AUSSIE


Dnes Vám nabídnu recenzi na dva produkty značky Aussie, které byly jako příloha v časopisu Elle. 

Pokud jedete na dovolenou, toto mini balení šamponu od Aussie by rozhodně mělo jet s vámi. Krásně voní - sladce po žvýkačkách a co teprve efekt! Vlasy jsou lesklejší, zdravější, rovnější, poddajnější a nemusím snad ani připomínat, jak krásně voní! A co dál? Méně vypadávají, pokožka už není tolik suchá a troufnu si říct, že alespoň z části zabraňuje třepení vlasů. Celkově vám vlasy s tímto šamponem vydrží dobré 3 dny, kdy z nich ještě ucítíte sladkou vůni žvýkaček. Za mě tedy rozhodně ANO a už se těším, až si koupím velkou verzi. :)




Pokud si to vaše vlasy zaslouží, a to určitě ano, rozhodně by jste měli vyzkoušet i tento kondicionér. Vůně je stejně úžasná, jako u šamponu a pokud si počkáte ty zázračné 3 minuty, rozhodně uvidíte výsledek. Společně s šamponem tvoří nerozlučnou dvojku, za kterou vám vaše vlasy budou děkovat. 






Jak jste si určitě všimli, jsem z těchto dvou produktů maximálně nadšená! Určitě se příště v DM musím podívat na velké balení. :)

Co Vy a Aussie? :) Používáte tuto značku běžně, nebo jste se s ní také, jako já, setkali až v Elle? :)

Přeji pěkný zbytek večera! :)

8 komentářů:

  1. Tak teraz si ma navnadila. Doteraz som od Aussie používala výhradne kondicionéry ale už aj idem do drogérie po ten šampón. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy na jaře jsem si koupila šampon a kondicionér z řady Long a ten 3 minutový zázrak. Myslela jsem, že budu už v létě testovat, ale dala jsem si předsevzetí ještě něco vypotřebovat, což se zatím nepovedlo. Mujsím se ale přiznat, že ten zázrak už jsem jednou zkusila. Ale přišlo mi, že je to jako obyč kondicionér, nic extra. Každopádně už se moc těším, až vytáhnu celou řadu, třeba mě i ten zázrak ještě překvapí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla překvapená hned napoprvé, ale víc možná až na druhé. :) Rozhodně si zaslouží další šanci, přijde mi to super řada. :)

      Vymazat
  3. Vidím, že Elle udělalo nejlepší tah, který udělat mohlo:) Sama jsem mu podlehla. S Aussie už nějaké zkušenosti mám, kdysi jsem měla kondicionér a byla jsem z něj nadšená, teďka jsem sice přesídlila na jinou vlasovou kosmetiku, ale k Aussie se zase ráda vrátím.
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě že neměla, takže musím říct, že si mě ta značka získala. :)

      Vymazat
  4. Za mě jsou tyhle produkty naprosto výborné! Strašně ráda je používám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, taky je mám v oblibě. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥