 odstínů za cenu 195,-. Často je na ně ale akce, tak si určitě alespoň jednu ulovte!

Na závěr bych tyto rtěnky hodnotila velmi kladně. Poměr výkon/cena/kvalita rozhodně odpovídá. :)


Co Vy a tyhle krásky? Už jste některou vyzkoušeli?

Přeji pěknou středu! :)

12 komentářů:

  1. Mám odstín Cerise Noir a jsem spokojená. V obchodě mi totiž přišly všechny málo pigmentované, tak jsem zvolila nejtmavší variantu, která je super i na podzim. Nejsem na moc výrazné rty zvyklá, takže ji nanáším jen prstem a je to tak akorát. Nejdřív jsem ji nanášela na balzám a výdrž byla mizerná. Ale bez balzámu docela vydrží. Sice lesk zmizí, ale nádech barvy nějakou dobu vydrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to s tebou souhlasím. :) Jednoduše jemná hydratace na podzim. :)

      Vymazat
  2. Ten vínový odstín je moc hezký, ovšem já mám radši více pigmentované rtěnky. Takže toto nebude nic pro mě.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upřímně taky, ale někdy je dobré zkusit i něco jiného. :)

      Vymazat
  3. Vypadají pěkně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ten poslední odstín v první řadě :)
    A pak 4. ze druhé řady :)

    Monča z Like Lady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten čtvrtý jsem plánovala místo korálové, nakonec ale zvítězila. :)

      Vymazat
  5. Ahoj, nominovala jsem Tě na LIEBSTER AWARD TAG, tak doufám, že budeš pokračovat :)

    http://mujsvetkosmetiky.blogspot.cz/2014/09/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc! :) Rozhodně budu. :)

      Vymazat
  6. třešně? jee, miluju třešně x) asi si taky budu muset jednu pořídit x)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥