TESCO AND 50 SHADES OF GREY


Pokud ještě nevíte tu velkou novinu, budu ráda, že to uslyšíte právě ode mě. Našich milovaných 50 Odstínů už dorazilo i do Tesca! A teď nemám na mysli druhou bibli, ale spodní prádlo všeho druhu!


Prádlo podle Anastasie ohromí i největšího odpůrce krajek. Za mě vede krajková podprsenka vlevo dole a upřímně musím říct, že si na ni brousím zuby.


Celá tato kolekce nabízí opravdu zajímavé kousky. Ať už se jedná o uhrančivý korzet, či tajuplnou masku na oči se skvělými kalhotkami.


Samozřejmě nechybí ani košilky. Tady se musím přiznat, že jsem jejich velký fanda a o víkendu jsem měla už v košíku tu černou, kterou můžete vidět vpravo nahoře. Nakonec jsem se ale rozhodla, že se ještě podívám po Ebay, jestli nenajdu nějakou podobnou. Celkově má kolekce jedno velké mínus, a to je cena. Kousky jsou opravdu nádherné a vypadají i kvalitní, ale na Tesco mi to přijde příliš. Co Vám ale budu namlouvat, já mám spadeno na půlku kolekce. :D


Celou nabídku i s cenami si můžete prohlédnout tady. 

Co Vy a tato nabídka? Necháte v Tescu výplatu?

Přeji příjemný zbytek večera

8 komentářů:

  1. Tak toto som nemala vidieť. Koniec mojim úsporám. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bych si pár kousků vybrala. Hrozně se mi líbí černá košilka (ale i modrá) a to je normálně vůbec nenosím. Ale zpátky na zem, doma se nemám před kým nakrucovat :D Ale klasické spodní prádlo se hodí, takže nějakou podprsenku a kalhotky bych si ráda koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já se sice taky nemám před kým nakrucovat, ale proč si neudělat radost. :) :D

      Vymazat
  3. Asi máme stejný vkus, také se mi líbí ta krajkovaná podprsenka a černá noční košilka :) hned bych kupovala! :D

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, vypadá to moc hezky x) jen mít peníze :/ xD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥