AUGUST NEW FILMS/SERIALS TIPS

Po měsíci mám pro Vás opět tipy na nové filmy a pro dnešek i nové seriály. Ale abych dlouho nezdržovala, pojďme se podívat na nějaký ten film.

1. Lucy - určitě víte, že jsem fanda Sci-Fi. V porovnání filmů, alespoň podle mě, nebyl už tak kvalitní film dlouho v této kategorii. Nejen, že myšlenka filmu ve vás zanechá dojem, ale výkony herců jsou obdivuhodné. Pokud jste ho neviděli, rozhodně doporučuji. Pro mě film roku 2014.

 

2. Fakjů pane učiteli - film je jedna velká komedie, u které se několikrát zasmějete. Kvalitně na tom není nejvýš, ale pokud máte rádi tématiku s bláznivými učiteli, rozhodně se nudit nebudete.
  


3. Dědictví aneb kurva se neříká - upřímně jsem čekala víc. V podstatě se není ale na co zlobit, protože většina filmových pokračování je vždy úplně jinde. 


4. Strážci Galaxie - na to, že je to 157. nejlepší film na csfd, tak podle mě slabota. Nebyl vyloženě špatný, ale prvky to byl další Star Trek. 


5. Witches of East End - pokud máte rádi nadpřirozenou tématiku, budou vás tyto novodobé čarodějky bavit. Sem tam se v nich objeví nějaká ta obluda, ale sestry Beauchampovi si určitě zamilujete.


6. Under the Dome - co se stane, když záhadná kopule odřízne malé město od zbytku světa? To vám nabídne tento seriál - chaos, lásku, záhadu. 


7. The Lottery - seriál a blízké budoucnosti, v níž porodnost klesla na bod mrazu. Vše se změní v moment, kdy vědci uměle oplodní 100 embrií. Otázka je jasná, kdo budou budoucí matky?



8. Dominion - tento seriál mě nadchnul. Tématika andělé x lidé je přinejmenším velmi zajímavá. Doufám, že vyjde druhá série, už se nemůžu dočkat.


Co Vy, filmy a nové seriály? Který si získal právě Vás?

Přeji pěkný zbytek úterý! :)

1 komentářů:

  1. Anonymní10:56

    Díky za tipy! Už se těším na FPU.
    :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥