MAKE-UP DERMACOL IMPERIAL


Aneb slavný make-up, na který najdete chválu na každém rohu. Musím vás ale pro dnešek zklamat, já k obdivovatelům nepatřím.


Na tento make-up jsem se těšila. Měla jsem ho i v letním wishlistu. Má pěkný, lesklý design, tady uslyšíte jenom chválu. A co se týče ho samotného - jako první musím pochválit odstín. Všude v drogerkách seženete pouze šíleně tmavé, oranžové odstíny, které (a znovu musím podotknout, jaký já mám problém s touto problematikou! :D) stojí za starou bačkoru (ovšem samozřejmě ne všechny!). Odstín make-upu tedy opravdu vychytali - má skvělý světlý odstín, který sedne i bledulím. Cena je také příznivá, neustále běží někde akce a pohybuje se kolem stovky. A tady bych asi skončila s klady. Krytí - pokud máte pleť, jako dětskou prdýlku, budete s ním maximálně spokojeni. (I když nevím, kdo by si dával s takovou pletí make-up). Pokud patříte do skupiny b, tedy problémy s akné, začervenáním a dalšími nedokonalostmi, tak už s krytím spokojeni nebudete. Je to takové víc krycí BB, které se umí velice pěkně vrstvit. Ovšem v 2. vrstvě máte na obličeji opravdu POŘÁDNOU a viditelnou vrstvu, která akorát zdůrazní nedokonalosti. Takže ne, s krytím spokojená nejsem. Výdrž - jednoduše střed. Že by vydržel od rána do večera, to rozhodně ne, ale horka u mě přežil. Takže tady jsem pořád na vážkách. No a to nešťastné balení - možná je to tím, že jsem si zvykla na pěnový makeup. Ale i tak mi tady chybí pumpička. Make-up rád prská, a tak by jste měli dvakrát zvážit, v čem se půjdete malovat. :)




OVŠEM. Pokud si představím, že je mi 30, mám pěknou pleť a jen potřebuji něco na projasnění, tak bych spokojená asi byla. Make-up se tedy rozhodně hodí pro starší pleť, kterou projasní a vyhladí vrásky. :)

Co Vy a tento make-up? :) Máte na něj stejný, nebo úplně jiný názor? :)

Dobrou noc! :)

12 komentářů:

  1. A ja ho mám a som s ním veľmi spokojná. Nemám síce pleť ako detskú prdelku ale zas ani posypanú akné. Mám začervenané líca, a sem tam nejaká hormonálna vyrážka. A pre mňa je super, najviac zo všetkých mojich makeupov mi vonia. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní mi také, je pravda, že to se u make-upu moc nevidí. :)

      Vymazat
  2. Vypadá krásně, ale na mou problematickou pleť určitě nic moc. I když tedy někdy se mi zdá, že je lepší na sebe nepatlat nic než chodit na obličeji s vrstvou čehosi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je pravda, že je dobré prvně to akné trochu poléčit. :)

      Vymazat
  3. Já mám pleť nic moc a sice kryje dobře, ale ten efekt masky je fakt děsnej. Navíc odstín je úplně šedej a vypadám jak mrtvá :D a to nejsem bledule a rozhodně nemám žádný z nejsvětlejších odstínů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Tak to jsi mě pobavila! :D Mně šedý nepřijde, ale tvářenka je nutnost! :)

      Vymazat
  4. Anonymní14:51

    Mela jsem ho ale vubec mi nesedel,takze u mne neeee.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se podaří najít nějaký jiný. :)

      Vymazat
  5. Me zase sedl, krytí je podle me vyloženě střední a akorát stačí na to, aby všechno zakrylo...

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle make up si pamatuji ještě, když byl ve skleněné lahvičce. Byl to na základce můj nejoblíbenější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :) Tak to ani nevím, že měl jiné balení. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥