5 BACK TO SCHOOL OUTFITS

Ani to netrvalo dlouho a opět nám začala škola. A protože bych vám ráda ulehčila ranní dilema, co na sebe, nabízím vám jako inspiraci těchto pět školních outfitů.

1. SILVER MINT

Bundičky jsou podle mě top a doma by měl mít každý alespoň ty základní barvy. Já jsem krajkovou černou zkombinovala s mint šaty z Lidlu, do kterých jsem momentálně zamilovaná. Bez velkých hodinek bych to nešlo a černými lodičky se nic nepokazí. No a vše podtrhnu rudým fixem od NYC, který jsem si koupila v pátek v Rossmannu. Určitě na něj mrkněte, je v akci za 35,- korun! 


2. FEMME FATALE

Máte rádi ženský, elegantní styl oblékání? Pak rozhodně nešlápnete vedle s bílou košilí se zlatými detaily a podobným svetříkem. Černé jeansy jsou nesmrtelné a centimetry si přidáte podzimními boty na klínku.


3. WHITE DRESS

Pokud jste zastánci přírodnějších barev, možná se najdete v této bílo - khaki kombinaci. (I když pro mě army barvě :D). Je sice trochu risk, vzít si bílé šaty, ale pokud nejste šmudla, tak v nich rozzáříte místnost.


4. PINK LADY

Máte rádi růžovou stejně, jako já? Vsaďte na košili, doplňte ji barevnou sukní, nasaďte zlaté doplňky a voala! Outfit je na světě! 


5. SCHOOL SAFARI

Dáváte přednost zvířecím vzorům, či podobným potiskům? Zkombinujte je spolu s výraznou vestičkou a pohodlnými podpatky! :)


Jak se Vám líbí má pětka? Co běžně nosíte do školy Vy? :)

Přeji pěkné úterý! :)

6 komentářů:

  1. Veľmi pekné outfity. Každý jeden by som si vedela predstaviť aj na sebe. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně zkombinované, máš skvělý vkus :-)) Uvidíme někdy outfity i na tobě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) No a k outfitům - dřív jsem říkala, že nikdy nebudu fotit oblečení a - tady to je. Už ho fotím. :D Že bych se ale hrnula do focení outfitů na mně, to zatím ne. Ale kdo ví, třeba za týden změním názor. :) Takže bych to nechala spíš jako překvápko do budoucna. :)

      Vymazat
  3. Ten poslední outfit je boží! x)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥