MY TOP 3


Tohle je typ článku, který sem rozhodně patří a doufám, že objevíte i Vy něco nového, co jste zatím nevyzkoušeli. :) Tak pojďme směle do toho.

O Sudocremu jsem se dozvěděla už před pár lety (3-4) a byla jsem celá nedočkavá, abych ho mohla vyzkoušet. Pamatuji si, jak jsem byla nadšená a mé nadšení stále přetrvává.


Balení Sudocremu je plastové, takže i když vám spadne na zem, nic nehrozí. Prodává se ve čtyřech velikostech, ale pro běžného zákazníka klidně stačí střední balení. (To můžete vidět u mě.) Chvíli vám také vydrží, protože mně při každodenním používání vydržel rok a půl. :)


No a v čem je tak úžasný? Je skvělý na akné, odřeniny, popáleniny, štípance od komárů a věřte, mohla bych pokračovat ještě hooodně dlouho. Je to takový spolehlivý rodinný krém, který by vám rozhodně neměl doma chybět. Voní po dětském zásypu a má bílou barvu. Takže pokud vám nebude vadit, že budete vypadat, jako bílé strašidlo, je nejlepší ho používat na noc. Pleť zbaví začervenání, akné vysuší a vy už si nebudete muset ráno lámat hlavu s nějakými těmi nedokonalostmi.


Bohužel i tento skvělý výrobek má své mouchy. Je dobré ho nanášet opravdu málo, protože už i tak pleť dost vysušuje, proto by jste měli ráno zvolit nějaký dost hydratační krém, aby se to alespoň trochu vyvážilo. No a další nemilá věc. Pokud používáte Sudocrem často jako já, brzy zjistíte, že stoprocentní účinky se ztrácejí, ale pořád tam něco je. Takže za mě platí, že ho raději budu používat častěji, aby byla pleť alespoň trochu v "normálu", než jednou za uherský rok, kdy mi pleť vyhlásí třetí světovou.


Seženete ho v lékárně do 150,- korun. 

Druhým výrobkem je jednoznačně kokosový olej. Seznámila jsem se s ním až v "blogerském světě", kdy na něj každý bloger psal chválu až do nebes. Byla jsem hrozně nedočkavá, až ho zkusím a musím říci, že měli pravdu. Před kokosovým olejem jsem nesnášela kokos, ale po jeho koupi jsem si ho zamilovala. Celkem klišé, co? :D Teď na něj ale nedám dopustit. Je skvělý na vlasy, obličej, masáže. Dokonce s ním plánuji i něco ukuchtit, ale zatím mi ho přijde škoda. :D


Tak a jeho konzistence. Momentálně u mě můžete vidět jeho roztopenou verzi (to je tak, když je venku 30 stupňů). Běžně je ale tuhý a musíte chviličku počkat, než se roztopí. Takhle je s ním sice lepší aplikace, ať už se to týká čehokoli, ale vypadá hrozně. :D Takže to berte jako malou omluvu, už je v lednici.


Na trhu seženete už různé varianty kokosového oleje, ale abych se přiznala, vždy bych šla jenom do tohohle Bio od Purity Vision (popřípadě teda Saloos). Někdo by mi mohl namítnout, proč kupovat takovou drahotu, když může koupit větší a levnější. Zřejmě bych odpověděla, že člověk si zničí zdraví jenom jednou a patlat na sebe levné oleje (a věřte, v některých je pěkný binec), tak do toho bych asi ani já nešla. Ale každého věc. :)


Tento seženete v DM za 80,- korun.

No a mým posledním miláčkem je tahle vazelína od Ziaji. Už jsem se o ní zmiňovala poměrně dost, ale článek o ní ještě nebyl. Takže, co tohle zlatíčko dokáže? :)


Takže, začala bych u očí. Měla jsem už několik očních krémů, ale v podstatě žádný mi nesedl. Buď štípaly, pálily, nebo vysušovaly. Tahle vazelína nechá víčka hydratovaná a troufám si říct, že minimalizuje kruhy pod očima. Balzámy mi také málo které sednou. Když je nosím přes den, tak to neřeším, rtěnky také vysušují. Na noc hledám ale něco, po čem budu mít do rána rty opravdu hladké, protože nosit rtěnky na rozpraskaných rtech - to moc dobře nevypadá. Takže i tady si mě vazelína od Ziaji opět získala.


No a ať už máte suchý loket, nebo nos, rozhodně na to zkuste tuhle vazelínu. Je to všestranná věc, která nemá barvu, nemá vůni, ale přesto je úžasná.


Seženete v Tetě za 25,- korun :)

Co Vy a Vaše Top produkty? Shodují se některé s těmi mými? 

Rozhodně mi napište, co nesmí chybět u Vás!

Dobrou noc! :)

6 komentářů:

  1. O tom kokosovém oleji už jsem hodně slyšela .. a navíc slyším skoro samou chválu, takže ho asi brzo vyzkouším! :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Kokosový olej jsem cca před rokem a půl používala na vlasy po každém umytí a občas i na nějaké zábaly. Nejdřív byl super a přišlo mi, že se mi o dost méně třepí konečky. Ale pak mi z ničeho nic přestal vyhovovat a vlasy mi děsně mastil i při sebemenším množství. Ale stále ho mám doma a budu se k němu pravidelně vracet a doufat, že se opět stane zázračným :) Sudocrem jsem si koupila na jaře a zatím jsme se neskamarádili. Přijde mi, že dost ucpává póry, takže sice vyléčím pupínek, ale brzo se na stejném místě nebo kousek vedle udělá další :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak zkus kokosový olej používat třeba jenom jednou týdne, aby si na něj vlasy tolik nezvykly. :) A Sudocrem je dobré používat v malém množství a pleť po něm ráno dobře vyčistit, jinak mi přijde super. Třeba si ho oblíbíš. :)

      Vymazat
  3. Sudocream je i muj poklad, nedam na nej dopustit, a kokosovy olej si planuju koupit taky, ale porad nejak vaham

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho mám moc ráda. :) A kokosák určitě vyzkoušej, je multifunkční! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥