BIRTHDAY TAG

Tak, konečně je to tady. Dnes slavím 18. narozeniny a začínám novou kapitolu svého života. Ale abych to trochu odlehčila, připravila jsem si pro Vás narozeninový TAG! :)

1. Který měsíc jsou tvé narozeniny? 


Srpen 

2. Už jsi měla party?


Ano, včera. Možná Vám někdy ukážu víc fotek, ale většina z nich nikdy nespatří světlo světa. :D


3. S KÝM JSI OSLAVOVALA?

S holkama. :) 



4. Jaký byl tvůj nejlepší dárek, co jsi kdy dostala?


Pro mě není ani tak důležité, co to je, ale že si ten člověk na mě udělal čas. :) 

5. Znáš nějakou hvězdu, která slaví narozeniny ve stejný den?


Jennifer Lawrence, Napoleon, Jan Kraus :D  A určitě víc, ale teď si nevzpomenu. :)

6. Už si potkala někdy někoho, kdo měl narozeniny ve stejný den?


No jó, to bylo radosti. :D

6. Ve kterém měsíci by jsi raději chtěla mít narozeniny?


Léto mám ráda, takže ten srpen mi vyhovuje. :)

7. Jmenuj 3 věci, které by jsi dnes ráda dostala jako dárek.


Ále, nebudeme troškařit - napadá mě tolik věci! :D (Sledujte Instagram! :D)

8. Co očekáváš od svých narozenin?


Nic převratného. Beru to jako další, pěkný, (VÝJIMEČNÝ) den. :)

Přeji Vám pěkný den, já jdu slavit! O:)


4 komentářů:

  1. Všechno nejlepší :) Já "slavila" 18 už téměř před třemi roky. Teď jsem si to musela spočítat na prstech, protože jsem nemohla uvěřit, jak to bylo dávno :D Upřímně narozeniny neslavím, Oslavu jsem měla naposledy někdy na prvním stupni ZŠ. Moc mě to nebere. Klasické chlastací akce nejsou nic pro mě a kreativní nejsem, abych vymyslela něco speciálního :D Maximálně s pár kamarádkami zajdeme na něco k jídlu a popovídáme si, nic extra. Obdivuji lidi, co mají náladu a energii na mega akce se všemi přáteli z Facebooku :D Když mi bylo 18, čekala jsem, že se něco zásadního změní a ono nic :D Pořád vypadám na 16, takže občas po mně chtějí občanku, což znamená žádná výhra :D I když možná něco se změnilo: koupit si někde alkohol legálně už není takový adrenalin :D Ale někdy bych ráda vrátila čas, od těch 18 si připadám hrozně stará :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já si začínám taky připadat stará :D Ale tak myslím, že jsme pořád v pohodě. :) A děkuji za přání! :)

      Vymazat
  2. Gratulujem :) Mám 23 a už si pripadám stará :) Tak si ešte poriadne uži toto bezstarostné obdobie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Ále, nejlepší časy! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥