STAR SUMMER PARTY



Před necelým týdnem jsem objevila soutěž, kterou uveřejnilo na své stránky Zlaté Jablko. I když jsem se nedávno zařekla, že oblečení se fotit nechystám, tak jak sami uvidíte, brzy jsem změnila názor. Ale abych dlouho neřečnila, pojďme se do toho dát.

Ze začátku bych měla napsat něco o sobě. Vy čtenáři už mě chvíli znáte, ale přece. Jmenuji se Silvie Vaculčíková, zítra mi bude 18 let a studuji na Obchodní akademii. Mezi mé záliby patří především blogování, ale také cizí jazyky, móda a v neposlední řadě kosmetika. Do budoucna už nějaké plány mám, ale jaké, to Vám zatím neprozradím. :)

A to by bylo v pár řádcích o mě. Nyní si pojďme ukázat, které outfity jsem vybrala na téma "Hvězdou letní party".

1. GIRL IN RED HEELS


Máte rádi výrazné náhrdelníky, flitry a pohled z výšky? Pak je tento outfit pro Vás. Doplnila jsem ho výrazným psaníčkem, do kterého se Vám vejde vše, co budete potřebovat. Ve flitrových kraťasech se budete cítit příjemně a nebudete se bát, že vám nešťastnou náhodou půjde vidět cokoli, co by mělo zůstat skryto.


2. LITTLE BLACK


Máte rádi šaty, výrazné saka a podpatky s uzavřenou špičkou? Pak je tento outfit právě pro Vás. Malé černé jsem doplnila výrazným flitrovým sakem a metalickou kabelkou. Celý outfit jsem podtrhla vysokými lodičkami, ve kterých si užijete výšku modelek.


3. WHITE IS THE NEW BLACK


Všimli jste si, jak se rozšířila posedlost bílou? Já jsem jí podlehla také, ale v kombinaci s červenou se mi líbí mnohem více. Tento outfit jsem doplnila výraznými stříbrnými doplňky. Masivní hodinky jsou podle mě must have a bílé kalhoty rovněž. A protože je večer chladněji, rozhodně nemůžeme zapomenout na bílo - červenou bundičku.


4. BLACK AND GOLD HEAVEN


Rádi kombinujete materiály oblečení? Pak je tento poslední outfit pro Vás. Šifónovou halenku s masivním náhrdelníkem jsem zkombinovala s koženou sukní a psaníčkem. A za nízké lodičky Vám Vaše nohy budou vděčné.



Rozhodně mi do komentářů napište, jaký outfit by jste si vybrali Vy a co nejraději nosíte na párty. :)

Přeji pěkný čtvrtek! :)

2 komentářů:

Děkuji za komentář! ♥