SUMMER WISHLIST


Jsme v polovině srpna a já přicházím s vyplněným wishlistem. Doufám, že se Vám bude líbit, protože já jsem nad míru spokojená. :)



První věc, kterou jsem odškrtla ze seznamu, byl bílý lak Rita Ora. Je skvělý. Kryje fantasticky, jen tak se neošoupe, a pokud budete chtít, přečíst si o něm můžete zde. 




Další věcí byl tento make-up od Dermacolu. Několikrát jsem ho viděla v top 10, a tak jsem ho chtěla také vyzkoušet. Podrobnou recenzi zde psát nebudu, protože tu mám nachystanou na někdy jindy, ale můžu prozradit, že výdrž je skvělá, pleť rozjasněná a pokud nemáte moc problematickou pleť, rozhodně si vás získá! :)



Předposlední byly hodinky. To bylo velké dilema. Neustále jsem nevěděla, jestli zlaté, nebo stříbrné. Nakonec jsem přistoupila na stříbrné, protože byl lepší výběr. Momentálně jsem ráda za moji volbu, protože zjišťuji, kolik věcí mám vlastně stříbrných. :) Ale v budoucnu bych si někdy chtěla koupit i ty zlaté, ale to už bych viděla na MK. O:)



No a mým posledním miláčkem je tento sprej od Victoria's Secret Strawberries & Champagne. Úžasně voní, výdrž je skvělá a já jen plánuji, který koupit další! Brzy se dočkáte článku s kompletní recenzí. :)




A co Vy, už jste si splnili Vás letní wishlist? :)

Přeji pěkný zbytek víkendu! :)

10 komentářů:

  1. Ja si wish listy nerobím, pre istotu. Lebo aj keď ho mám v mobile a prídem do drogérie, vždy vyjdem s niečím iným :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Dermacol make-up mám taky. Přečetla jsem si o něm tolik kladných recenzí, že jsem čekala téměř zázrak, ale musím říct, že mě zas tolik nezaujal. Čekala jsem větší výdrž. Stačí, aby se člověk trochu zapotil, a make-up je v tahu :(
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě na něho četla taky samou chválu. Při psaní článku jsem s ním byla poměrně spokojená, ale dnes mě absolutně vytočil! :D (Brzy v recenzi) :)

      Vymazat
  3. Občas si taky píšu, co by se mi tak hodilo nebo co bych potřebovala. Bohužel se totiž stává, že o něčem čtu a hrozně to chci, ale pak na to zapomenu :D Hodinky bych taky potřebovala. Jako malá jsem nosila nějaké levné a hnusné, hlavně, že byly funkční :D Samozřejmě jsem v době dospívání došla k závěru, že jsem s nimi prostě úplně nemožná a od té doby jsem žádné neměla :D Kdybych si měla dnes nějaké koupit, tak určitě stříbrné a fakt pěkné, abych je mohla brát i jako módní doplněk, protože náramky, prstýnky atd nenosím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to se mi dřív stávalo taky. :D :) Jinak já hodinky skoro vždy beru jenom jako módní doplněk, protože na některých ten čas moc dobře poznat nejde. :D

      Vymazat
  4. Ten sprej od VS neuvěřitelný, mám doma též a nemohu si vynachválit♥ Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda. :) A určitě mrknu! ;)

      Vymazat
  5. Sprej od VS jsem si také koupila, jen jinou vůni :) A na letišti jsem si k němu ještě koupila úžasný sprcháč! :) Je super, že sis koupila vše, co bylo na wishlistu! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháč bych chtěla také vyzkoušet, ale o trochu víc mě láká nějaké tělové mléko. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥