WHAT I WANT TO DO BEFORE I'M 18 - DONE!!

Chvíli to sice trvalo (i se zpožděním), ale můj 18 wishlist je už více méně hotový. Doufám, že se těšíte, protože wishlist byl vystavený před půl rokem! (To je ale doba!:)

1. Naučit se říct 18 jazyky ahoj. Původně jsem chtěla točit video, ale protože se na natáčení ještě moc necítím (haha), tak se můžete alespoň podívat, jaké jazyky jsem vybrala.


2. Koupit si nový parfém. Parfém jsem si nekoupila, ale dostala ho k narozeninám. To bylo překvápko! :)


3. Dostat se do kondice. No tom stále dělám.

4. Změnit si extrémně pokoj. Článek jsem psala už tady. Jak se vám líbí přeměna? :)


5. Obarvit si ombre na jinou barvu, než na růžovo. Ombre jsem ostřihala, takže tady bod splnit nemůžu. Delší dobu uvažuji nad blond melíry, bohužel by mi asi neslušely. V nabídce mám také extrémní zkrácení vlasů, ale na to je mám moc ráda. :D

6. Koupit si kontaktní čočky, nebo nové brýle. Neustále se nemůžu rozhodnout, co chci. Jednu dobu chci obyčejné brýle, podruhé zase čočky. Když jsem si na ně konečně jela do Zlína, tak jsem zjistila, že paní doktorka má dovolenou. :D Do konce září už budou snad objednané.

7. Přečíst 5 knížek do povinné školní četby. Splněno! 


8. Vytvořit nástěnku budoucnosti. Už několikrát jsem se přesvědčila, že s plánováním se dá dojít tak do kytek. Představu o své budoucnosti sice mám, ale prozatím je tajná. O:)

9. Dokoupit konečně celou řadu Essence dlouhotrvajících rtěnek. Až jsem vykoupila všech deset, zjistila jsem, že jsou na trhu nové odstíny. :D Protože jsem je v DM ale ještě neviděla, prozatím si vystačím s touto desítkou.


10. Zkusit si nějaký extrémní sport, nebo extrémní zkušenost. Něco málo bylo, ale řekla bych, že to není publikovatelné. :D

11. Vytvořit vzpomínkovou nástěnku. Původně jsem chtěla udělat klasické srdíčko z fotek. Protože jsem ale neměla dostatek fotek, rozhodla jsem se pro tuto verzi a jsem s ní spokojená. 


12. Nominovat jeden měsíc na růžový. Růžovou nosím skoro pořád, takže tento bod nebyl (překvapivě) žádný problém.

13. Naučit se programovat v JavaScript. Neustále se učím. Tohle není na jeden večer.

14. Našetřit si na nový mobil. Nakonec nemusím šetřit, protože ho prý dostanu ke svátku. Jaký mobil máte vy? :)

15. Koupit si zvíře. Aneb seznamte se s naším Karlem Oskarem VI. Nakonec je to prý holka, takže jednoduše Karla.


16. Koupit si černé jeansy. Mám je! A dokonce dvoje! ♥


17. Koupit si baťůžek. Chtěla jsem nějaký s aztéckými vzory, ale nakonec jsem zvolila tento jednoduchý černý, který je jednoduše můj miláček. ♥


18. Koupit si hodinky. A nakonec tyto stříbrné krásky. Doufám, že mi vydrží dlouho, protože jsou přesně takové, jaké jsem chtěla. :)


Co Vy, pouštíte se také do takovýchto wishlistů, nebo nečekáte a jdete za tím, co chcete? :)

Přeji pěknou neděli a nezaspěte zítra do školy! :)

4 komentářů:

  1. Jé, zvíře je úplně boží :) Můj Ferda je trochu světlejší, ale jinak vypadá překvapivě skoro stejně :D A na vlasy pozor, melír odrůstá dlouho a blond je zákeřná barva...tedy pokud to nepřekryješ přelivem, ale ten taky musí odrůst, protože úplně se nevymyje :D a zkracování už vůbec nedoporučuji :D Když už, tak postupně, jinak hrozí velký šok :D Tedy pokud si vlasy pěstuješ, jinak je to asi jedno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ta blond - velký risk no, asi se na ni nakonec vybodnu. :) No a to zkracování - myslím, že by bylo v šoku i mé okolí. :D Jinak tedy Ferda je moc pěkné jméno! :D :)

      Vymazat
  2. Haha, s tím nákupem všech odstínů Essence rtěnky si mě pobavila :D takové předsevzetí jsem si ještě nikdy nedala, i když bych řekla, že s mými 5 odstíny Maybelline Color Whisper k tomu mám dost blízko :D
    Pozdravuj Karla Oskara VI. :D - dobré jméno:D

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, Maybellinky plánuju vykoupit taky. :D Jinak budu pozdravovat. :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥