VICTORIA'S SECRET


Když se rozpoutá debata o Victoria's Secret, jako první každého napadne luxusní prádlo. Nás milovníky kosmetiky ale lákají především jejich dokonalé spreje.


V tomto nebudu ani já výjimka. Už delší dobu jsem si plánovala alespoň jeden pořídit. Milým překvapením k narozeninám byly jahody & šampaňské. Tak dokonalou a smyslnou vůni jsem doposud nepotkala. Nejlepší je vůni aplikovat na pokožku, nejlépe po sprše. Rozhodně se vám bude líp usínat i vstávat, když budete tak nádherně vonět.


Netrvalo to dlouho a s Evčou jsme si z Parfums objednaly další. Rozhodovala jsem se podle hodnocení, a tak jsem zvolila Love Spell a Pure Seduction. Love Spell vlastní několik mých oblíbených blogerek, a tak jsem na něj byla neuvěřitelně zvědavá. A jak jsem s ní spokojená? Tato vůně je výrazná především sladkou broskví a umírňuje ji klidný heřmánek s třešňovými květy. Moc mi voní a především je to něco, co mi evokuje pocit čistoty a klidu.



Tuto trojici uzavřu vůní Pure Seduction. Hlavu tvoří heřmánek a frézie a srdce švestka a meloun. Je to vůně velmi výrazná a především sladká. Pokud jste milovník sladkého, (tak jako já), nedáte na ni dopustit.



Balení těchto sprejů je plastové, takže se nemusíte bát, že by se vám rozbily. Sprej je o obsahu 250 ml, což vám chvíli rozhodně vydrží. Na závěr mohu říci, že se rozhodně chystám vyzkoušet další druhy. Podle mě se člověk nemůže spléct, protože voní všechny krásně a rozhodně si je zamilujete. Pokud by jste o ně měli zájem, seženete je na Parfums.cz za +/- 250,- :)

Máte doma nějaký Victoria's Secret sprej, nebo teprve po nějakém pokukujete? :)

Přeji pěkný zbytek víkendu!

10 komentářů:

  1. Moc hezký článek, spreje musí vonět božsky :-) Já jsem si nedávno koupila podobný sprej od Bath and body works, ale bohužel mi moc nevoní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi líto, snad se příště poštěstí víc. :)

      Vymazat
  2. Mám jen Love Spell a mně vůně ta vůně příliš nesedla....takže bych ráda vyzkoušela nějakou jinou... třeba ty jahody se šampaňským mě moc lákají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já se jich nemůžu nabažit. :) A ty jahody se šampaňským určitě vyzkoušej, nádherně voní! ♥

      Vymazat
  3. taky jeden od VS vlastním, voní moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  4. Příští měsíc bych si velmi ráda aspoň jeden pořídila, hrozně mě láká Love spell,ale jelikož miluji i sladké vůně tak Pure seduction přichází taky v úvahu,tak uvidíme který skončí u mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dej pak určitě vědět, jaký jsi vybrala! :)

      Vymazat
  5. Kamarádka má ten růžový a voní prostě báječně! Taky o nějakém uvažuju x)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥