AUTUMN WISHLIST

Podzim nám už klepe na dveře a s ním přichází podzimní wishlist! Sestavila jsem si pro Vás takové mé malé "must have", které bych si ráda pořídila.


1. Mobil - běžně mi stačí něco, z čeho můžu volat a psát. S příchodem do školy ale člověk zjišťuje, že nějaká ta vychytávka se vždy hodí (třeba na taháčky, že :D), a tak jsem se rozhodla pro nový. Mé požadavky byly jasné - velký displej, dotykový a hlavně bílý. Nakonec jsem vybrala Lenovo a až bude doma, rozhodně vám ho ukážu.

2. Kryty na mobil - na co si potrpím, a co mi do teď chybělo, jsou kryty na mobil. iPhone bych si koupila jenom kvůli krytům, protože ty mají opravdu fantastické. Protože je tady ale Ebay, už mám vytipovaných pár skvostů na mobil. O:)

3. Štětce - nikdy jich není dost. Navíc jsme si se sestrou nedávno založily účet na Ebay, takže určitě znáte to to nadšení z výběru a cen. :D

4. Šedá kruhová šála - nejlépe jednu huňatou, prosím! Jednu věc na podzimu mám opravdu ráda. Mám doma neskonale šátků a šálů a ten studený vichr za okny si je přímo žádá. Pořád ale postrádám šedou, takže doufám, že bude brzy viset na věšáku!

5. Další šály - především bych chtěla tuto. Nevím, jestli má nějaký "spešl" název, ale já po ní pokukuji už druhý podzim. Minulý rok ji měli za 500,- v Tescu a to mi přišlo hodně. Pokud máte tipy kde ji sehnat, určitě dejte vědět do komentářů. :) No a nesmím zapomenout na krémovou, kterou mají ve wishlistu skoro všechny blogerky :D. PS: Víme proč!

6. Kabelka - do školy nosím sice baťůžek, ale chtěla bych mí také jednu černou, školní kabelku. Nejlépe nějakou pevnější se zlatými detaily. Minule měli v H&M jenom nějaké vínové, tak pokud máte tipy na dobrý obchod s pěknými kabelkami, také rozhodně napište do komentářů. :)


No a pokud bych měla říct ještě nějakou tu věc na víc, bez které se ale obejdu, řekla bych rozhodně černý klobouk.

Co Vy a podzim, jak spolu vycházíte? :) Máte nějaké věci, které tuto sezónu rozhodně potřebujete? :)

Užijte si pátek! 

2 komentářů:

  1. Skús sa po kabelke popozerať na internete. Často-krát tam nájdeš aj lacnejšie ako v H&M. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥