JULY - CONSUMED


Ve čtvrtek jsem vám ukázala, co nového jsem si koupila, takže pro dnešek to bude přesný opak. Tento měsíc musím také vyzdvihnout to, že opět byl překročen limit 12 produktů. Tak se pojďme podívat, s čím se tento měsíc rozloučím já.

24 hodinový hydratační balzám na ruce Essence -Tento krém byl naprosto úžasný. Skvěle hydratoval, voněl po zeleném čaji, mentholu a něčem sladkém. Rychle se vstřebal do pokožky, a tak jste neměli možnost pociťovat efekt ulepených rukou. Pokud ho někde ještě uvidím, rozhodně si ho koupím znovu. 5/5

Osvěžující gelový krém s výtažky z okurky a zeleného čaje Avon - Také skvělý krém. Konzistence byla gelová, lehká, a proto byl na léto jako stvořený. Pokud tedy máte rádi okurkovou vůni v kosmetice, musíte ho rozhodně vyzkoušet! 5/5

Vzorek make-upu Infaillible od L'oréal Paris - tento vzorek byl přibalen ke slevám do DM. Přišel mi (asi jako většině) odstín 140 Golden Beige. Odstín byl bohužel na mě moc tmavý, moc oranžový a moc krycí. Poslední dobou mám raději přirozenější líčení, a tak bych tento make-up doporučila spíš lidem, kteří chtějí něco hodně krycího. Ale víte jak to je, čím víc kryjete, tím víc to jde vidět. :) Takže za mě nic moc, ovšem moc pěkně voněl, za to body nahoru! 2/5


Bubblebath Avon - tahle pěna do koupele mi moc nesedla. Nevoněla mi, nelíbila se mi :D (byla zelená), a hlavně, vůbec nepěnila! Člověk jí tam musel dát půlku, aby si dopřál alespoň trochu pěny. Takže za mě rozhodně znovu ne. 1/5

Moisture Soak Herbal Bath Radox - této pěně ovšem nemám co vytknout. Nejen, že si mě získala už na začátku (byla růžová :D), ale také krásně voněla, pěnila při trošce a rozhodně bych si ji koupila znovu! 5/5

Intimate Body Wash Cien - Lidl opravdu nikdy nezklame. Tenhle gel voněl jemně po Aloe Vera a přijde mi to rozhodně lepší varianta, než třeba Chilly. Rozhodně koupím znovu! 5/5


Ústní voda Colgate - rozhodně s ní nešlápnete vedle. Určitě koupím znovu. 5/5

Tělový sprej s granátovým jablkem a mangem - tyhle spreje od Avonu mám moc ráda. Nejen že jsou za super ceny, ale často na ně bývají i slevy. A ty vůně! Například tato je hodně sladká, ale neuvěřitelně svěží. Vůni granátového jablka jsem si dost oblíbila, ale moc produktů s ní není. Proto tenhle sprej taky rozhodně koupím znovu! 5/5

Vlhčené ubrousky Clever - celkem pěkně voní, ale rychle se vysuší a máte po srandě. Já jsem tento měsíc ale stihla vypotřebovat 3 balení, což rozhodně svědčí o tom, že mi vyhovují. 4/5

Vlhčené ubrousky (malé balení) Linteo - ty už mi moc nevoní, ale nevysuší se tak rychle, jako Clever. 4/5


Vlhčené ubrousky Linteo - moc mi nevoní, ovšem jsou snad jediné, které opravdu nevyschnou, i když je špatně zavřete. 4/5

Odličovací tamponky Iseree - jednoduše Lídlovská kvalita. Jemné, neškrábou a jsou snad jediné, které mi vyhovují ze všech různých značek.


Tak to by bylo asi vše. 14 produktů se mi zdá slušný výkon a sama jsem zvědavá, jestli se mi ho v srpnu podaří překonat. 

Co jste vypotřebovali v červenci Vy? :)

Přeji pěkný víkend! :)

10 komentářů:

  1. Hezká spotřeba :) Já to budu sepisovat dneska a rozhodně toho tolik nebude. Ještě jsem Tě chtěla upozornit na jeden malý detail. Všimla jsem si, že název příspěvku píšeš až do článku, takže pak v seznamu v bloggeru u Tebe vidím všechny články pojmenované jako Bez názvu. Zkus tedy psát název článku rovnou do toho horního řádku ještě nad textovým polem příspěvku. Snad jsem to tu napsala nějak srozumitelně. Rozhodně to bude lepší a přehlednější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za upozornění. :) Já o tom bohužel vím, chystám se to zpravit, ale moc se mi to nelíbí, tak se do toho nehrnu. :D :) Ale pokud se vám to tam nezobrazuje, tak to šve i mě, takže na to mrknu. :)

      Vymazat
  2. To je rozhodně slušný výkon :)! Mně teď spotřeba moc nejde, za to nákupy ano :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já jsem to měla do nedávna stejně, ale začínám zjišťovat, že jestli nebudou velká spotřebována, nebudu mít kam dávat nové věci. :D

      Vymazat
  3. Velká spotřeba ale i tak akorát, já tolik produktů snad ani nespotřebuji za jediný měsíc :D
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Já se snažím najít rovnováhu mezi spotřebováno - nakoupeno, ale prozatím to ještě není ono. :D

      Vymazat
  4. Ty jo :D tolik výrobků..to celkem koukám:)
    Vzorek make-upu mi přišel taky. Odstín je sice trošku tmavší, ale jinak musím říct, že mi fakt sedl:) jsem z něj nadšená, i když mně moc krycí nepříjde (pihy si vesele prosvítají, jako kdyby se nechumelilo :D)
    Avon spreje taky naprosto zbožňuju. Jsem jim věrná už několik let a začaly se mi doma hromadit ve velkém, tak se je postupně snažím vypotřebovat:D :)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co, možná u mě kryl hodně proto, že jsem ho tam dala víc, abych se zbavila vzorku. Ale i tak mi moc nesedl. :) A jinak těch sprejů nikdy není dost, všechny moc pěkně voní. :)

      Vymazat
  5. ja mam strasnu spotrebu vatovych tamponikov :)

    Inak pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, u nás je to stejný. :D :) Jinak děkuju. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥