ROOM MAKEOVER & ROOM TOUR

Jak si užíváte poslední dny prázdnin? Už máte vše nakoupeno, seřazeno a vytříděné šuplíky? :) Já teprve plánuji, co koupím, protože tento rok bych to chtěla trochu jiné. Klasické sešity už mě nelákají, a tak se můžete těšit na příští týden, kdy budu publikovat článek na přesně tohle téma. No ale pro dnešek mám pro vás něco lepšího! Na mém seznamu byl bod "změnit si extrémně pokoj". Co jsem tedy celou tu dobu s mým pokojem provedla? Na to se pojďme společně podívat! :)






+ Koláž už nynějšího pokoje.


+ Překvapení

Video jsem původně točit nechtěla, ale pak jsem si řekla, že žádné tady ještě nebylo a všechno se má jednou zkusit :) Užijte si ho!


video

Určitě mi napište, jak se Vám proměna líbila a jestli jste něco měnili i Vy! :)

Přeji pěkný zbytek večera! :)

9 komentářů:

  1. Moc se mi líbí to srdíčko nad postelí. Jednou bych chtěla něco podobnýho - srdíčko poskládaný z fotek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A srdíčko plánuju taky. Zjistila jsem, že mám málo fotek, takže musím prvně něco nafotit. :)

      Vymazat
  2. Veľmi pekná premena, vidno, že si si to užila hlavne pri tých DIY dekoráciách. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky dospěleji sis to vyzdobila! :) Ale jednoho Damona bych si možná i ve svém věku nechala :D

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Neboj, já je mám všechny vylepené ve skříni, ale pššt! :D

      Vymazat
  4. Veľmi pekné :)

    http://werushberry.blogspot.sk/ GIVEAWAY!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta proměna vypadá skvěle! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥