INSTA MONTH

A je tady můj oblíbený článek. :) Nevím, jak to máte Vy, ale já se ráda o blogerkách dozvím nové věci, hlavně z těchto insta článků. Doufám, že si i Vy dnes užijete ten můj.


                                                                 1. Děkuji N. 2. Nejlepší polštář vůbec 3. Světýlka 4. ♥


1. Po dlouhé době jsem opět vytáhla klobouk. 2. ♥ 3. Snídaně 4. Miluju tyhle večery


1 + 2 + 3 + 4 mňam


1. Přetočené selfie 2. Chytám bronz 3. (Ne)Voňaný sprej 4. Koupel pro bohy


1. Snídaně2 2.Voňavý dáreček 3. Nákupy ve špatné kvalitě 4. Miluju Ikeu


1. Třídím boty 2. Rtěnky roku 3. ♥ 4. Fialové selfie


1. DIY 2. (ne)selfie 3. Oblíbená část pokoje 4. Srdíčka všude

Užijte si první srpnový týden! :)

12 komentářů:

  1. Dostala jsem chuť na pizzu :D Hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak je možné, že tě ještě nesleduju? :O Hned to musím napravit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny mesiac si mala :))

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně pěkné fotky! :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. lovely photos :) that banana breakfast looks delicious

    OdpovědětVymazat
  6. Juj mohla by si randomy robit castejsie :) super ho robis!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Třeba bude někdy v měsíci navíc překvápko :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥