LUSH



Už je to chvíli, co jsem si objednala několik vzorků produktů od firmy Lush. Recenzi jsem odkládala, neboť jsem si chtěla být jistá tím, co napíšu, protože moc kladná nebude. Tak se pojďme do toho dát. :)

Značku Lush znám už pár let. Vždy jsem ji brala jako vrchol blaha, který bych chtěla někdy vyzkoušet. Používají ji modelky, známé osobnosti, ale i běžní zákazníci. Odlišuje se svou neobyčejnou vůní, která je rozhodně jedinečná. Jejich výběr je opravdu široký, a proto si vyberou i ti náročnější.

Na jejich stránce už chvíli probíhala akce, kdy jste si mohli jako nový zákazník objednat set, který tvořil 8 vzorků podle vašeho gusta. Nyní už sice neprobíhá, ale snad někdy v budoucnu bude.

A co jsem si objednala já? To už jsem ukazovala v tomto článku. Když jsem zadávala objednávku, byla jsem nedočkavá, co přijde. Balíček přišel za dva dny a už před otevřením jsem cítila, jak krásně voní. Když jsem se ale dívala, co že mi to přišlo, tak jsem si zkontrolovala adresu. Opravdu je to moje? Vzorky úplně jiné, než ty objednané a musím přiznat, že jsem byla vzteky bez sebe. Už tak dlouho čekám, až si konečně něco koupím od Lushe a teď tohle? Postupem času jsem to ale překousla, protože mi stejně nic jiného nezbývalo. Zjistila jsem, že většina vzorků je proti akné a něco i na vlasy. Tak jsem se dala do testování. A jak to dopadlo?

BIG - začala bych od toho dobrého konce. Tenhle šampon mě upřímně očaroval. Na první pohled vás zaujme jeho konzistence - obsahuje malé "kamínky", které se po aplikaci do mokrých vlasů rozpustí a skvěle pění. Voní po pracím prášku, který mně osobně vůbec nevadil. Vlasy byly po šamponu plné objemu, lesklé a vydržely dlouho nadýchané! (Myslím, že jsem právě našla konkurenta šamponu od Aussie!) Také musím podotknout, že přebije kouřový pach, což jistě mnozí ocení. Takže tento produkt rozhodně DOPORUČUJI

ULTRABLAND - tahle vychytávka je na odličování. Pokud nestíháte, nebo večer neradi trávíte dlouho v koupelně, tak je tento produkt pro vás. Voní po včelím vosku a má konzistenci tužšího krému. A jak na to? Jednoduše pleť namokříte a Ultrablandem si ji namasírujete. Při této činnosti budete možná vypadat jako kominík, ale po umytí už bude pleť heboučká, jako mimino. Důležité je použít na závěr nějakou micelárku, aby jste nepociťovaly zbytky mastného produktu. No a mé hodnocení? Ze začátku jsem s Ultrablandem absolutně nebyla kamarádka. Jsem zvyklá na olej od Saloosu, proto byla tahle změna trochu mimo mě. V půlce balení mě ale začal bavit a s lítostí jsem se s ním loučila. Proto DOPORUČUJI

OCEAN SALT SAMO - peeling, který moc pěkně voní. Možná až moc výrazně po citrónu. Má hrubší částečky, takže bych do doporučila spíš na hloubkové čištění. Mně celkem vyhovoval, ovšem přijde mi, že chvílemi chytala pleť začervenání, což v pořádku moc není. Také byla pleť hrozně vysušená. Koupila bych si ho znovu? MOŽNÁ


AMERICAN CREAM - byl to vůbec první produkt, který jsem od Lush znala. Dočetla jsem se, že je to záchrana vlasů pro modelky po Fashion Weeky. A já musím souhlasit v tom, že vlasy opravdu uhladí, vyživí a vlasy jsou lesklejší. Ovšem - více padají. To mi přijde velké mínus, proto bych si ho znovu nekoupila. Takže hodnocení? MOŽNÁ

VANISHING - aneb "nízkotuční" pleťový krém. V čem je zajímavý? Umí se krásně vrstvit. Když jsem si ho dala poprvé a po pěti minutách jsem nic necítila, dala jsem si další vrstvu. Takhle se to opakovalo za ten večer třikrát. Po hodině jsem měla na obličeji ŠÍLENOU vrstvu krému. Krém sice dobře hydratuje, ale osobně ho hodnotím na takový průměr - až podprůměr. Navíc má podle mě přemrštěnou cenu, která neodpovídá kvalitě. NEDOPORUČUJI

DREAMWASH - je určen pro problematickou pokožku (nejen na obličej). Za mě tedy žádná sláva. I při delším používání mi to nepřijde nic převratného. NEDOPORUČUJI


VÁLEČNÍK - tenhle produkt je věc, co většina lidí chválí až do nebes. Byla jsem tedy nedočkavá, až tenhle zázrak vyzkouším. Chápu, že je to na akné a nečekám žádnou vůni Chanelu, ale tohle? Nebudu přehánět když řeknu, že Válečník smrdí jako zmoklý pes. A to já (bohužel) fakt nedávám. :D Pleť sice zklidní, zbaví lesku, ale já bych si tohle rozhodně znovu nekoupila. NEDOPORUČUJI

KOSMETICKÁ KATASTROFA - tady jsem na rozpacích, co to vlastně doma mám. Na stránkách Lush tento výrobek vypadá jako růžovo - fialová maska na obličej. Já mám doma ale něco, co vypadá jako paštika a velmi nemile to voní. 




No a celkové hodnocení? Řekla bych, že se tenhle "nákup" nepovedl. Chybu nepočítám na mou stranu, ale i tak bych v budoucnu něco od Lushe vyzkoušet ještě chtěla. Přece jen jejich kouzelné balistiky, to je něco. :)
Co Vy a Lush? Také jste objednávali tuto sadu pro nové zákazníky?


Přeji příjemný zbytek večera! :)

8 komentářů:

  1. Tak to mě mrzí, že ti přišlo něco, co jsi nechtěla :-( Mně od Lushe hodně věcí vyhovuje, vůči některým mám neutrální postoj a některé mě taky zklamaly. Z toho, co jsi jmenovala, jsem měla American cream a souhlasím s tvým hodnocením. Překvapilo mě, že po něm ještě někomu padaly vlasy, myslela jsem si, že se to děje jenom mně a že je chyba u mě :-D
    Co se týče masek, tak můžu určitě doporučit Zelinku a Mask of Magnaminty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O masce of Magnaminty jsem slyšela samou chválu, musím ji vyzkoušet! :)

      Vymazat
  2. Já jsem ty vzorečky taky chtěla zkusit, ale ono už to jaksi nejde, pouze k normální objednávce.. Ale jak si můžu něco objednat, když nevím, jestli mi to bude vyhovovat? Právě proto jsem toužila po těch vzorečcích.. Ach jo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ještě budou. :) V Lush by ti vzorečky určitě dali, ale tak je to daleko no. :/ :)

      Vymazat
  3. Já Lush milovala ještě celkem nedávno. Ale po pár měsících zralých úvah si říkám, že je to hodně předražené a ne všechno za to stojí. American Cream miluji pro jeho vůni. Jinak je na mé vlasy moc slabý, ale naštěstí mi po něm nepadají. Z Ocean Salt mi málem slezla kůže, takže jsem vyhodila velké prachy za něco, co jsem pak používala jen na tělo. Big stále doma mám, a i když moc hezky voní, nerada ho používám pro jeho nepraktickou aplikaci. Válečníka jsme kdysi měla a to jeho aroma se vydržet dalo, i když rozhodně žádná mňamka :D A Kosmetickou katastrofu jsem měla jen ve vzorečku. Jinak si ráda kupuji jejich šampuky, Mask of Magnaminty a sem tam i nějakou tu čerstvou masku. Ale ta je určitě lepší jako odměna za pět prázdných obalů, protože dát skoro 300 za něco, co vydrží 3 týdny, je sakra hodně. Takže ano, Lush je fajn, ale jsem si jistá, že se dá najít i něco levnějšího se stejnými výsledky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampuky mám na seznamu, které bych rozhodně chtěla vyzkoušet. :) Jinak souhlasím, že je to jednoduše drahá sranda. :)

      Vymazat
  4. Skvelo si si vybrala. Ja som zatiaľ nič z Lush neskúšala, lebo u nás nie je kamenný obchod a nechcem niečo objednávať na slepo, keď si to nemôžem ovoňať a tak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na SK nevím, jestli mají kamenný obchod, ale v ČR je v Praze. :) A je pravda, že naslepo je objednávat blbé cokoli, ale někdy je třeba risknout. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥