LIEBSTER AWARD TAG


Dlouho jsme tady neměli žádný TAG a když mě nominovala Klárka z blogu mujsvetkosmetiky.blogspot.cz, byla jsem velmi mile překvapena. Moc bych jí chtěla poděkovat a tady jsou pravidla tohoto řetězového TAGU.

1. Napiš poděkování blogerovi, který tě nominoval.
2. Napiš o sobě 11 faktů.
3. Odpověz na 11 otázek.
4. Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli.

Tak se pojďme do toho dát. Tady je mých 11 faktů. 

1. Jmenuji se Silvie Vaculčíková
2. Studuji na střední škole.
3. Za chvíli to bude rok, co bloguji.
4. Miluju DIY a samozřejmě kosmetiku.
5. Ve volném čase se ráda také věnuji počítačům.
6. Neznám nic víc uklidňujícího, než pohled na noční oblohu plnou hvězd.
7. Moc ráda čtu.
8. Ráda se učím neustále něco nového.
9. Nemám ráda hady, ale pavouci mi nevadí.
10. Z jídla opravdu nemusím vývary, vnitřnosti a všechny masa kromě kuřecího a ryb.
11. Miluju pocit, když jsem umytá, nakrémovaná a všude okolo mě jde cítit jen výrazný parfém.

Otázky od Klárky

1. Proč jsi začla psát blog.

V mém životě upřednostňuji změny a zásadně jsem proti stereotypu. Proto nebude asi překvapení, že tak impulzivní rozhodnutí, jako je založení blogu, přišlo zrovna ve chvíli, kdy jsem chtěla vyzkoušet něco nového.

2.  Jakou práci bys v životě chtěla dělat?

Abych řekla upřímně, napadá mě hned několik oborů, které bych chtěla dělat. Problém je v tom, že odlišnost je diametrální a čas na výběr výšky se nemilosrdným tempem zkracuje. Proto bych asi odpověděla, že jsem si ještě nevybrala. :)

3. Kolik bys chtěla mít dětí?

No, ač to bude velmi nečekané, tak asi dvě. Brzy se na ně ale rozhodně nechystám! :D

4. Máš nějaké místo, kam by ses chtěla v životě podívat?

Rozhodně! Láká mě Thajsko, Francie, Indie - uvidíme. Určitě bych v budoucnu chtěla cestovat. :)

5. Jaká je tvá oblíbená značka kosmetiky?

Bohužel, ale jednu si nevyberu. Jak mám ráda Baleu, tak taky Avon, Essence, Dermacol, Yves Rocher ... Každá značka má své kouzlo. :)

6. Máš své oblíbené blogery či youtuberky?

Ano a několik. Sleduji jak ty známější - Kissbook, PetraLovelyHair, GetTheLouk a další. Tak také s "méně" odběrateli - likelady, julieknowshow, nairebeautyworld a mnohé další. No a ze zahraničních blogerů nedám především dopustit na mariannan, kterou sleduji snad nejdéle. :)

7. Kolik máš kusů kosmetiky na rty?

Každý beuty bloger má podle mě na něco slabost. U mě jsou to mazátka na pusu. Ať už se jedná o rtěnky, balzámy, lesky - toho není nikdy dost. Počítat to nebudu, ale kdyby někdo chtěl, tady je má mini sbírka.



8. Bez kterého kusu kosmetiky by ses neobešla?

Kdybych měla bezchybnou pleť, volila bych rtěnku. Protože je tomu ale jinak, rozhodně makeup.

9. Máš nějaký oblíbený film, nebo seriál?

Z filmů například Lucy, Divergence a podobné. Ze seriálů - Upíří Deníky, Původní, Dominion, PLL, GG a hodně dalších.  :)

10. Největší trapas, který se Ti v životě stal?

No, rozhodně jich nebylo málo. :D Momentálně se necítím na to, abych nějaký vyprávěla, ale třeba někdy příště. :)

11. Máš nějaké domácí zvířátko?

Ano, křečka. :) Jmenuje se Karel Oskar VI., ale je to holka. Takže jednoduše Karla.




Mé otázky pro nominované

1. Jak se Ti změnil život poté, co jsi začala blogovat?
2. Máš nějakou životní filozofii, kterou se řídíš?
3. Pokud by jsi vyhrála velkou peněžní sumu, do čeho by jsi investovala jako první?
4. Nedáš dopustit na bio výrobky, nebo složení neřešíš?
5. Najde se ve tvém životě nějaká chyba, kterou by jsi vzala zpátky?
6. Chtěla by jsi muže, jako je Christian Grey?
7. Dáváš přednost kalhotám, nebo sukním?
8. Pokud by ses mohla setkat s nějakou hvězdou, která by to byla?
9. Volíš tiché víkendy, nebo bouřlivé párty?
10. Kdyby ses mohla jmenovat jinak, jaké jméno by to bylo?
11. Máš nějaký cíl, kterého chceš v životě dosáhnout?

Nominuji

my-beauty--world.blogspot.cz
epic-food-time.blogspot.cz
lenyhapp.blogspot.cz
life-of-nikola.blogspot.cz
daily-styles.blogspot.cz
blue-pise.blogspot.cz
colourfulelysia.blogspot.cz
nicoufalova.blogspot.cz
claudiasnewlife.blogspot.cz
taleofmissa.wordpress.com
the-pink-posy.blogspot.cz


Hodně síly holky!

Přeji pěkné úterý! :)

12 komentářů:

  1. Tyjo, ty rtěnky fakt závidím! :) Jakou značku máš nejraději?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Noo, vede u mě Essence, nebo Avon. :)

      Vymazat
  2. Ta fixa na rty od NYC mi přišla otřesná :D

    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Dík za zmínku o mém blogu :) Závidím sbírku mazadel na rty :D Já mám tuším 4 rtěnky, 3 másla od Astoru a nějaké ty balzámy. Ale rozhodně budu časem rozšiřovat, protože k barevným rtům stačí řasenka a je to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. :) Ale taky na tom nejsi špatně. :) Je pravda, že rtěnka dokáže oživit hodně. :)

      Vymazat
  4. Ahoj, děkuji ti moc za nominaci. Moc mě to potěšilo a ráda v Tagu budu pokračovat. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. WOW! taková sbírka rtěnek a lesků...tak to se opravdu klaním:)
    Pozdravuj Karla Oskara VI. :)

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj děkuji za nominaci a můj tag je právě na blogu a s ním i soutěž ;)

    http://life-of-nikola.blogspot.cz/2014/10/liebster-award-tag-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥