AUGUST SHOPPING

Po spotřebováno přichází jako obvykle mé nákupy. Dopředu musím upozornit, že hodně věcí jsem dostala jako dárek k narozeninám, protože ani já toho běžně tolik nekoupím. :D Usaďte se, začínáme.

1 + 2 Yves Rocher diář a propiska - pokud jste členy Yves Rocher, můžete si do konce září vyzvednout tyto dva dárky. Já jsem je našla asi až na čtvrté prodejně, takže si pospěšte, dokud ještě jsou! :)

3 + 4 RtěnkyYves Rocher - jsem z nich naprosto unešená. Nevysušují, jsou jemné, jako balzámek a ta vůně! Škála odstínu je celkem velká, a tak myslím, že začínám sbírat další rtěnky. Těšte se brzy na recenzi!

5 Dárek k narozeninám Yves Rocher 


6 + 8 Victoria's Secret Love Spell a Pure Seduction - tyto dva spreje jsme s Evčou objednávaly z parfums. Ani nemusím asi říkat, jak krásně voní. Těště se brzy na VS článek!

7 Parfém Beyonce Rise - tento parfém jsem dostala od sestry k narozeninám. Moc krásně voní a flakonek je při nejmenším moc zajímavý.


9 80 dní BARVY SMYSLNOSTI - tuto knížku jsem dostala od Evči k narozeninám a už jsem ji stihla i přečíst. Pokud máte rádi hudbu, je to pro vás to pravé. Já plánuju druhý díl.

10 Rtěnka Maybelline v odstínu 310 MAD FOR MAGENTA - krásný fialový odstín, který vydrží a na rtech vypadá bezvadně.

11 Miss Sporty v odstínu 535 - lak má vydržet 10 dní. Nevím, jestli je to tím, že mám dlouhé nehty, ale mě vydrží tak dva, maximálně tři. Každopádně pěkný odstín.

12 Dermacol krém na ruce s vůni černých třešní - krémy od Dermacolu podle mě vedou a to na celém trhu. Tento krém na ruce není výjimkou. Omamná vůně třešní si vás získá a nebudete jí mít nikdy dost.



13 + 14 Lidl Čistící pleťové mléko a čistící pleťová voda - tyhle dvě novinky z Lidlu mám doma teprve pár dní, takže si ještě netroufnu je pořádně posoudit. Prozatím jsem s nimi ale spokojená.

15 Krém s růží - krém od Evči, který moc pěkně voní a pokožka je po něm dobře hydratovaná.

16 Gabriella Salvete v odstínu 119 - opravdu nádherný odstín. Na nehtech drží skvěle a určitě patří mezi ty lepší kousky, které můžete v drogerce sehnat.

17 OCEAN v odstínu 69 - značka OCEAN se u nás v Tetě objevila nedávno a už jsem stihla koupit tři laky. Tento patří mezi ty, co nejvíce vydrží, zřejmě kvůli tomu, že patří mezi ty více efektové.


18 STAY MATTE PRIMER - bázi pod make-up už jsem chvíli vynechávala a používala pouze krém. Když byla ale tato od Rimmelu v Elle, byla jsem opravdu zvědavá, jaká bude. Neřekla bych, že je špatná, ale báze od NYC mi přijde lepší.

19 Mono stín Miss Sporty 105 MOTION - středně pigmentovaný stín, který není špatný.

20 Mono stín Cien Lidl 02 LAVENDER - stíny postupně zlevňovaly a když stály kolem dvacky, tak jsem si je konečně koupila. Jsou skvěle pigmentované a kvalita rozhodně převyšuje cenu.

21 Fix na rty NYC Rossmann 495 ENDLESS SPICE - myslela jsem si, že tento odstín bude nejsvětlejší. Omyl. Místo očekávané korálové je to tmavší oranžovo hnědá. Na podzim se ale hodí, tak proč ne. :)

22 Fix na rty NYC Rossmann 492 NEVER ENDING NUDE - je to sice hnědá, ale fix na rtech ji ztmaví a už to není taková "malá milá nude".  Ale i tak se mi odstín moc líbí.

23 Fix na rty NYC Rossmann 498 BERRY LONG TIME - tenhle fix mě překvapil opravdu nejvíce. Misto vínové na vás bafne zombie barva, která by byla trefná do American Horror Stories. :D K výraznějším outfitům - proč ne, ale jinak bych ji nechala na večer. Každopádně všechny fixy dlouho vydrží a obtiskují se minimálně, za což patří velké díky.

24 OCEAN v odstínu 48 - odstín je pěkný, ale výdrž hrozná. Pokud ale někdo lakuje každý, či každý druhý den, budete s ním spokojeni.


26 + 27 GLISS KUR HAIR REPAIR proti lámavostí vlasů - šampon i balzám opravdu moc pěkně voní. Vlasy jsou po nich lesklé a nadýchané, ale je tady jedno velké ale. Ale. Šampon obsahuje nechvalně známou složku Sodium Laureth Sulfate, po které se vysušuje pokožka hlavy, přispívá k tvorbě lupů, vyrážek ve vlasek a okolo vlasů a pokožka je podrážděná a dochází ke svědění. U mě se nevyskytují všechny příznaky (vypsané samozřejmě nejsou všechny!), ale řekněme, že do půlky bych došla. Balzám mi sedí víc. Vlasy jsou uhlazené, jemné a pěkně voní.

28 Balea tělový peeling s vůní mandarinky a pomeranče - peeling je skvělý. Obsahuje malé částečky, které pokožku dobře vyčistí a ta vůně! Ze začátku jsem si nemohla vzpomenout, co mi připomíná, ale brzy jsem na to přišla - zmrzlinu z lidlu! :D Nevím, jak se jmenuje, ale je taková zatočená a trochu krémová. Víte, kterou myslím? :D

29 Balea maska na vlasy s mangem a aloe vera - maska je určená pro vysušené a poškozené vlasy. Neměla jsem čas ji vyzkoušet, ale pro dnešek nic neplánuju, takže večer dám určitě na FB vědět! :)

30 Vzorek Chloé - nad koupi tohoto parfému přemýšlím už nějaký pátek. Sice se k tomu ještě nemůžu rozhoupat, ale kdo ví. třeba ho uvidíte v dalším nakoupeno. :)

31 Ikea svíčka - Yankee Candle a Ikea má podle mě nejlepší svíčky vůbec. Zatím kupuju jenom ty z Ikei, protože jsou dostupnější, a tak krásně voní! ♥


32 Balea sprchý gel s vůní jablka a meduňky - většinou mi jablková kosmetika nevoní. Vždy mi to připomíná nějaký jablkový jar a to já opravdu nemusím. Tento sprchový gel mi ale překvapivě zavoněl. Kombinace jablka a meduňky voní jako jablečný džus, po kterém se já můžu utlouct.

33 + 34 + 38 Oriflame Nature Secrets - tyto tři produkty nám přišly jako dárek k předplatnému nějakého časopisu. A všechny tři jsou skvělé. Pokud máte rádi kokos, rozhodně je vyzkoušejte, protože například ten tělový krém je fantastický.

35 Mono stín Cien Lidl 04 LIMELIGHT -  jako výše zmíněný fialový mono stín, tak i tento limetkový je skvělý. Pokud na ně ještě v Lidlu narazíte, tak neváhejte a vezměte všechny odstíny, které tam budou! :D

36 + 37 Zelený lak v odstínu 29 DAZZLING GREEN  a modrý lak v odstínu 27 DEEP TURQUOISE - modrý lak na nehtech vypadá báječně a zelený možná trochu jedovatě, ale také se mi líbí. Oba vydrží dost dlouho a snad jejich jediná slabina je krytí - optimální jsou tři vrstvy a i ty ještě trochu prosvítají. Pokud ale použijete ještě nějaký ten efektový, rozhodně budete spokojení.


39 Ikea svíčka - voní nádherně po nějakém čaji.

40 Miss Sporty LASH MASCARA MILLIONAIRE 001 Black l - kosmetiku bych pro dnešek chtěla uzavřít touto řasenkou. Dělá moc pěkné řasy, ale je jí ještě moc. Bude podle mě ideální, až se trochu vysuší.


Nyní přicházejí na řadu mé úlovky z kategorie šperků. Růžový náramek jsem dostala k narozeninám. Je upletený z gumiček a jak se tak dívám po obchodech, momentálně hotový hit. Mně přijde moc pěkný a třeba i já tomuto pletení brzy podlehnu. :) Zbytek věcí jsou všechno výhodné kupy za 30,- korun. Nejvíce mě potěšily hodinky, protože aztécký vzor miluju a tak se staly konkurenty velkých stříbrných. Náušnice jsou z Gate. I když se má sbírka náušnic pohybuje mezi 150 + páry, vždy nosím několik nejoblíbenějších.


Poslední dobou u mě vede stříbro, a tak jsem byla velmi mile zaskočena touto sadou. Rozhodně zastávám heslo, že v jednoduchosti je krása.


A to nejlepší nakonec. Tuto kabelku jsem objevila ve slevách v F&F a byla to láska na první pohled. ♥


Co jste si za poslední měsíc nakoupili Vy a z čeho máte největší radost? :)

Přeji pěkný víkend! :)

12 komentářů:

  1. Téda, to je věcí :) Rtěnku od YR mám taky, odstín Cherise Noir nebo tak nějak. Z nabízených odstínů je to myslím ten nejtmavší. Pro někoho by byla zřejmě málo pigmentovaná, ale pro mě je to dostatečně. Mockrát jsem ji ještě na rtech neměla, ale je to boží podzimní odstín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky se jim opravdu moc povedly, také jsem s nimi spokojená. :)

      Vymazat
  2. Moc krásné nákupy :-) ale nejvíc mne zaujala ta sada čističů od Cien z Lídlu - každopádně mám Lídl vážně ráda a určitě tyhle dva výrobky vyzkouším :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuji, jsem s nimi moc spokojená! :)

      Vymazat
  3. Pěkné věcičky, svíčky z Ikeii mám v zásobě :D Do Yves Rocher se chystám taky, musíím mít ten diář :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na svíčky z Ikey nic nemá. :D :)

      Vymazat
  4. Keď vravíš, že tie NYC fixky sa neotláčajú tak to ich musím skúsiť. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všetko vyzerá tak krásne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nakoupila sis toho opravdu hodně! Super věci! Nechám se inspirovat při dalších nákupech! :)
    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥