JULY - NEW FILMS TIPS

Pokud nic neplánujete na víkend, rozhodně Vám přijdou vhod mé filmové tipy. A abych dlouho nezdržovala, pojďme se na ně podívat.

1. Yves Saint Laurent - na tento film jsem se obzvlášť těšila a popravdě se mi moc líbil. Není to asi šálek čaje pro každého, ale pro milovníky módy je ten pravý.


2. 22 Jump Street - Praštěná komedie s Channingem, u které se rozhodně několikrát hlasitě zasmějete. Mě si tenhle film získal, ale za top považuji stále jedničku.Tak uvidíme, co přinese trojka. :)


3. Jedna za všechny - neuvěřitelný příběh, který se rozhodně hodí na léto. Sami si pak můžete tipnout, co se stane, když se spřátelí všechny ex, proti jejich milému. :D


4. The Social Network - umíte si představit život bez Facebooku? V tomto filmu teprve vznikal, a tak si můžete vychutnat detaily hořkých začátků.


5. Jobs - a máme tady další film o počítačích! Pokud neznáte začátky Jobse, rozhodně se na tenhle film podívejte. No a pokud vás nebaví počítače, snad vás na filmu zaujme alespoň Ashton Kutcher.


6. Her - velice pěkný film, který pojednává o virtuální vztahu Theodora a Samanthy. Tak co myslíte, zůstane Theodor s "počítačovým programem"? :)


7. Oblivion - film, který mě bavil. Nejen, že prostředí bylo dokonalé, ale také skvělé obsazení herců - samozřejmě vede Tom Cruise, že jo. :)


8. Babovřesky 2 - tak na tento film jsem se opravdu dívala jen proto, neboť jsem doufala, že už to nebude taková kravina, jako jednička. :D Bohužel, je to jen stejné pokračování, nebo hůř - parodie na Kameňák. :D


Viděli jste některý z těchto filmů? :) A pokud ano, jak se Vám líbil?

Přeji pěkný pátek a užijte si víkend! :)

10 komentářů:

  1. Väčšinu z nich som videla aj ja a s každým jedným musím len súhlasiť. :)

    OdpovědětVymazat
  2. na 22jump street jsem byla s přítelem v kině a na to jaké má hodnocení na čsfd mě moc nezaujal ano vícekrát jsem se nahlas smála ale příběh mě nějak nenadchnul ale co jsem čekala je to pokračování 21jump street ale ne že by se minelíbil jenom bych se na něj podruhé nepodívala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako někdy to byla fakt blbina :D Ale tak podle mě je to spíš taková oddechovka na zasmání, ale vícekrát bych si to ani já nepustila. :) To raději nějakou další novinku. :)

      Vymazat
  3. diky za tipy :) nektery z nich jsem mela v planu, tak ted do nich uz definitivne budu muset jit :)

    OdpovědětVymazat
  4. OOo super tipy! Některé jsem viděla, ale mnohé mne zaujaly! Díky!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Diky za tipy, urcite na ne někdy kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé za ten čas určitě stojí. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥